چین: آمریکا بزرگ‌ترین عامل هرج و مرج در کنترل تسلیحات هسته‌ای است

چین ایالات متحده آمریکا را بزرگ‌ترین عامل هرج و مرج در کنترل تسلیحات هسته‌ای دانست.

به گزارش مشرق، هیُت نمایندگان چینی در بیانیه‌ای در یازدهمین کنفرانس بازنگری «پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای»، اعلام کرد که طی بیش از ۲۰ سال گذشته، ایالات متحده با خارج شدن از چندین پیمان کنترل تسلیحات، به بزرگترین عامل هرج و مرج در زمینه کنترل تسلیحات هسته‌ای و ثبات استراتژیک تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۱
    0 0
    ایالات متحده تنها کشوری است که از سلاح هسته ای علیه غیرنظامیان استفاده کرده است و تنها کشوری است که 600 سلاح هسته ای را تا به حال گم کرده است و از سرنوشت آن ها اطلاعی در دست نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس