ابل

شبکه صهیونیستی «اینترنشنال» مدت‌هاست که پیرایه‌ها و نقاب‌ها را کنار گذاشته و رسما بازوی عملیات روانی موساد شده است.

به گزارش مشرق، شبکه صهیونیستی «اینترنشنال» مدت‌هاست که پیرایه‌ها و نقاب‌ها را کنار گذاشته و رسما بازوی عملیات روانی موساد شده است. با این حال، تا الان درباره مقر فعالیت این شبکه، اعتراف رسمی را از عوامل آن شاهد نبودیم.

پوریا زراعتی، از وطن‌فروشان مزدور صهیون که مجری این شبکه است، اخیرا در بخشی از برنامه خود، خواسته یا ناخواسته، لو داد که این شبکه کثیف در سرزمین‌های اشغالی مستقر شده است. زراعتی ضمن برشمردن صریح برنامه دشمن برای وارد کردن هسته‌های آشوب و گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب، گفت که "فعلا نیم‌ساعت است که این‌جا در تل‌آویو موشک نخورده‌ایم!"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    31 3
    بکشیدشون سگ کش
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
      15 4
      محل پخش استودیو این شبکه تو تلاویو رو شناسایی و یه دونه خیبر خرجش کنید و منهدم کنید. حنظله احتمالا آمارشونو داره
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
      12 2
      اینترنشنال مهمترین پایگاه امریکا و مرکز اصلی توطنه و جنگ افروزی است ! .... باید نابود شود !!
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    15 3
    ایران باید دکترین هسته ای شد تغییر و بمب هسته ای بسازه.باید اتمی بشیم تا ماشین جنگی صهیون متوقف بشه باید به چیزی اینجا باشه که بدونن میتونه محوش کنه.آمریکا و اسراییل به دنبال تضعیف از میان برداشتن و تجزیه و فروپاشی ایران به هر قیمتی هستند.باید هسته ای بشیم تاریخ ثابت کرده بمباران ثبات زا امنیت ده و محافظ ملت و حاکمیت هاست.یه تهدید اتمی اسراییل رو برجاش مینشاند.
  • محمد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    19 5
    اتفاقا ما هم مایلیم لگد آخر رو به پوزه کثیف تو واربابت بزنیم.
  • kianm40 IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    21 6
    ننگ بر وطن فروشان خائن 😠
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
      11 1
      اینترنشنال مهمترین پایگاه امریکا و مرکز اصلی توطنه و جنگ افروزی است ! .... باید نابود شود !!
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    17 4
    اتفاقا مردم معادله رو بهم زدند،کوری نمیبینی حضور میلیونی هر شب مردم رو تو میادین سراسر ایران؟شرم بر تو کثافت وطن فروش
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۷
      2 1
      اکثر کسانی که از اینترنشنال استفاده میکنند ، عصبی و افسرده میشوند !
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    11 3
    ...خوردی
  • احمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    15 4
    خاک بر سر اونایی که به حرفای این بچه مزلف خائن گوش میدن!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    9 1
    اینو رسما هم گفته
  • محمد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    15 1
    یواش تر بیا لیز نخوری وطن فروش بیشرف
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    15 3
    یکی از مجریان این شبکه رو در خونه اش ترور کنید. شبکه تعطیل میشه
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    15 2
    آخی، نیم ساعته موشک نخوردی😂😂؟ میخوری میخوری نگران نباش 🤣
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    14 2
    فقط این بقیشون تو لندن و آمریکا هستن . اینم بعد اینکه چاقو خورد فرار کرد رفت پیش یهودیا
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    5 13
    قران میگوید هر که را بخواهد میبخشد و هر که را بخواهد مجازات میکند . حالا شما چرا میخواهید کاسه داغ تر از آش باشید شما که خدا نیستید که هرکه را بخواهید ببخشید یا هر که را بخواهید نبهشید
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    11 1
    یه موشک بزنید به ساختمان این موساد اینترنشنال
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    10 1
    بزنید این لانه شیطان رو خاکستر کنید
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    10 1
    به امید خدا جهنم انتظارت را میکشد بی وجود
  • میم IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    10 2
    این بی پدرهارو بکشید و دل مارو خنک کنید. ی موشک خرجش به ایزان عنترنشنال است.
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    6 1
    اون لگد انشاالله ایندفعه توی صورت خائنهایی مثل تو فرودمیاد که زیادی جفنگ نبافی وتوی رویا نری خائن بی وجود آرزوی آمدن همپالگیهای هرزه ومزدورونوچه های اسراییلی روبه دلت تو وامثال تومیذاریم قواد
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    5 2
    مهره ی صادراتی
  • سیدمهدی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 2
    منظورش با مهمونشه که اونجاست
  • هوشنگ IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    2 4
    این لو دادن نیست نقشه است برای گمراه کردن شما خود دانی 🫠
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 2
    سپاه و ارتش قدرتمند و مقتدر ، لطفا شبکه تروریستی اینترآشغال رو با خاک یکسان کنید ، این خواسته ملت شهید پرور و مقتدر ایران است ، ملت منتظر است نابودی این تروریستهای بی وطن رو ببینند ، ان شاءالله
  • مبین IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 0
    تقصیر شماست که این آدم هنوز زنده‌اس! همین امشب باید به سمت اون استودیو چند تا موشک بالستیک با کلاهک سنگرشکن شلیک می‌کردید تا در برنامه زنده منفجر بشه!
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 0
    مقر این شبکه لامذهب را بزنید
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 0
    مگه نمیدونستین .... تو اسقاطیلین؟
  • الهام IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 1
    مگه رسانه داخلی نباید لحظه ای اوضاع رو توضیح بده ؟؟؟ تهران داره می لرزه ، هیچ خبری نمی دین
  • ناشناس IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    5 1
    این مهم است ،اگراینترنشنال صهیونیستی هدف گرفته شود ،بنگاه دروغ پراکنی صهیونیستها به شدت دچار مشکل میشه
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 0
    ... ها تو تل آویو بودن
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 1
    بزنید این بی پدرها رو
  • ذژط IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 0
    بخشی از مجریانش هم اصالتا اسراییلی هستن..فقط در کلاس زبان فارسی نمره تاپ آوردن
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    2 0
    با جاسوس هایی ایران که در اسرائیل داره براش نباید کار داشته باشه که دفتر شبکه رو پیدا کنه و یه موشک روانه شون کنه تا از شر این مزدور ها راحت شیم.
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 0
    منتظر باش خوک کثیف طوری بزنیم اینترنشنال بشه دم شغال
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 0
    اینها مدتهاست در اورشلیم استودیو دارن فقط بایستی اون استودیو شناسایی و محو بشه
  • احمق نباشیم IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    2 2
    منظورش مهمان برنامه هست که گویا از تل آویو روی خط هستش!
  • علی IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 0
    میگه امیدوارم در خدمت باشم یعنی از جانسون میترسن. مقر اینها رو پیدا کردن نباید اونقدر سخت باشه
  • حسین IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 0
    این شبکه خبیث و خبیثه باید از روی زمین محو شود امید وارم وزارت اطلاعات امار اینها را دربیاره و سپاه دلاور اونو از رو زمین محو کنه
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 1
    ...
  • معراج IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 0
    والله شما باید بهتر بدونید و من نباید بگم، بعضی برنامه ها از دفتر لندن پخش میشن، بعضی از آمریکا و این یکی از اسرائیل، خیلی وقته این وطن فروش پناه برده به اسرائیل
  • حسین IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    2 0
    وطن فروش کثیف
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 2
    او فرزند یک ساواکی است
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    2 1
    واقعا که شماها چقدر عجیب وقیح هستید
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 1
    چرا ساختمان عنترنشنال را با خاک یکسان نمی‌کنید
  • مهدیه IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 1
    این ... رذل رو به هلاکت برسونید دلمون خنک شه
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 2
    این ...آشغال که معلوم نیست نه نه و باباش کین و چین اصلا آدم بودن یا نه رو بزنین به کنین آخه کار سختی نیست یک پولی به یک آدم‌ کشی بدین هر کجا باشن با چاقو بزنه تو قلبشون و خلاص
  • حامد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 0
    اینا صدا و سیمای ما رو چند بار هدف قرار داده اند. اگر بتوان جای دقیق اینا رو پیدا کرد با یک موشک به جهنم خواهند رفت
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    0 1
    دروغ اینترنشنال
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 0
    تو را خدا مقر این حروم لقمه در خونه نتانیاهو را پیدا کنید و با یه موشک نابودشان کنید، جای این ... را زودتر پیدا کنین
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 0
    اینترنشنال مهمترین پایگاه امریکا است ! .... نابود شود !!
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    3 0
    اینترنشنال مهمترین پایگاه امریکا است ! .... نابود شود !!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 0
    چندین استودیو دارند در لندن واشنگتن و تل‌آویو همه رو باید نابود کرد
  • السابقون اولائک المقربون IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    4 1
    عصر عصر رسانه است عوض عصبانی شدن و فحاشی کردن باید مقایله به مثل کرد و با تولید برنامه های با کیفیت از صدا سیما مردم رو دوباره با رسانه ملی آشتی بدیم. الان خیلی از مردن متاسفانه اصلا صدا و سیما رو نگاه نمیکنند چون رسانه ای شده در خدمت جناح خاصی از حکومت و دولت!!!
  • حسین IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 1
    کشتن ونابود کردن وطن فروشان آرزوی قلبی هر ایرانی وطن پرست و باغیرت می باشد
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۶
    1 1
    من نمیدونم چرا شما انقدر خبرنگاران ضعیفی هستین. اینو که این برنامه از تا آویو پخش میشه نه چیز پنهانیه نه عجیبه. اون جمله آخرشو باید بفهمین. میگه تو نیم ساعت برنامه موشک نخورده و خوشحاله. این یعنی وحشت تل آویو رو گرفته و رسانه ها سانسورش کردن
  • س.م IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۹
    1 0
    حق بر همگان روشن است ... فقط بايد كمي تامل كرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس