به گزارش مشرق، فریبا نادری بازیگر در اینستاگرام نوشت:

خواستم بگم هم وطن بودن با شما بزرگترین افتخار ما بود ایران

فریبا نادری: هم‌وطن بودن با شما بزرگ‌ترین افتخار ما بود ایران

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    13 0
    هموطن بودن با ایران؟
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
      7 0
      ایران نیست؟ به اینستاگرام چطور وصله؟!
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
    3 0
    این الدنگهای نون به نرخ روز خور یک هفته هست سموت کردن و هنوز چیزی نگفتن درباره کودکان کشته شد در مدرسه و... چون همیشه منتظر میمونن ببین کفه ترازو به کدوم طرف سنگینی میکنه برن همونطرف. تازه وقتسم که سرو کلشون پیدا میشه تویت های دو پهلو ارسال میکنن تا هم راه قرار برای اونطرف داشته باشن هم اینطرف
  • بابک IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
    5 0
    نت هم که دارید
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
    8 0
    تورو خدا ما رو نخندون نون به نرخ روز خورا..... افتخار بود که حاضر نشدی بچتو داخل ایران بدنیا بیاری....اوف بر شما جماعت مزور
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
    5 0
    نه بر علیه نه بر له ما که از کلمات نامفهوم این سلیبریتی ها سر در نمی آوریم هم وطن بودن با کی؟
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
    4 0
    جاسوس ها و خرابکاران در بین همین هایی هست که اینترنت بدون فیلتر دارند و گرنه با کبوتر نامه بر و دود که ارتباط برقرار نمیکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس