مدیر اجرایی سابق باشگاه گهر دورود گفت: به آقای فتح‌الله‌زاده شوالیه فوتبال ایران بگویید شهر دورود به اندازه شهر خوی امن است.

به گزارش مشرق، اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با فارس در مورد کنار رفتن حسین هدایتی از ورزش، گفت: اگر هدایتی به طور کامل باشگاه گهر را رها کند، مالکان جدیدی تیم را تحویل می‌گیرند. متاسفانه بعد از اینکه شهرداری از تیمداری دورود انصراف داد خوشحال شدم که هدایتی تیم را در اختیار گرفت اما اکنون او هم از تیمداری کنار کشیده‌اند. بنابراین در روزهای آینده با نظر نماینده محترم قضایی مالکان جدید انتخاب می‌شوند.

وی در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده گفته است بازیکنان استقلال در شهر دورود امنیت جانی ندارند، گفت:  از شوالیه فوتبال ایران بعید است چنین حرفی بزند. ولی من به او می‌گویم که آقای فتح‌الله‌زاده شهر دورود به اندازه شهر خوی امن است. از تماشاگران هم می‌خواهم که فرهنگ بالای خود را در این بازی به نمایش بگذارند تا شرایط برای میزبانی در دور برگشت مهیا باشد و بهانه‌ای به دست کسی ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    0 0
    من بارها به همين شهر دورود رفتم بسيار مردم فهيم و مهمون نواز داره خدايش از اخلاق به دوره كه ما نديده ونشناخته مردم اين جايي رو به فلان صفت رذيله محكوم كنيم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس