اعتیاد امری شایع در میان بازیگران هالیوود است ولی در این میبان برخی با اذعان به آن از مواد مخدر حمایت نیز می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از سینما خبر، مصرف مواد مخدر در میان ستارگان سینمای هالیوود امری شایع است که به لطف اظهارات باراک اوباما ، این روند رو به افزایش است. بیش از 75 درصد بازیگران هالیوود مواد مخدر استفاده می کنند که این موضوع محدودیت سن ندارد و البته در میان جوانان شایع تر نیز است.

باراک اوباما پیش از کسب کرسی ریاست جمهوری برای چهار سال آینده و بیشتر برای جلب آراء اعلام کرده بود که محاکمه افرادی که مواد مخدر استفاده می کنند در الویت قرار ندارد. حتی برادپیت که با همکاری دوست صمیمی اش جان لجند  مستند خانه ای که در آن زندگی می کنم را در باره جنگهای مواد مخدر در آمریکا، ساخته بودند با شنیدن این اظهارات جانب حمایت از اوباما را پیش گرفتند!!! اظهارات رئیس جمهور آمریکا در سیاستهای مواد مخدر تاثیر گذاشته و موجب شده مصرف آزادانه مواد مخدر در آمریکا و همچنین میان بازیگران سینما بی باکانه افزایش یابد.

در این گزارش به معرفی 5 تن از بازیگران آمریکایی می پردازیم که در کنار حمایت از اظهارات آقای رئیس جمهور اعتیاد شدیدی به مواد مخدر  داشته و تاکنون برای حمل مقادیر زیاد مواد مخدر چندین بار روانه زندان شده اند ولی در حال حاضربا بی پروایی به اعتیاد خود اذعان دارند.

ویلی نلسون-او کتابی با عنوان «پس ازمرگم مرا لوله  کن و دود کن» (Roll Me Up And Smoke Me When I Die) نوشته است. نلسون یرای حمل مقادیر زیادی  ماریجوانا دو بار راهی زندان شده است. او حتی قبل ازحضور در برنامه های زنده تلویزیونی باید مواد مصرف کند و خودش به این حرکت اذعان دارد.


ست راجن و جیمز فرانکو-این دو دوست مستندی درباره ماریجوانا ساخته اند. راجن در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه ام تی وی اعلام کرده بود که او و دوستش جیمز از مصرف کنندگان بزرگ ماریجوانا هستند. فرانکو این ادعای راجن را رد کرده و گفته است تا کنون لب به مواد مخدر نزده است...ولی آیا می تواند اعتیادش را از چشمهایش مخفی کند!!!


اسنوپ دوگ-اعتیاد با فیزیک دوگ کاملا عجین شده است. در برنامه زنده ردیت بازیگر فیلم جیغ در پاسخ به یکی از مخاطبان که از میزان مصرف مواد مخدر او در هفته سوال کرده بود گفت، 81 نخ سیگار علف ماریجوانا در روز را در 7ضرب کن!!!

 

کریستین استوارت- با انتشار فیلمی از بازیگر فیلم گرگ و میش که او را در حال مصرف مواد مخدر نشان میداد، او اعتیاد خود را علنی کرد. در حال حاضر استوارت به راحتی در محافل عمومی سیگار علف خود را می کشد و از پوشیدن لباس جامائیکایی «آریه» به معنای در اوج ابایی ندارد.



وودی هارلسون-در حالی که برخی از بازیگران در جهت حمایت از کودکان گرسنه فعال هستند، هارلسون از حامیان تولید و توزیع کننده ماریجوانا است. طی یک مصاحبه تلویزیونی، هارلسون در حالی که آشکارا سیگار می کشید گفت: من یک فعال ماری جوانا هستم و به آنچه در باره من چاپ می شود آگاهم، اما واقعا تنها چیزی است که من از آن لذت می برم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    0 0
    so !!!!!!!!!!!
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    0 0
    دوگ نيست داگ هست معني اسم يعني سگ فضول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس