کد خبر 1808695
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۱:۲۲
گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود با مائورو وییرا وزیر خارجه جمهوری فدراتیو برزیل به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

به گزارش مشرق، عراقچی در این گفت‌ وگوی تلفنی ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه غرب آسیا، ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را با هدف برقراری صلح در منطقه و پایان دادن به جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به اطلاع همتای برزیلی خود رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس