هشدار سپاه به صنایع آمریکایی منطقه در پی مورد حمله قرار گرفتن برخی مراکز صنعتی ایرانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور هشداری اعلام کرد: شرکت‌های صنعتی آمریکایی و صنایع سنگین هم پیمان رژیم صهیونیستی در منطقه، بلافاصله محیط کار خود را ترک کنند.

به گزارش مشرق، متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم

دشمن آمریکایی- صهیونیستی با وجود تذکرات و هشدارهای قبلی در مورد پرهیز از حمله به صنایع ایران، امروز حملات متعددی به مراکز صنعتی ایران داشت.

رزمندگان ما در حال حملات تلافی جویانه هستند لذا به کلیه کارکنان شرکت‌های صنعتی در منطقه که سهامدار آمریکایی دارند و همچنین صنایع سنگین هم پیمان رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار می‌دهیم، بلافاصله محیط کار خود را ترک کنید تا جان شما به خطر نیفتد.

ساکنان اینگونه صنایع تا شعاع یک کیلومتری تا زمان حمله محل اقامت خود را ترک کنند.

و ما النصر من عند الله العزیز الحکیم»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۷
    10 0
    یه جوری بزنید که تا خود امریکا کلاغ پر برن
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۸
      0 0
      برادر اگر هر کدام خسارت جزیی بردارند بازدارندگی برای ما ندارد و بازم میان
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۸
    1 0
    موشک‌های بارانی ضعیف هستند ، باید قدرتمندترین ها را بزنید
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۸
    1 0
    سید مجید نقطه زن * بدون هشدار بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس