کد خبر 1796058
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۴:۲۰
خبر مهم بنزینی برای تهرانی‌ها / سهمیه سوخت تغییر کرد

سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی به ۳۰ لیتر در روز بازگشت.

به گزارش مشرق، پس از حمله دشمن صهیونی-آمریکایی به تعدادی از انبارهای نفت استان‌های تهران و البرز سقف سوخت‌گیری روزانه با کارت شخصی در این استان ها ۲۰ لیتر شده بود که مجددا به حالت قبل از حمله به تاسیسات یاد شده یعنی ۳۰ لیتر بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۹
    1 0
    چه فایده وقتی دیگه سهمیه 60 لیتر شارژ نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس