کد خبر 181776
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه 9 دی تجلی تولی و تبری ملت ایران بود.

به گزارش مشرق،‌ آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه بی تردید نقش اول در حماسه 9 دی از آن رهبر معظم انقلاب است، گفت: ایشان با بصیرت افزایی و هدایت مردم کودتای مخملی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همه می دانند رهبر معظم انقلاب سردار توانمند میدان مصاف با فتنه گران بود که با عنایت و یاری خداوند و حمایت مردم متعهد توانستند کشور را از این بحران عبور دهند.

امام جمعه موقت تهران حماسه 9 دی را تجلی تولی و تبری ملت ایران دانست و اظهار داشت: مردم با این حرکت عشق و علاقه خود به ولایت را ابراز کردند و همچنین نسبت به دشمنان انقلاب تبری جستند؛ این حماسه بیعت مجددی با نظام اسلامی بود.

آیت الله خاتمی عظمت حماسه 9 دی را به دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: همان گونه که جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کرد، این حماسه نیز چنین نقشی را در عرصه تهاجم داخلی و در مصاف با دوست های دشمنان ایفا کرد.

وی به نقش حساس و ارزنده عنصر بصیرت در حماسه 9 دی اشاره کرد و ابراز داشت: ملت بصیر ما در این روز نیز همانند حماسه های دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی با ولایت و نظام تجدید بیعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس