کد خبر 1810574
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۸
استارمر: هرگز اجازه نخواهم داد لندن وارد جنگ با تهران شود

نخست وزیر انگلیس در سخنانی تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهم داد لندن وارد جنگ با تهران شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، کر استارمر نخست وزیر انگلیس در سخنانی هشدار داد که کشورش هرگز به جنگ با ایران وارد نخواهد شد.

نخست وزیر انگلیس در یک سخنرانی در مجمع حزب کارگر کشورش گفت: اگر به توصیه دیگران گوش داده بودیم و وارد جنگ ایران می شدیم باید با آنها مواجه می‌ شدیم و من اجازه نخواهم داد لندن وارد جنگ با ایران شود.

کر استارمر در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به موضوع خروج لندن از اتحادیه اروپا (برگزیت) گفت که این موضوع انگلیس را فقیرتر و ضعیف‌ تر کرد و مهاجرت را نیز افزایش داد.

وی سپس اضافه کرد که در اجلاس آتی بروکسل، «مسیر جدیدی» را برای لندن در قبال اتحادیه اروپا ترسیم خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    0 0
    هر روز تحریم میکنه بعد میگه وارد جنگ نمی شویم واقعا کفتار پیر برازنده انگلیس است
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    0 0
    مرتیکه روباه مکار داره مثل سگ دروغ میگه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس