حزب الله کدام مراکز نظامی اسرائیل را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داد

حزب الله لبنان در بیانیه بامدادی خود از حمله به مراکز و مواضع متعدد نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان در اولین بیانیه بامدادی روز جمعه خود اعلام کرد که تجمع دشمن اسرائیلی را در بازداشتگاه «خیام» با موشک هدف قرار داده است.

همچنین تجمع نظامیان صهیونیستی در سایت نظامی «المرج» هدف حمله پهپادی تهاجمی حزب الله قرار گرفت.

حزب الله همچنین در سومین بیانیه خود از حمله پهپادی به مرکز نظامی «برانیت» خبر داد.

تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «رشاف» هدف رگباری از موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است.

شهرک صهیونیست نشین «المطله» با مجموعه‌ای از موشک‌های حزب الله هدف قرار گرفت.

تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «شلومی» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله مشترک موشکی و پهپادهای تهاجمی حزب الله قرار گرفت.

همچنین حزب الله به مواضع توپخانه‌ای رژیم اسرائیل در شمال شهرک «گورن» با رگبار موشک و انبوهی از پهپادهای تهاجمی حمله کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس