کد خبر 1799217
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۱:۵۱
اسپانیا: حمله به ایران باید متوقف شود

وزیر خارجه اسپانیا بار دیگر تاکید کرد که تجاوز آمریکایی صهیونیستی به ایران باید متوقف شود.

به گزارش مشرق، خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا یکشنبه شب به وقت تهران متوقف شدن تجاوز تروریستی آمریکایی صهیونیستی به ایران را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، او در تماس تلفنی با ایمن صفدی، همتای اردنی خود بار دیگر درخواست برای گفتگو و مذاکره را به عنوان کلید خاورمیانه‌ای «باثبات و مرفه» تکرار کرد.

آلبارس در فضای مجازی نوشت : حملات ایران باید متوقف شود. اسپانیا از طرفین می‌خواهد که خویشتنداری و تنش‌زدایی کنند. گفتگو و مذاکره راه حل یک منطقه باثبات و مرفه است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
    0 2
    تا قبول شرایط ایران مذاکره و آتش بس خبری نیست!!! ✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۰
    0 0
    آقای خوزه مانوئل آلبارس سلام منو به پادشاهت برسون و بگو برو جلو بوغ بزن. حالا که هر دو دور هم جمع هستند ما عقب نمیشینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس