به گزارش مشرق، سید محمد سادات اخوی فعال رسانه در تلگرام نوشت:
نه تمدن ایران از بین رفت.
نه تسلیم بیقید و شرط محقق شد.
نه ترامپ به اهداف روز اولش رسید.
نه سپاهیان، اسلحه را زمین گذاشتند.
نه دیپلماتها، به آمریکا پناهنده شدند.
نه زیرساختها از بین رفت.
نه بیوطنها، به آرزویشان رسیدند.
نه رضا پهلوی، پایش به ایران رسید.
نه عملیات آزادی به جایی رسید و نه خشم حماسی
نه MIGA اتفاق افتاد و نه تغییر نظام
نه موشکهایمان نابود شد نه بُردشان محدود
ترامپ برای توافق التماس کرد و در انتها، ابتدا محاصره را برداشت.
ترامپ یک طرفه توافق اتمام جنگ را امضا کرد.
ایران با سرانگشتان تدبیر رهبر، با دلاوری و شجاعت نظامیان، با مدیریت دولتمردان و با ملتی مبعوث شده، مقتدرانه پیروز شد.
ایران الگویی شد برای مقاومت ملتها. تاریخ از ما مردم ایران و حاکمان ایران، با افتخار خواهد نوشت.
جای رهبر شهید ایران خالی است تا پیروزی ملت ایران را ببیند و به ملت ایران برای ۱۱۰ شب مقاومت، خدا قوت بگوید. جای ایراندوستترین رهبر تاریخ در خیابان کشور دوست خالی است. رهبری که با خانوادهاش جانفدای ایران شد تا ایران، فدا نشود.
با افتخار ایرانیم و به این افتخار، میبالم.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 6
- در انتظار بررسی: 0
-
ایرانی ترین مرد تاریخ ایران... و یقین دارم این خاک مقدس وطن به یاری خداوند همانند او بسیار می پروراند.. انشالله روح ایشان و خانواده محترمشان شاد ...
-
سلام
-
درود بر رهبر عالیقدر و بی نظیر شهید و لبیک با رهبر جوان و با تدبیر و محبوب دلهای مردم مبعوث شده و ایرانیان هشیار و بیدار امروز
-
جای امام شهیدمون خالی که اگر در قید حیات بودند خیال مون از هر جهت راحت بود امیدوارم قاتلین رذلش در همین دنیا سزای عمل شنیع و ناجوانمردانه خود را ببینند
-
دوردو رضوان خدا تا ابد نثار رهبرشهید عزیزمون وخداوند خامنه ای جوان رو حفظ کنند وبه فکر بازوان وقلبشون توان بالا عنایت بفرمایند🤲🤲✌️🇮🇷
-
سلام چون رهبرم شهید شده هرگز نمی پذیرم پیروزی واقعی از ماست نم دانم شاید ناشکری کنم ولی آقای ما هیشمه از تهران خواهد رفت و مهمان مشهد الرضا خواهد شد





۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵