رادار «تاد» پدافند ضدموشکی رژیم صیهونیستی در امارات کاملا منهدم شد

​​​​​​​رادار «تاد» شبکه پدافند ضدموشکی رژیم صیهونیستی در «الرویس امارات» با اصابت موشک نقطه زن هوافضای سپاه پاسداران، مورد انهدام کامل قرار گرفت.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه از جزئیات موج های اخیر عملیات وعده صادق ۴ خبر داد: رادار «تاد» شبکه پدافند ضدموشکی رژیم صیهونیستی در «الرویس امارات» با اصابت موشک نقطه زن هوافضای سپاه پاسداران، مورد انهدام کامل قرار گرفت.

کشتی پشتیبان سوخت رسان ناو گروه امریکا در عمق ۷۰۰ کیلومتری ساحل چابهار مورد اثابت سامانه های پهپادی و موشکی قرار گرفت و غیرعملیاتی و از چرخه عملیاتی خارج شد.

سامانه پیشرفتی موشکی ضد شناوری سپاه پاسداران همچنان در تعقیب ناوگان دریایی آمریکا در منطقه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
    0 3
    نیروهای مسلح ما ملت پشتیبان شماییم. خدا قوت
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 1
    دیگه به هیچ عنوان اجازه ورود هیچ نوع کشتی عامریقایی و اسقاطیلی و عنگلیسی و فرانسوی و المانی رو از طریق تنگه هرمز ندید.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    1 1
    کل رادارهای در منطقه رو نابود کنید، کثافت ها به هم لینک و شبکه اند.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    4 1
    خوب !!! دیگه ؟؟؟؟ همین ؟ این همه ادعا... فقط همین ؟ خسته نباشین
  • همراه IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    1 0
    به انگلیس خبیث و المان بمب شیمبایی فروش و فرانسه کودک آزار. باید گفت حواستون باشه دست از پا خطا کنید. خلیج فارس رو میکنیم گورستان نفتکش و کشتی تجاریهایتان تا ابد.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 0
    اصابت نه اثابت
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 0
    اجرکم عندالله
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 0
    هر رادار فعالی که تو منطقه هست بزنید، کمک حال رژیم کودک کش ست.
  • Nasenas IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    2 0
    سلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم میهنان و ومسلمانان و تمام روزه داران و خدمت کنندگان. به یاد بود شهید احمد متوسلیان، بزن داغونشون کن ،برای شهیدان اسلام اسم میارم بزن نابودشان کن شهید حسن و شهید حسین باقری ها بزن نابودشان کن
  • حیدر IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 1
    شیر بچه های حیدر کرار یک زمانی جنگیدن با رژیم بعث عراق ولی الان پاره کردن کل استکبار با هم
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    2 1
    در امارات نیرو پیاده کنید و جنگ را به آنجا بکشانید . از ابتدا باید این کار میشد تا دشمن را خارج از مرزها گرفتار کنیم
    • ناشناس IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
      1 0
      شما احمقی ؟؟؟ این جنگ چه ربطی به امارات داره ؟ ضمن اینکه نیروی هوایی همین الان میتونه شهرزنی کنه و سرتا پای مملکت رو شخم بزنه
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    1 0
    اجازه ندهید کشورهای حوزه خلیج فارس شروع به اقدامی علیه ایران کنند. این یه نقشه ست. ممکنه اونها زیر بار فشار مردم خودشون دست به اقدامی بزنند و جنگی مثل جنگ با عراق شکل بگیره اونوقت آمریکا رژیم صهیونی بایستند کنار و تماشا کنند چجوری کشورهای مسلمان منطقه خود باعث و بانی نابودی خودشون میشن. درست همونی که صهیونبستها میخوان.به نظرم باید فوراً حمله به این کشورها متوقف بشه. پایگاه ها که خالی شده. زدن شهرها و هتل ها و برج های مسکونی حتی اگر ساکنین اونها تعدادی آمریکایی هم باشند کاریه که میتونه بهانه بسیار قویی به آمریکا و غرب بده. از ما گفتن.
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
      0 0
      با شما موافق هستم
  • ناشناس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 0
    چرا ما پناهگاه یا آژیر خطر نداریم همین میشه که آنها دوتا زخمی میدن ما ۵۰۰ تا شهید به همراه رهبر عزیزمون و فرماندهان باارزش و دانشمندان و ...
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۱
    0 0
    سپاه خیلی کارش درسته تادار راد رو به این راحتی نمیشه زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس