والی‌زاده اولین ملی پوش طلایی ایران شد

میلاد والی‌زاده ملی‌پوش کشتی آزاد ایران با شکست حریف مغولی خود به مدال طلا رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در مرحله فینال و رده‌بندی که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، در وزن ۵۷ کیلوگرم در مرحله فینال به مصاف مونخ اردن باتخویاگ حریف مغولی خود رفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ به پیروزی رسید و به مدال خوش رنگ طلا رسید.

والی زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آنکوش از هند را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر فوگا ساساکی از ژاپن را شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس