واکنش رودریگز به اظهارات ترامپ درباره تبدیل ونزوئلا به ایالت آمریکا

رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به ادعاهای ترامپ گفت که کشورش هیچوقت مستعمره آمریکا نخواهد شد.

به گزارش مشرق، "دلسی رودریگز"، رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا، اظهارات جنجالی ترامپ رئیس دولت تروریستی آمریکا درباره احتمال تبدیل ونزوئلا به «ایالت ۵۱ آمریکا» را رد و تاکید کرد کشورش هرگز به مستعمره واشنگتن تبدیل نخواهد شد.

رودریگز در حاشیه نشست‌های دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه گفت: «ما به دفاع از تمامیت ارضی، حاکمیت، استقلال و تاریخ خود ادامه خواهیم داد.»

او افزود ونزوئلا «یک کشور آزاد است، نه مستعمره».

این واکنش پس از آن مطرح شد که ترامپ در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز مدعی شد «به طور جدی» در حال بررسی تبدیل ونزوئلا به ایالت ۵۱ آمریکا است. او دلیل این موضوع را ذخایر عظیم نفتی ونزوئلا عنوان کرد و گفت این کشور «۴۰ تریلیون دلار نفت» دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    1 0
    حالا دیگه همه فهمیدن جلوی آمریکا هم میشه مقاومت کرد
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۳
    1 0
    ونزوئلا مظهر بی بخاری و انفعال در جهان شده...این حرف ها بهش نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس