کد خبر 1798423
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۷
عربستان خواستار خروج فوری شهروندان خود از لبنان شد

سفارت عربستان در بیروت از اتباع این کشور خواست تا هرچه سریعتر از لبنان خارج شوند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه العربیه، سفارت عربستان در لبنان بار دیگر با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان خود خواست تا به صورت فوری از لبنان خارج شوند.

این درخواست در سایه تحولات جاری و در چارچوب پایبندی به تصمیم ممنوعیت سفر به لبنان صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۷
    0 0
    خدا ال سعود رو لعنت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس