به گزارش مشرق به نقل از فارس، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: به نظر میرسد زمان آن رسیده که مردم بدانند پولی که از دسترنج حاصل از عوارض دریافتی از آنها به دست میآید و پولی که از محل بودجههای میلیاردی حاصل از فروش نفت به دست میآید، کجا و چگونه هزینه میشود.
وی تأکید کرد: مدیریت شهری به جای اجرای پروژههای نمایشی و تبلیغی، نسبت به انجام پروژههای اساسی و زیر بنایی که عمدتاً دور از دید مردم و به دور از لنز دوربینهای خبری زیر پوست شهر در جریان است، اقدام میکند.
معاون شهردار تهران اظهار کرد: طول بخش میانی خط 3 مترو 7 کیلومتر است که حد فاصل چهار راه حضرت ولیعصر (عج) تا ایستگاه شهید بهشتی قرار دارد و شامل 6 ایستگاه زیر زمینی است و تا محدوده خیابان سهروردی را تحت پوشش قرار میدهد.
وی تصریح کرد: ایستگاه تقاطعی با خط یک در خیابان شهید بهشتی، ایستگاه تقاطعی با خط 6 در میدان حضرت ولیعصر (عج) و ایستگاه تقاطعی با خط 4 در چهارراه حضرت ولیعصر (عج)، از جمله قطعات مهم این بخش محسوب میشوند.
تشکری هاشمی تأکید کرد: راهاندازی بخش میانی خط 3 به همراه دو ایستگاه تقاطعی پیشبینی گردیده که با اتمام احداث تونلهای این بخش و دو ایستگاه شهید بهشتی و چهارراه حضرت ولیعصر (عج)، بهرهبرداری از بخش میانی خط 3 به همراه ایستگاههای باقی مانده به تدریج تا پایان سال جاری صورت خواهد گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 12 کیلومتر از بخش میانی خط 3 مترو نیز مورد بهرهبرداری قرار میگیرد و به این ترتیب شاهد افتتاح 19 کیلومتر خط جدید مترو در سال 91 خواهیم بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح بخش میانی خط 3 متروی تهران خبر داد