کد خبر 1801835
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۶
شهرک نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را فریب داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار نفر در حملات ایران به حیفا ابراز تاسف کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه سی و هشتمین روز جنگ، در سخنانی گفت: ما از کشته شدن چهار نفر در حملات به حیفا متاسف هستیم.

طبق گزارش الجزیره، وی گفت: ساکنان شمال اسرائیل در مرحله سختی هستند. از تمام اسرائیلی‌ها می‌خواهم به دستورات جبهه داخلی در این مرحله دشوار پایبند باشند.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که موشک‌های رهگیر به سمت موشک ایرانی شلیک شد اما موفق نشدند.

رسانه‌های عبری همچنین اعلام کردند ۱۶ ساختمان مجاور منطقه‌ای که موشک به آن اصابت کرده بود تخلیه شدند.

به گفته منابع، جسد چهار فرد از زیر آوارها در پی شلیک موشک به ساختمان مذکور در حیفا پیدا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    0 0
    انشاالله خانوادت هم به این جمع ملحق خواهند شد نتانیاموش
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۷
    1 0
    مرگ در انتظار شماست .ابتدا شمال سپس و بتدریج تمام سرزمین های تحت اشغال صهیونیست ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس