به گزارش مشرق، محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در توئیتر نوشت:

تقسیم نقش «تفاهم و تجاوز» میان آمریکا و رژیم اسرائیل، تکراری و غیر قابل پذیرش است.

نه لبخند دیپلماتیک امریکایی قابل اعتماد است و نه توحش صهیونیستی قابل تحمل!

در دفاع از لبنان با هیچ‌کس تعارف نداریم و به متجاوزان درس پشیمان کننده خواهیم داد.

مخبر: نه لبخند دیپلماتیک آمریکایی قابل اعتماد است و نه توحش صهیونیستی قابل تحمل!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • ایرانی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 0
    آقای مخبر تیم رسانه ای قوی دارند ودر هر مسئله ای ورود واظهار نظر دارند ولی مراقب جریان سایه‌بان که زمین نزنند
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 0
    اینو به عباس‌م بگو
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    لبخند فقط لبخند منیر عاصم.
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    این حرف درست است ولی اگر تندروها یه کمی به فکر مملکت بودن واز لجاجت دست برمی داشتند با امدن ترامپ روز اول با سیاست می توانستند از این همه خرابی جلوگیری کنند
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    احسنت. همواره باید در آماده باش کامل باشیم و به هیچ سخن فریبنده دشمن توجه بیش از حد نکنیم که مکر و خدعه دشمن بد عهد در ذات اوست و ربطی به سخنانش البته تا زمانی که اجرائی نشود ندارد .
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    حرف حق را گفت آقای مخبر به دشمن هیچ اعتمادی نیست
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    0 0
    مطمئن باشید اسرائیل هرگز زیر بار این توافق نخواهد رفت و از لبنان خارج نخواهد شد. مگر این که ایران با فشار بر دولت آمریکا، باز شدن تنگه هرمز را منوط به عقب نشینی و پایان جنگ با حزب الله کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس