به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس ویدئویی درباره فروپاشی روانی ترامپ منتشر کرد.
وکیل آمریکایی: ترامپ از لحاظ روانی در حال فروپاشی است؛ وضعیتش بدتر شده و هر روز مهارناپذیرتر میشود. او خطرناک است؛ یک آدم روانی و یک جنایتکار است. او موجودی خبیث است که نه وجدان دارد، نه اخلاق، نه پشیمانی و نه ذرهای همدلی. او در حال نابود کردن اتحادهای ما و از بین بردن روابطمان با کشورهای خارجی است...
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.





۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۱۲/۰۹