کد خبر 1794980
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۲:۵۱
image.png

مجتبی ۳ روزه خردسال ترین سرباز و شهید جنگ تحمیلی شد.

به گزارش مشرق، نوزادی که موج ۵۷ عملیات وعده صادق به یاد او انجام شد؛ کوچکترین شهید جنگ تحمیلی تروریست‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران نام گرفته است.

نوزاد شهیدی که موج ۵۷ عملیات به یاد او انجام شد +عکس

یک کودک شیرخواره ۳ روزه در آغوش مادر به همراه یک خواهر ۲ ساله و مادر بزرگش در حمله سفاکانه ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی به یک منزل روستایی در اراک، مظلومانه به شهادت رسیدند.

مجتبی ۳ روزه خردسال ترین سرباز و شهید جنگ تحمیلی شد.

پی‌نوشت: از کودک‌خواران جزیره‌ی اپستین انتظاری جز این نمی‌رود که به کودک ۳ روزه هم رحم نکنند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    9 0
    این هواپیماها از عربستان بلند می شن باید موشک باران بشن...
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    3 1
    چرا نمی توان این هواپیما های متجاوز رو تو تهران زد یعنی از روی صدای بسیار زیادشون هم قابل رهگیری نیستند...باید با پهپاد قابل شناسایی و رهگیری باشن...
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    4 0
    بمیرم الهی
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    6 1
    لعنت خدا بر قلب های سیاه که قاتل کودکان معصومن. الهی نابود بشن که واقعا راه دیگه ای نذاشتن
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    3 1
    الهی عزیزم زمین جای قشنگی برات نبود 😭کی اسرائیل تموم میشه از شرش راحت شیم،اسقاطیلی ها چقدر سگ جون هستن. وقتی اونها به خانه های مسکونی موشک میزنن چرا ما نزنیم ما هم باید پناهگاه هاشون رو بزنیم .
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    1 2
    غاصب و بقیه دشمنان خیلی کم تلف میشوند موشک اسیب نمیزنه زیاد
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    1 2
    غاصب و بقیه دشمنان خیلی کم تلف میشوند موشک اسیب نمیزنه زیاد
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    1 0
    خدا بقدری دوستش داشته که نخواسته دراین دنیای لجنزار قدم برداره
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    1 0
    آمریکای خوار زَبون! با ماهواره‌هایت در خانه این نوزاد روستایی، «اورانیوم غنی شده» دیده بودی؟!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    1 0
    عکس این بچه‌ها را ببرید سازمان ملل. عکس خانه‌های روستایی و شهری اسیب دیده را ببرید شورای حکام. کشتند ما را با این بهانه «هسته‌ای»!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    2 0
    بلایی که به سر غزه آمد در حال تکرار در ایران است. کجاید بی‌وطن‌هایی که شعار سر دادند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!». کجایند؟ چرا جانشان را فدای ایران نمی‌کنند و کنج عافیت نشسته‌اند؟! کجایند آن آشوب‌گران که هر چند پاه یک بار زندگی عادی در کشور را به هم می‌ریختند؟!
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    2 0
    خدایا خودت منتقم خون این نوزاد شهید از ظالمین باش.
  • کورش IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    3 0
    لعنت بر پدرت سس خرسی
  • ت IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    0 0
    فقط گریه
  • ت IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    0 0
    فقط گریه
  • محسن IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    0 0
    امریکا به همراه اسقاطیل فه درک واصل خواهند شد انشالله
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
      0 0
      امریکا و اسرائیلی وجود نداره اینا همه نوکرای انگلیسن
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۶
    0 0
    کودک کشهای اسراییلی و امریکایی و پادوهای بی رحمشان الان خشنود باشند اما روزی برسد که با سنگ مغزشان را متلاشی کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس