رژیم صهیونیستی لبنان را به جنگ تمام‌عیار تهدید کرد

سفیر رژیم تروریست صهیونیستی در آمریکا تهدیدات این رژیم علیه لبنان را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، یخیئل لایتر، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه این رژیم در لبنان و منطقه، تهدید کرد که لبنان را هدف حمله تمام عیار قرار خواهد داد.

این مقام صهیونیست با لحنی تهدیدآمیز مدعی شد: «اگر حزب‌الله به سمت اسرائیل شلیک کند، ما مراکز فرماندهی آن در ضاحیه جنوبی بیروت را با قدرت هدف قرار خواهیم داد.!»

این تهدیدات در شرایطی مطرح می‌شود که ایران در پاسخ به حمله روز گذشته رژیم به ضاحیه جنوبی بیروت که نقض آتش‌بس پس از تجاوز آمریکا و رژیم به شمار می‌رفت، مراکز نظامی صهیونیست‌ها را هدف ضربات موشکی قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    22 0
    از این تهدیها نترسید دشمن دنبال اینه اروم اروم نابود کنه و خودش هیچ خسارتی نبینه مثل غزه
  • ایرانی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    8 0
    خوب پاسخ ایران بازدارندگی کافی ایجاد نکرده و این سگ هار هنوز دهانش خرد نشده است باید چنان بر سرش بکوبیم که متلاشی شود تا از جنایاتش دست بکشد
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    0 0
    اسراییل از یک طرف به لبنان حمله کند از همه طرف می خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس