امارات

یک منبع آگاه گفت: در صورت ادامه مشارکت امارات در حملات هوایی و موشکی آمریکا و استمرار میزبانی نیروهای اطلاعاتی، ایران بندر الفجیره و خط لوله مهم انتقال نفت به خارج از تنگه هرمز را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه گفت: در صورت ادامه مشارکت امارات در حملات هوایی و موشکی آمریکا و استمرار میزبانی نیروهای اطلاعاتی و کمک به اسرائیل، ایران بندر الفجیره و خط لوله مهم انتقال نفت به خارج از تنگه هرمز را هدف قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • محسن IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    14 1
    امارات رو فتح کنید حاکم دبی رو هم اعدام کنید خلاص
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۲
      0 0
      امریکا ننگ تاریخ بشر .... ترامپ ننگ تاریخ امریکا ...
  • سعید IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    15 1
    والله الان وقت هشدار نیست. این هشدار در میانه‌ی جنگ به دشمن اینطور القا میکند که ما از ضربه زدن میترسیم. لطفا اول هر دو تا را بزنید و بعد هشدار بدهید که اگر تغییر مسیر ندهید ۲۰ تا دیگه میخورید. یا علی
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    2 0
    امارات پر است از شرکتهای آمریکا ، که باید نابود شود
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۲
      0 0
      امریکا ننگ تاریخ بشر .... ترامپ ننگ تاریخ امریکا ...
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    1 0
    خواست ملت ایران این هست بزن بدون هشدار هم بزن ارتش نمیزنه بگیم سپاه بزنه
  • بهنام IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    0 0
    بزنید بجای شعار دادن فقط بزنید نیاز به گفتن نداره شما بزنید بعدش همه میفهمنن
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    0 0
    در صورت حماقت امارات که الان داره مزدور جمع می کنه، رزمندگان افغانستان اونجا را می‌تونن بگیرن و شهر دبی هم غنیمت بهشون برسه. البته شرکت های آمریکایی باید به طویله تبدیل شن
  • م خ IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۱
    0 1
    امارات لانه شیطان است بزنید به عصر بادیه نشینی برگردونید.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۲
    0 0
    امریکا ننگ تاریخ بشر .... ترامپ ننگ تاریخ امریکا ...
  • اسماعیل IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۲
    0 0
    امارات بدبخت رو بدیم دست لشگر فاطمیوت تکه تکه کنن حاکمان بی غیرتشون رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس