سپاه پاسداران: اهدافی از خاک کشورمان مورد حمله قرار گرفت

سپاه پاسداران اعلام کردکه دشمن صهیونیستی با استفاده از موشک های بالستیک هواپرتاب اقدام به حمله به اهدافی در خاک کشورمان کرده است.

به گزارش مشرق، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی صبح دوشنبه اعلام کرده دشمن صهیونیستی با استفاده از موشک های بالستیک هواپرتاب اقدام به حمله به اهدافی در خاک کشورمان کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    3 1
    اسرائیلی عقده‌ای بخوره نزنه؟!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    4 2
    اعزام فوری نیروی زمینی همیشه پیروز ایران جهت تصرف پایگاه های نظامی آمریکا و رژیم صهیونی در کشورهای منطقه و متخاصم
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      3 6
      آدم می مونه به بعضی از نظرات چی بگی. آخه مرد حسابی شما با اسرائیل مرز مشترک دارید؟ به فرض محال اگر نیروی زمینی بخاد اعزام بشه که باید از عراق و سوریه عبور کنه. فضای عراق که دست آمریکاس. سوریه هم که الان دست تکفیری هاست که تشنه خون ایرانی هان. تازه بدون پشتیبانی هوایی عملا گوشت قربونی می شن. دست از این توهمات بردارید
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      3 2
      آدم می مونه به بعضی از نظرات چی بگی. آخه مرد حسابی شما با اسرائیل مرز مشترک دارید؟ به فرض محال اگر نیروی زمینی بخاد اعزام بشه که باید از عراق و سوریه عبور کنه. فضای عراق که دست آمریکاس. سوریه هم که الان دست تکفیری هاست که تشنه خون ایرانی هان. تازه بدون پشتیبانی هوایی عملا گوشت قربونی می شن. دست از این توهمات بردارید
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      1 1
      چرا نمیری؟
  • کیوان AM ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 10
    واقعا فکر کردید نمیزنه ؟ الان با حمله ای که کردید بهش خودتون به صورت رسمی مقصر شدین
    • 🤫 IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      7 1
      يك عدد غربگراى زشت كلامى
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      0 0
      لعنت بر بزدل و ترسو که از ترس جنگ خودکشی می‌کنه
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      2 0
      به نظر حضرتعالی بشینیم بیاد خونمون رو روی سرمون آوار کنه بهتره !
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      1 0
      مقصر رو ولش حالشو بچسب
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
      0 0
      دنبال شعار نابودی اسراییل نباش کسی کاری بهت نداره
    • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
      2 0
      شرو ور نگو لطفا .. از اول آتش بس چندین بار نقض آتش بس کرده میخوای وایسیم نگاش کنیم .. بعضی ها مثل پوست پیاز میمونن.
  • سید IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    0 0
    بزنید حرومزاده هارو امونشون ندید
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    0 0
    اگر با پدافند موجود قادر به زدن اف 35 نیستیم ولی براحتی می توانیم با موشکهای دوش پرتاب مقاومت عراق هواپیماهای سوخت رسان را هدف قرار دهیم و اینکار را در خلیج فارس هم می توانیم انجام دهیم بدون سوخت رسان جنگنده رژیم صهیونیستی قادر به حمله نخواهند بود
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    0 0
    چرا میگویید ضاحیه را زد بگویید پاسداران عزیز ما در ناحیه هستند اسراییل آنجا منطقه سپاهه بزنی مزنیمت
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 0
    آقا جان! بزن بزنه، تعارف نداره که! تو هم با موشک های بالستیک زمین به هوا بزنش!
  • یا حیدر کرار IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
    2 1
    اسراعیل و آمریکا 24 ساعت فرصت دارند تمام شروط ایران را بپذیرند و گرنه جنگ باقدرت بیشتری شروع می شود. یا حیدر کرار- اعلام کنید عقب نشینی میکنند
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۹
    1 0
    سرداران سپاه در حال خون دل خوردن هستند چرا سیاسیون نمی گذارند ایران مقابله جدی با محاصره دریایی بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس