سپاه:موج گسترده حملات موشکی و پهپادی به اسرائیل آغاز شد

سپاه پاسداران از آغاز موج گسترده حملات موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، در پی تجاوز مشترک اسرائیل و آمریکا به ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

در پاسخ به تجاوز دشمن متخاصم و جنایتکار به جمهوری اسلامی ایران، اولین موج حملات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به سوی سرزمین های اشغالی آغاز شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا از درگاه های رسمی اعلام می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    8 5
    یا علی. اتمی بزنید
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
      3 1
      ریز و درشت یهود رو بزنید. اخلاق مداری ممنوع موقوف
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
      4 1
      مشکل از جایی شروع شد که قدرت اتمی نشدیم. اما باید اسرائیل رو تیکه تیکه کرد
    • ایرانی غیور IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
      5 1
      شما را به خدا اینبار دیگه آتش بس رو قبول نکنید ... بزنید تا کلا قلع و قمع بشوند.
  • موحد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    15 2
    الله اکبر به قصد حداکثر تلفات و ویرانی باید بزنیم.باز هم میگم صدر اسلامی و شجاعانه باید رفتار کنیم ،مصلحت اندیشی و بزدلی ممنوع الله اکبر و عزت لله و الرسول و المومنین
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    11 0
    اسکله شهيد باهنر بندرعباس رو آمریکا زد ناوش رو بزنید
  • وحید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 2
    آمریکا،اسراییل اولویت نداره،تاآمریکا رو فلج نکنیم اسراییل ضربه میزنه.باید ناو ها و نیروهاشو تو دریا. هدف قرار بدیم. باید خاورمیانه رو با سبک خودمون دربیاریم.اکه ابتکار عمل رو تو منطقه از دست بدیم مملکت رو از دست دادیم
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    11 2
    ناوهای آمریکایی و واشنگتن را بزنید. اگر نمیزنید من بعد کمتر گزافه گویی کنید.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 3
    دقیق عالی مردم ایران کامل از سپاه قهرمان حمایت می کنند.درودخدا بر مردان سپاه. دررود زود همه پایگاه ها وناوها درهم بکوبید.
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    7 3
    یدالله فوق ایدیهم درود خدا بر شما
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    5 2
    اسرائیل رو نابود کنید این دفعه لطفا
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 0
    سگ هار منطقه
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 0
    ترو خدا هرچی دارین همین امروز بزنید نزارین به اسم مذاکره دباره مردم رو ببرن تو خفقان. بزنین تمامش کنید
  • محمد از رشت IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    23 1
    از سپاه و ارتش میخوام که با تمام توان خود پاسخ بدند تا درس عبرتی بشه برای جهانیان که ایران و ایرانی باج نمیدهد
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    3 1
    ماشاءالله سپاه قدرتمند و دلاور
  • علی کارگر IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    5 1
    بسم الله الرحمن الرحیم برای نابودی اسرائیل و آمریکا همگی دعا کنید و نذر صلوات بگیرید ان شاء الله نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    4 1
    ایران رو اتمی کنید.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    5 1
    اگه جرات دارید ناو بزنید
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 1
    خداقوت بچه‌ها خوب ارتش وسپاه یادتون باشه سیدعلی وعده خبرخوش داده امپراتور فقط سید علی
    • من و ما IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۰
      0 0
      امپراطور اسمانی شد.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    3 0
    سنگین بزنید پدافندشون تخلیه شه
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 0
    تو رو خدا هواپیما های سوخت رسان رو بزنید
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 0
    پایگاه‌های هوایی آمریکا در اردن را بزنید
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    2 0
    پایگاه‌های آمریکا در منطقه رو هر کدامش را با ۱۰ موشک بزنید و نه یک موشک
  • حسین IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹
    0 0
    عشق است سپاه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس