لحظه انهدام پهپاد MQ۱ آمریکایی توسط پدافند سپاه

ویدئویی از لحظه انهدام پهپاد MQ۱ در بامداد ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ توسط سامانه‌ی نوین پدافند نیروی هوافضای سپاه را مشاهده می‌کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    به جای پهپاد جنگنده بزنید
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
      0 0
      جنگنده هم زدیم البته شماها همش خودتحقیرید
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    made in usa سقط شد
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
    0 0
    شاید با پهپاد های ارزون میخوان سامانه نوین پدافندی ما رو چک کنن که چقدر ترمیم شده. اینا تخم حروم تر از این حرفان. البته فرسودگی ناوگان پهپادی اونها هم ممکنه در استفاده از پهپاد های ارزون دخیل باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس