.

یک مقام مسئول در سازمان صدا و سیما، در خصوص حواشی پیرامون اظهارات محمود نبویان، توضیحاتی ارائه کرد و اقدام وی را غیراخلاقی و خلاف تقوا دانست.

به گزارش مشرق، این مقام مسئول گفت: صدا و سیما در پایبندی به اخلاق و رعایت تقوا نباید از ملامت هیچکس در هیچ جناح و گروه سیاسی بترسد.

وی با اشاره به صحبتهای نبویان گفت: کار ایشان غیر اخلاقی، بی‌تقوایی و بی‌مسئولیتی بود. هر کس دیگری نیز جای ایشان بود و چنین کاری می‌کرد، شایسته همین برخورد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رسانه ملی ملک و میراث شخصی کسی نیست که در آن نسبت به قواعد قانونی و اخلاقی بی‌تفاوت باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اصل حفظ اسرار نظام افزود: سِرّ نظام، سِرّ است و کسی که آن را افشا می‌کند، به کسی که آن راز را پنهان داشته، خیانت کرده است. اگر رهبری صلاح می‌دانستند که آن سِرّ را در علن بگویند، خود اعلام می‌کردند. هیچ کس حق ندارد خود را جای ولی فقیه بنشاند و به جای ایشان تصمیم بگیرد.

این مقام مسئول با استناد به آیه شریفه «وَ لَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَیٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَیٰ» تصریح کرد: در مسند رسانه ملی، پایبندی به این قاعده باید بیشتر باشد؛ به ویژه در حق ولی و رهبر که ظلم در حق ایشان، بزرگترین ظلم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    15 65
    نمایندگان مجلس دارن به مشکل بزرگی تبدیل میشن . بیشتر شبیه دعواهایی هست که برای پست و مقام راه انداخته اند
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      3 1
      صدای رهبر هست که قبلا گفتند
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 3
      اینا نماینده زیر ده درصد هستن
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 2
      اقدام صدا و سیما خیلی هم غلط بود
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      نمایندگان یا دولت؟!!!! نماینده هیچ کاری نمی تواند بکند چون قورت اجرایی ندارد
  • ایرانی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    14 30
    وقتی خود این رسانه هم فکر این جریان است واز سابقه این افراد مطلع است حالا بعد از طرح مسائل اختلاف بر انگیز آقایان از اخلاق حرف می زنند
  • محمد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    37 13
    بعد از این اختیار مذاکرات را به جلیلی و نبویان بسپارید در غیر این صورت هیچکدام از شروط رهبر انقلاب رعایت نخواهد شد
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      1 2
      جلیلی ایرانی الاصل نیست. نبویان هم الفبای سیاست بین الملل بلد نیست. تو حوزه که دبگه فیزیک و شیمی و جنگ و سیاست و مذاکره یاد نمیدن. تیم مذاکره کننده آدم های شریفی هستند ضمنا حقوقدانان و فرماندهان و امرای نظامی هم هستند.
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      جلیلی و نبویان خوب هستند ولی بهتر از اونها اینه که اختیار مذاکرات رو به سردار موسوی و قاآنی بسپاریم. آمریکا زبان موشک رو بهتر می‌فهمه😉
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      0 0
      نه ظریف خوب میفهمه با برجام که گندش دراومد
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    50 2
    محرمانه ، به چیزی می‌گویند که نامحرمان(ملت ایران) نباید از آن خبردار شوند .
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      5 2
      دوران مظلومیت رهبری باید تمام شود
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    12 64
    نبویان زیادی متکبر و خودستاست و هی به دیگران می توپه. یعنی چی آقا!
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      49 6
      دست‌ها رو شده راه فراری ندارید در عدم اجرای دستورات رهبری آن هم در بوق و کرنا می کردید که هرجی ایشان بگوید
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      1 0
      خیلی هم آقاست
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 0
      امام شهید فرمودنذ وقتی شما اسرار نظام را میگویید و میشنوید دشمن هم میشنود پس نباید گفت و بالاتر از ایشان مولا علی علیه السلام فرمودند مردم بر من حق دارند چیزی را از آنها پنهان ندارم مگر آنچه به جنگ مربوط است امام خمینی هم همین صحبت را فرموده‌اند . پس لطفا اینقدر ملت و محرم و نامحرم نکنید
  • سیف IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    13 57
    کسیکه اسرار نظام‌رو (که مسئولین بالاتر صلاح ندبدن بازگو کنن) اینطور بی‌پروا بازگو میکنه لیاقت نمایندگی مجلس‌رو نداره!
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 1
      اصلاحاتی ها لیاقت هیچی رو ندارند .بیخود علیه یک وطن پرست واقعی جوسازی نکنید
  • رهگذر IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    54 1
    اصلا هم نبود! لطفا بگذارید همه ملت حرف بزنند! مثل برجام نشود.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    58 2
    خفقان درست کردید چرا اجازه نمی‌دید نماینده های مردم حرف بزنن بعد هم اسم تلویزیون رو گذاشتید رسانه ملی بی اخلاق اون کسی هست که تو زد و بندهای سیاسی به خاطر جایگاه و منافع خودش حقوق ملت رو پایمال می‌کنه
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    17 2
    مقام مسول نمنه
  • JP ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    14 3
    عجب
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    19 2
    عجب فرمایشاتی مقام مسئول محترم کردند .
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    62 10
    درود برآقای نبویان ،حرفش حق بود .در ضمن مجلس رابگشائید
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
      0 3
      خیلی پز دیده شدن داره. خودش او تیم مذاکره میرفت می دید راه ها و سبک هایی هست که باید رعایت کنه. اولدروم بولدرم آسونه اما سیاست ورزی در نظام بین الملل سخته چون رقیب زیرک هست.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    5 0
    آقای طباطبایی اصلاحات خائن است
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    وقت آن رسیده که رهبری رئیس سازمان صدا و سیما را عوض کند. صدا و سیما باید صدای انقلاب باشد
  • مش رجب IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    یه چیز دیگه بهت میگم اینو تو مغزت فرو کن عقب مونده . الان بقیه دارن رسانشون رو حالت برنامه اندروید در آوردن . یه کم به جای چرند بافی علیه نمایندگان انقلابی برین سمت مدرن سازی سایتتون شاید بیشتر ملت بیان اخبارتون رو ببینن . زرد بازی در نیارین . مدرن بشین
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    اقا من یک سوال دارم مگه صدا و سیما نگفته اسناد ارایه شده توسط نبویان مخدوش و ناقص بوده . کاری نداره با حضور نبویان و سایر منتقدان ، اسناد اصلی رو بدون‌کم و کاست پخش کنن و به نبویان هم اجازه دفاع بدن .اونوقت ملت خودشون تصمیم میگیرن کی درست میگه
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    مقام مسئولی که حق ندارد اسمش را در رسانه منتشر کند چگونه با مشرق گفت وگو میکند با این ترتیب میتوان از طرف این مقام مسئول حرف های زیادی به یا علیه دیگران مطرح کرد
  • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    بسم الله .من قضات نمیکنم کدوم راست می‌گه کدومشون دروغ.اما یازده به یک که درست.واقعا قلبم به درد میفتد از تنهایی رهبرم خدایا تنها امیدمون به تو ست. تو را به حرمت اهل بیت قسمت میدیم امام مجتبی ما را یاری کن
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1 0
    چرا مردم نباید بدونند که دولت داره چیکار میکنه ؟
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 3
    آقای نبویان سوادت رو ببر بالا . همین
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 1
    نبویان جان از شما بهترها باید بیان رو کار. قبول کن زیاد مخالف خواندن یعنی تفرقه‌
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1 0
    آقایان مسئول کمی بروید پای محفل معلی شبکه چهار قرآن حرفهای محمد متین نه ساله رو بشنویدخجالت بکشید از مذاکرات ،ما خون دادیم خون پدر دادیم برادر ۱۱ ساله خواهر دادیم نوزاد دادیم .ما انتقام می خواهیم شرم کنید.شما مسلمان هستید پس از دیدار حق آیا شرمسار نخواهید بود
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 2
    فقط میخوام بدون کی این بشر رو با تیم مذاکرات فرستاد؟!
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    2 0
    اگر نماینده مردم در مجلس مطالبه نکند. پس چه کسی باید مطالبه کند؟؟
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    2 0
    دانیتن حق مردم است،صدا و سیما زیر نظر رهبری است و باید حامی رهبر و مردم مبعوث شده باشد و نباید قاطی بازی های پزشکیان و قالیباف و وفاقیون شود!!!!!
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1 0
    این مقام مسئول اسم و جایگاه نداره؟ نکنه اینم از اسرار سری نظام هست و ما نباید خبردار بشیم؟
  • نادر IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 1
    نمایندگان ۵ دز صدی بهتر از این نمشوند
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    2 0
    آزادی پوشش مجاز است آزادی بیان ممنوع!!! به کجا چنین شتابان!!
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    متاسفم
  • محسن IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 1
    نماینده مجلس ،جایگاهش در مجلس است. مجلسی که تعطیل باشد هر دم حرفهایی از هر مکانی شنیده خواهد شد
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 2
    نبویان =چشم فتنه
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 1
    مجلس بی تعهد بی اخلاق در خط دشمن منحل باید گردد. مردم هم دقت کنند و دیگر همچین رای ندهند .
  • FR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    ولی فعلا تلوبیون و اخبار هشت صبح روی نت نمی اید
  • محمد ناصر شاه آبادی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    2 0
    حرفهای آقای نبویان، درون افراد را آشکار کرد. از ترس افشای سر درون افراد شعام هست که ناراحت شدند و مطالب را به کلی سری اعلام کردند و ادامه پخش قطع شد. از مردم میترسند ولی از خدا نه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    فقط آقای جلیلی مومن وجانباز فقط درمذاکرات خوب می توانددرمقابل آمریکای عهدشکن وسارق دفاع کندومثل نیروهای مسلح دفاع می کند
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    اگه واقعا صدا و سیما به اخلاقیات پایبنده یه برخوردی هم با مجریان حوزه های مختلف بکنه که شنیع ترین و زشت ترین الفاظ رو تو پخش زنده به کار نبرن
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 3
    نبویان حیا کن !
  • مدرس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 2
    نبویان خودنمایی را می پسندد.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    1 0
    <> علنی بیاد اعلام کنه که گراشو مثل پدرش بدید امریکا بزنه؟ ای جاسوسا تکتونو از تیغ میگزرونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس