قیمت بنزین بر روی نمایشگر پمپ‌بنزین‌های کالیفرنیا

نشانگرهای قیمت پمپ‌بنزین‌های کالیفرنیا دیگر توان نمایش قیمت‌ها را ندارند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    3 0
    پنجاه سال سر ما همین بلا را با تحریم آوردید . آسیا به نوبت . حالا کمی رنج بکشید تا یاد بگیرید نمک به حرام نباشید
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    2 9
    بزودی قیمت بنزین در ایران دیدنی تر خواهد بود
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
      5 1
      آره عزیزم، یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش همیشه پیروزند!! 🤮🇺🇸🤮🇺🇸😍🇺🇸🤮🇺🇸🤬🤬🤬🤬🤬
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
      1 1
      نذری بنزین میدیم به کوری چشمت
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    3 6
    ی سری ب بازار خودمون بزنید
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
      5 3
      من امروز سر زدم، سی لیتر بنزین زدم همون قیمت بود، چطور مگه ؟؟!! 🤔🤔🤔🤔🤔🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    3 0
    گالنی تقریبا ۱۰ دلار.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
      0 0
      گالن یعنی چند لیتر؟؟
    • ایرانی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
      0 0
      هر گالن آمریکایی 3.78 لیتر و هر گالن انگلیسی 4.55 لیتره. یعنی حدودی هر لیتر 2.5 دلار.به پول خودمون میشه حدود 400 هزار تومان برا هر لیتر
  • تجویدی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    0 0
    بله همون بنزینی که یه زماندمیزدیم لیتری ۱۵۰ تا تک تومن زیاد هم دور نبود همم قدیما با افتخاار داریم میزنیم ۱۵۰۰ یا ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۲۴
    0 0
    قیمت چند برابری اجناس تو ایران رو هم بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس