کد خبر 17838
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰

استاندار تهران با مشاهده دو مصدوم تصادف کرده در خيابان شهيد رجايي براي انتقال آن‌ها به بيمارستان دست به کار شد.

به گزارش مشرق، رجا نوشت: غروب روز سه شنبه 9 آذر، پيرمرد 62 ساله‌اي با يک موتورسوار در خيابان شهيد رجايي تصادف کرد که هر دو نفر دچار جراحت شدند.

استاندار تهران که از ماموريت کاري از شهرستان ورامين به محل کار باز مي گشت، با مشاهده اين دو حادثه ديده، از خودرو پياده و جوياي حال مجروحان شد و مردم نيز دور مجروحان جمع شده و منتظر رسيدن آمبولانس بودند که حدود نيم ساعت قبل به اورژانس خبر داده بودند.

استاندار تهران معطل رسيدن آمبولانس اورژانس نشد و خود با کمک همراهان وارد عمل شدند. در همين حين آمبولانسي در حال عبور بود که استاندار تهران دستور داد متوقف شود و پيرمرد مجروح که جمجمه و پاي او شکسته بود و خون از گوش وي مي امد را به بيمارستان برساند.

بعد از سوار کردن پيرمرد به آمبولانس و حرکت آنها به سوي بيمارستان شهداي 7 تير در شهر ري معلوم شد موتور سوار هم مجروح شده و اورا هم با کمک همراهان و مردم سوار خودرويي کرده و به بيمارستان اعزام کردند.

مرتضي تمدن استاندار تهران بيش از يک ساعت در محل حادثه حضور داشت و به خاطر تاخيري که اورژانس در اعزام آمبولانس داشت با مسئول اورژانس تماس گرفت و اعتراض کرد که چرا آمبولانس دير به صحنه تصادف آمده است. وي همچنين با بيمارستان شهداي 7 تير تماس گرفت و سفارش رسيدگي دقيق به حال مصدوم را کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس