نظر مشایی درباره گريه بر اباعبدالله الحسین ، توصیه روزنامه دولت به آیت‌الله جنتی ، هاشمی به دنبال کاندیدای محبوب انتخاباتی و مطالب امروز روزنامه دولت علیه شهرداری از جمله مطالب مهمی هستند که روزنامه‌های امروز کشور به آنها پرداخته‌اند.

گروه سیاسی مشرق - روزنامه‌های کشور، در لابه‌لای اخبار و مطالب تولیدی خود، به نکات، اخبار و مفاهیمی اشاره می‌کنند که انتخاب و بازنشر آنها می‌تواند مورد علاقه مخاطبان یک رسانه باشد. آنچه که در ادامه می‌خوانید گزیده‌ای از مطالب امروز روزنامه‌های کشور به انتخاب خبرنگاران گروه سیاسی مشرق است.


توصیه روزنامه دولت به آیت‌الله جنتی!
روزنامه "ایران" سرمقاله امروز خود را به طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس اختصاص داد. این مطلب که با عنوان "طرحی باب میل فتنه گران" در روزنامه دولت منتشر شده است به بررسی فرایند اصلاح قانون انتخابات و همچنین بازگشت مجدد فتنه گران می پردازد.

در بخشی از این مطلب آمده است: در روزهایی که فتنه گران و حامیان آنها در سایه اقدامات نسنجیده چند سال گذشته طیفی از مدعیان اصولگرایی طلبکارانه به صحنه آمده و خیانت های سال 88 و پس از آن را به روی نامبارک خود نمی آورند، آیت الله جنتی مرد کهنه کار انقلاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فتنه گران سال 88 امکان حقوقی حضور مجدد در انتخابات را دارند، پاسخ داده است: خیر، امکانی برای حضور مجدد فتنه گران در انتخابات نیست.

روزنامه دولت در ادامه به آیت الله جنتی توصیه! می کند که به طرح اصلاح قانون انتخابات نیز توجه ویژه داشته باشد!

در ادامه این مطلب آمده است: طرح اصلاح قانون انتخابات چند هفته ای است که با حمایت ویژه علی لاریجانی در دستور کار مجلس قرار گرفته است. و در بخش دیگری از این سرمقاله نیز آمده است: متاسفانه می توان روح افکار و امیال اصلاح طلبان را در برخی از تصمیات مجلس اصولگرا مشاهده کرد.

نظر مشایی درباره گريه بر امام حسين(ع)
اسفندیار رحیم مشایی پس از اظهارنظرهای جنجال آفرین خود مبنی بر پایان اسلام‌گرایی ، موسیقی ، حضرت نوح ، مدیریت پیامبران و همچنین نظرات عرفانی و انسان‌گرایانه به بررسی موضوع گریه بر امام حسین و ثواب آن پرداخت!

روزنامه "جوان" نوشت: مشايي در بخشي از سخنراني خود كه يكي از حاضران در جلسه آن را نقل مي كند، اظهار مي كند كه برخي وقايع شورآفرين در تاريخ را دشمن تعمدا كمرنگ مي كند، تا مجال شورآفريني از آيندگان گرفته شود و يكي از اين وقايع عاشوراست. با دروغ و فريب يا حتي نقل برخي مباحث در جايي كه مناسبتي ندارد، شرايطي ايجاد مي كنند كه نگاه و بينش افراد را نسبت به آن واقعه و رخداد شورآفرين تغيير داده و تحت تاثير قرار دهند، تا ديگر آن واقعه تاريخي جنبه هاي شورآفرين خود را از دست بدهد.

وي با اشاره به حديثي كه به ثواب گريه كردن براي امام حسين (ع)، گرياندن ديگران و يا حتي خود را به حالت گريه زدن براي امام حسين (ع) دارد، مي گويد: وقتي اين احاديث را مي بينيم كه اگر كسي براي امام حسين (ع) گريه كند، ديگري را بگرياند يا اگر نتوانست خود را به گريه بزند، بهشت بر او واجب مي شود، اين خيلي شايد قابل باور نباشد!

رحيم مشايي اضافه مي كند: من قصد دخالت در كار خدا را ندارم، اما بالاخره خداوند را ما خدايي حسابگر مي شناسيم كه امور دنيا را بر اساس نظم و منطق سامان داده است و اعمال بندگان خود را با حساب و كتاب مي سنجد.


هاشمی به دنبال کاندیدای محبوب انتخاباتی
روزنامه "مردم سالاری" نوشت: علیخانی مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:‌ هاشمي رفسنجاني بارها تاکيد کرده از کانديداي قوي و توانمندي که در تعامل با نظام و رهبري باشد حمايت مي‌کند؛ حال اين کانديدا چه از جناح اصولگرا باشد و يا چه از جناح اصلاحات.

روزنامه دولت: یاران قالیباف چه می خواهند ؟
روزنامه دولت (ایران) که هر از چند گاهی مطلبی در خصوص شهرداری منتشر می کند امروز نیز در مطلبی تحت عنوان "یاران قالیباف چه می خواهند" نوشت: وقتی رادیو فردا که از بودجه سازمان سیا اداره می شود پس از تیتر روزنامه ایران از تصوی متمم هزار و 800 میلیاردی بودجه شهرداری به دفاع تمام قد پرداخت، روزنامه تحت مدیریت شهرداری نیز نخستین روز هفته جاری با انتشار سرمقاله ای همان دفاعیات و مطالب را به مخاطبان رسانه های داخلی رساند.

در ادامه این مطلب آمده است: در روزنامه همشهری سعی شده است که به مردم القا شود که هر مشکلی در تهران وجود دارد نتیجه عملکرد دولت است و هر پیشرفتی دیده می شود حاصل عملکرد شهرداری است!

به گزارش مشرق، سردبیر روزنامه همشهری در یادداشت شنبه خود خطاب به رئیس‌جمهور نوشت؛ تغییرات شهر در دوره آقای کرباسچی با حمایت دولت وقت صورت گرفت و در 6 سال اخیر تحولات عظیم شهر تهران در تحریم مضاعف اتفاق افتاده است. تحریم بین‌المللی و تحریم جنابعالی! آقای دکتر احمدی‌نژاد شما در دوره شهرداری خود با این استدلال که همه شهرداران قبلی در هیات دولت حضور داشتند از آقای خاتمی برای عدم حضور در هیات دولت گلایه داشتید اما وقتی به ریاست‌جمهوری رسیدید همان رویه سلف خود را دنبال کردید. در بخش دیگری تصریح شده است: قالیباف را دشمن شماره یک خود می‌پندارید، آیا مردم هم دشمن شما هستند؟ آیا پاسخ مناسبی ست که چون به اعتقاد جنابعالی قالیباف دشمن شماره یک شما است، همه شهروندان تهرانی هم از حق خود محروم باشند؟

عارف: هیچ شرطی برای ورود به انتخابات ندارم
روزنامه کیهان با اشاره به فعالیت های انتخاباتی عارف و همچنین تمایل اصلاح طلبان رای معرفی وی به عنوان کاندیدای مطلوب نوشت: محمدرضا عارف شرط گذاري برخي تندروهاي مدعي اصلاحات و جريان فعال در فتنه سال 88 را رد كرد و گفت: من به ارزش ها و تمام اصول قانون اساسي اعتقاد دارم اگر براي انتخابات رياست جمهوري بيايم براي برد خواهم آمد. اگر مطمئن باشم كه 60 درصد نظرسنجي ها به سودم خواهد بود حتما مي آيم. اما نگاهم اين نيست كه به هر قيمتي پيروز شوم.

عارف در ادامه می گوید: برخي مي گويند اولين شرط ما آزادي زندانيان سياسي است و اين يعني به بن بست رسيدن. راهي كه من در پيش گرفته ام؛ سخت است. من هيچ شرطي براي ورود به انتخابات ندارم و چون مواضع اين چنيني نمي گيرم طرفدار دوآتشه هم ندارم.


قالیباف، حداد و ولایتی ائتلاف می‌کنند
روزنامه "آرمان روابط عمومی" در گزارشی تحت عنوان "قالیباف، حداد و ولایتی ائتلاف می‌کنند" نوشت: کمتر از پنج‌ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خبرها و حکایات از شیوه حضور کاندیداها مختلف است. خبرها گاهی آنقدر عجیب است که شنیده می‌شود برخی کاندیداهایی که تا چند روز پیش رقیب اصلی یکدیگر در این عرصه بودند، ظاهرا قصد ائتلاف با هم را دارند تا شاید شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات آینده داشته باشند. اما آنچه از این ائتلاف جدید که مقدمات تشکیل آن از دو ماه پیش آغاز شده است می‌توان نتیجه گرفت این است که اصولگرایان با توجه به وجود جریان انحرافی تصمیم به این ائتلاف گرفته‌اند تا تعدد کاندیداها همچون انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 برای آنان دردسرساز نشود.


 حمايت بخشي از بدنه دولت از واردات کالاهاي تقلبي
روزنامه "مردم سالاری" از حمایت برخي افراد در بدنه دولت از عرضه کالاهاي تقلبي خبر داد.

در این مطلب آمده است که: مهدي ابويي معاون ستاد قاچاق کالا و ارز از حمايت برخي افراد در بدنه دولت از عرضه کالاهاي خارجي تقلبي به دليل وجود منافع خبر داد و گفت: اين گروه‌ها همان‌هايي هستند که کد رهگيري جعلي چاپ کردند.

روزنامه اصلاح طلب: اصولگرایان عرت بگیرند
روزنامه "اعتماد" نوشت: اصولگرايان نزديك به هشت سال پيش با بوق و كرنا كسي را بر مسند رياست‌جمهوري نشاندند كه قرار بود تمام آمال و اهداف انقلاب كه به زعم آنها در طول شانزده سال سازندگي و اصلاحات بر زمين مانده بود را احيا و محقق كند. حالا بيش از هفت سال است كه از نخستين روزي كه اداره كشور را در اختيار وي قرار دادند گذشته و آنها از اين دولتي كه زماني كريمه‌اش مي‌خوانده‌اند چيزهايي ديدند كه به هيچ‌وجه انتظار ديدنش را نداشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای مشایی لطفا خداحافظی رو بغل کنید...
  • رضا ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    لطفا نه! بهتره...
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آقای مشایی؛ در رو... فرار کن ...
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    پرونده ی اصولگراها بعد از هفت سال که همه چیز و همه جا در اشغالشان بود ,چنین است که میبینید.کاش چاپ میکردید.تاسف که از خودتان هم هراس دارید.
  • محمد ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    "در ادامه این مطلب آمده است: در روزنامه همشهری سعی شده است که به مردم القا شود که هر مشکلی در تهران وجود دارد نتیجه عملکرد دولت است و هر پیشرفتی دیده می شود حاصل عملکرد شهرداری است!" همشهری واقعا همین اعتقاد را دارد.
  • ارباب حلقه ها ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    بنظر من هم این هیئت رفت و این شب قدر رفتن ما نه براساس ایمان و ترس از خدا عشق به اهلبیت بلکه براساس تربیت طبق رسوم دینی جامعه خود ماست و حتی میتوان گفت براساس یک نوع عادت نشون به این نشون که اگه بقول خودمون تو این مراسمات به تغییر تحولی هم برسیم بعد از مدتی از لحاظ رفتار دوباره میریم سر پله اول پس نشون میده ما به عقیده احساسات پا به این مراسمات میگذاریم نه ایمان ولی انساهای هستن مثل علمای بزگ که واقعا معنای واقعی اینجور مراسمات با ایمان درک میکنن نشون به این نشون که این انسانهای بزرگ شب قدر و عشق به اهلبیت خلاصه به روزای خاص نکرده و تمام عمر پیرو حقیقت دین هستن هرچند میدونم نشون نمیدی فقط نظرات موافق با صلیقه خودتون نشون میدی نوشتم تا خودت بخونی متاسفانه تو این سایت اگرکسی خلاف حرف یه مداح یا شخص سیاسی مثه لاهیجانی بزنه حتی اگر نظر منطقی هم باشه و بدون توهین یا نظیر این مسایل شما اون نظر به هیچ وجه نشون نمیدید...
  • مجيد ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    متاسفيم برات آقاي مشايي واقعا متاسفيم
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    ايكاش مطلب مشايي را كامل منعكس مي كردند تا بهتر قضاوت مي شد
  • جواد ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    هیئت رفتن و مسجد رفتن در شب قدر و توسل به دامن اهل بیت خدا که جز پاکترین خلایق عالم هستی هستند لیاقت می خواد که نسیب هر آدمی نخواهد شد. امیدوارم شما این لیاقت رو پیدا کنید به مرور کاراتون و رفتارتون اصلاح میشه. دوست عزیز!
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    جواب اين شبهه رو فكر ميكنم در يكي از تشرفات با يك مثال دادن حضرت قصه يه پادشاهي رو تعريف ميكنن كه موقع شكار از سپاهيانش دور ميشه همديگر رو گم ميكنن توي بيابون پادشاه ميرسه به يه صحراگرد بهش نميگه من پادشاهم به عنوان مهمون ميره صحراگرد كلا يه گوسفند داشته همون يه گوسفند كه ميشه همه‌ي دارائيش رو براي مهمون قربوني ميكنه بالاخره سپاهيان پادشاه رو پيدا ميكنن و طرف ميفهمه مهمونش شاه بوده شاه صحراگرد رو به كاخ خودش ميخونه كه جبران كنه به نظرت چه طوري ميشه كاري كه اون صحرا گرد انجام داد رو جبران كرد؟ اون همه چيزش رو براي مهمونش داد پس براي جبران شاه هم بايد همه چيزش رو بده به اون صحراگرد تا كارش جبران بشه حالا امام حسين(ع) همه چيزش رو در راه خدا داد خدا بايد چه كار كنه تا نوه رحمه للعالمين راضي بشه؟ اينجوريه كه گريه كنه امام حسين ميره بهشت اين كه كسي اداي گريه كن ها رو دربياره فكر نكن كار كميه چون دل آدم وابسته به قلبشه قلب هم هميشه يكنواخت نيست اسمش قلبه ديگه دگرگوني داره بعضي وقتا ديدي حال گريه داري بعضي وقتا نداري وقتي حال گريه نداري توي مجلس امام حسين بري و تباكي كني تباكي يعني اداي گريه كنا رو در بياري اين از روي معرفته بعيده اجرش كمتر از زماني باشه كه يكي دلش بسوزه گريه كنه
  • ارباب حلقه ها ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اقا جواد اگر قرار باشه با تفکر جنابعالی بریم جلو که کلاهمو پس معرکه یعنی تو امام خدا رو صرف تو چند شب تو طول سال پیروی میکنی یعنی دین و رسیدن به خدا صرفا تو گریه سینه زدن خلاصه میشه اگه این جور تفکر لیاقت میخواد کاش هیچ وقت من لیاقت پیدا نکنم دیدیم حالا ما انقدر که به عشق فلان مداح میریم هیت ب عشق امام نمیریم خدا شاهد ناظره و این جور رفتار کوتاه بینانه که دین و رسیدن به سعادت و خدارو تنها به یک گذاره و دستور اهلبیت که اون هم مستحبی است امر کنه نیست بلکه گذاره های واجب تر است که چشم خود را به ان میبندیم و حضرت علی فرمود: همه در حرف اهل ایمانن ولی در وقت امتحان چه انگشت شمار اند اهل ایمان
  • جواد ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آیت‌الله جوادی آملی: کار مسجد و حسینیه را فقط مسجد و حسینیه می کند، از تلویزیون کاری ساخته نیست/ همین حرف ها را در تلویزیون هم می زنیم و کم اثر دارد اما در مسجد و حسینیه که می‌گوییم با اشک و توبه همراه است
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مشائی هرچه بیشترحرف بزندانحرافش ازدین وانقلاب بیشترمیشودکه نهایتاسقوط میکندکه نزدیک است
  • جواد ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    جناب ارباب حلقه ها؛ خودت میگی ، خودت تفسیر می کنی ، خودت پاسخ می دی! ، بعد به حرف ها و افکار خودت ایراد می گیری! اصلا کلا درگیری فکر می کنم
  • محمد ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    متاسف باش حرفاي درستي زده
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خوب اين حرف مشايي كه درست بود ايرادش كجاست؟
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    قرار نيست شما تشخيص بدي كي منحرفه تو شايد خودت منحرف باشي آدماي جاهل هم نوعي منحرف محسوب مي شوند.
  • ارباب حلقه ها ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    امیدورام اون نظر قبلیم نشون داده بشه تا اصل مطلب فهمیده باشن هم به حسن نیت شما پی بی بریم!
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    جواد جان همين كه آدماي بي لياقتي مثل شما ادعاشون ميشه براي بقيه كافيه كه تشخيص بدن كي راست ميگه لابد همه گناهكارند تو از وسط آسمون افتادي پايين! نه عزيز لياقت به ادعا نيست
  • احمد ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اولا گزيده اي از صحبت هاي مشايي را آورده ايد و مي خواهيد آن چيز كه خودتان مي خواهيد ديگران استنباط كنند و اين نامردي است لطفا كل مطلب را درج كنيد ثانيا اينكه عده اي ميخواهند شور عاشورا را كمرنگ كنند اين حرف درستي است كه استكبار دنبال كمرنگ كردن و يا انحراف در شور حسيني است كجاي اين بحث ايراد دارد
  • حسین ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    "روزنامه دولت در ادامه به آیت الله جنتی توصیه! می کند که به طرح اصلاح قانون انتخابات نیز توجه ویژه داشته باشد!" این علامت تعجبی که بعد از توصیه گذاشتید چه معنایی داره؟ یعنی روزنامه دولت جمهوری اسلامی از ... پست تره که نتونه یه توصیه بکنه به شورای نگهبان؟ خاک بر سرتون کنن مردمو چی فرض کردین؟
  • میترا ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مشرق خجالت ! توکه متن کامل سخنرانی مشایی {البته راجع به همین موضوع } را جند وقت پیش گذاشتی و دیدی که 90 در صد بینندگانت اون حرفا رو تایید کردن چون منطقی بود . این روش زشتیه عزیزم . چون اینجوری به بقیه خبرات هم بی اعتماد میشیم . مثل مغازه دارایی نباش که فقط مشتری را به صورت 1بار مصرف میبینن نه 1 سرمایه گذار بلند مدت . نکنه میخوای جمع کنی ؟
  • ممد ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    رحيم مشايي اضافه مي كند: من قصد دخالت در كار خدا را ندارم،!!!!! نه توروخدا ،خدا چه قابلي داره. هرچه ميخواهد دل تنگت بگو... جالبه چند ساليه هركه از راه ميرسه ميخواد اداي طلبه ها رو درآره خوب خداييش نون توهمين جور كاراست ديگه
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    کاربر جواد حضرت علی میفرمایید اولین قدم برای رسیدن به خود سازی دوری از ریا و ادعا و اعتراف به واقعیت موجود چ در درون و چه در بیرون انسان است از نظر منم ما هیچی شناختی از اهلبت نداریم جز بطور سطحی ما حتی مظلومیت رهبر زمانه خودمون را هم نشناخته ایم چ برسد اهلبیت
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    نون تو همين جور كاراست؟؟ دوست عزيز اول مز مزه كن بعد حرف بزن قرار نيست واسه ضديت با مشايي هر مزخرفي رو بگي
  • رسول ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    جناب آقای هاشمی رفسنجانی میشه توضیح بدین نفر توانمندی که با نظام و رهبری تعامل کنه یعنی چی.نکنه نظام تویی و رهبری جدا از نظام.آقای هاشمی نظام یعنی رهبری.چرا این دوتا رو جدا میکنی.لا اله الا الله.
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    شاید منظور آقای مشایی این نیست که اگر کسی گناه کند مدام و هی گریه کند بر امام حسین که بخشیده شود خیلی قابل قبول نیست اگرچه کرم امام شهیدان بسیار بالاست اما همه می دانیم که حق الناس و قبولی نماز شرط قبولی همه اعمال است.
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مشایی بزن به چاک یالا
  • ليان تابان ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اصلا اين عمو اسفنديار بلد نيست حرف بزنه؛هر وقت دهنشو باز كرد يه گندي زد٠
  • مرصاد ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اقاي مشايي اعتقادات مردم نسبت به امام حسين خيلي قويه برو اين تور انحرافت رو يه موضوع ديگه پهن كن (اقاي محمد و ناشناس چقدر ميگيرين بياين تو سايت ها از مشايي حمايت كنين و اون رو يه ادم عليه اسلام نشون بدين هان)
  • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اینکه عاشورا باید «شورآفرین» باشد حرف درستی است (و من معتقدم در این «شور» ، «شعور» هم نهفته است) ولی گریه بر مصیبت کربلا بر «شور» عاشورا می افزاید. من صحنه ای را دوست دارم که عزاداران با چشم های پر از اشک، برانگیخته شده و حالت حماسی به خود گرفته اند.
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    چقدر ادبیاتش شبیه احمدی نژاده!!!!!
  • رسول ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خداوند در قرآن میفرماید تمام اعمال خوب و بدتان حتی ذره ای هم باشد سنجیده میشود.جناب مشایی این مصداق حرف شماست.اما من اگر این را فهمیدم به برکت همان اشکهایی است که بر ابا عبدلله ریختم.اگر اباعبدلله نبود عاشورا نبود و هم اکنون تو نیز از حسابگری خداوند بهره ای نبرده بودی.حرفت حق است.اما این افکار را حسین زنده نگه داشت به خواست پروردگارمان.پس ارزش این گریه ها و شورها والاست.حداقل تو از هاشمی هزاران بار بهتری.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خیلی از صحبت های اولیه اسفندبیار خان رحیم مشایی در مورد شور آفرینی رو تو کتاب حماسه حسینی شهید مطهری می تونید پیدا کنید اما خب قصد مقایسه ندارم اما چون اون مرتضی مطهری بوده مشکلی نیست این اسفندبیار رحیم مشایی هستش مشکله من از این ادم بدم میاد و لی انصاف رو کنار نذاریم!
  • جواب مساله ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    این دسته از احادیث در رابطه با رحمت خداوند مثلا اگر فلان کار را انجام بدهد بهشت بر او واجب میشود مثل این است که اگر پول داشته باشی می توانی خانه بخری بخش اعظم قضیه داشتن پوله اما به این معنی نیست که هر کی پول داشته باشه پس خانه داره بلکه خرید خانه مستلزم1. قصد 2. انتخاب 3. دوندگی های خاص خودش رو داره.گریه بر سیدالشهدا(ع) یک سرمایه عظیم است بهترین شیعیان کسانی هستند که بتوانند این سرمایه را درست مصرف کنند.تا مایه زینت اهلبیت باشند نه مایه سر افکندگی.
  • سعید ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اقای ناشناس میخوای باهمه بحث کنی مشایی عددی نیست ای برادرای عزیز حیف هستش که اسم اونو به زبون بیارن ناراحت نباش تا پایان عمر دولت چیزی نیست مشایی و هاشمی وغیره و هرکسی که در مقابل ولی زمان وایسه چنان خوار و ذلیل شود که ..................
  • علی ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    شبیه سروش میخواد حرف بزنه!!!!
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مشایی رئیس جمهور آینده ایران است درود بر انسان کامل
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    درود بر مشایی ولایتی واقعی
  • عمو ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    آره بابا هراس عجیبی داریم. عجیب ها
  • حسین ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    بسیار عالی بود احسنت.....
  • محمد ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    نظر آقا مشایی برای ما مهم نیست
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    كاربراي عزيز ازتون خواهش ميكنم هر مطلبي رو كه مي خونيد ياميشنويد به طور 100% قبول نكنيد كه خدايي نكرده اب به اسياب عده اي نريزيم و براي مشرقم متاسفم كه اصول روزنامه نكاريو فراموش كرده وبراي دنياي عده اي خاص داره سر آزادي انديشه رو زير اب ميكنه اميدوارم كاري نكنيم كه با دست خودمون بركرديم به دوران سانسوروسركوب
  • ناشناس ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مشایی از تو بر امام زمان شکایت خواهم کرد و انحرافات فکریت را که باعث اختلاف میشود . چگونه با این افکار باز هم در ایران هستی وبدتر این که چگونه به ریاست جمهوری فکر میکنی . خدا گواه است با همه ی وجود از تو و افکارت متنفرم . ولی زمان جواب افکار تو را میدهد ان شاالله
  • حمید رضا ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    كسي كه ولايت رو درك نكنه كسي كه جايگاه امام حسين (ع) را درك نكنه معلومه اين احاديث براش غير قابل قبول ميشه مشكل اينجاست كه معرفت به سالار شهيدان ندارند متاسفانه داخل مسايل ديني و مذهبي هر كسي ميخواد نظر بده خارج از اينكه علمش رو داشته باشه ما اين مشكل رو با برخي از اساتيد دانشگاهمون هم داريم
  • محمد ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    چقدر ادبیات بعضی از دوستان زشت و زننده هست
  • حامد ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    و هینطور نظر شما نیز برای ما!
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    دوست عزیز اگر جوگیر نشی و تحت تاثیر القائات دروغین قرار نگیری نیازی نیست به کسی شکایت کنی. سعی کن احساسات خودتو کنترل کنی و در برخورد با مسائل از عقلت کمک بگیری.
  • علیرضا ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    نه لطفاً نه بهتره !!! حتماً باید بره... یه جایی هم باید بره که امثال بنی صدر، رجوی، مهاجرانی، و ... دیگران رفتند.
  • علیرضا ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    حالا این وسط یکی هم آب رو گل آلود دیده داره ماهی میگیره!!!
  • علیرضا ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    ارباب حلقه ها یعنی چی!!!
  • مرصید ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    تو چقدر میگیری؟
  • نازنین ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    نه اسفندیار عزیز جان من بیا تو کار خدا هم دخالت کن این یکی دیگه احمدی نژاد نیست که هر چه بگویی بگوید چشم ان شاالله به زودی نقاب از چهره تو و جریان منحرف و کج اندیشت برداشته میشود و باید به هم فکرانت در انگلستان بپیوندی.
  • علی ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    لحن زشت شما و بعضی از دشمنان مشایی بیشتر باعث میشه مردم هوادار آدم مودبی مثل مشایی باشند. بهتره تجدید نظر کنید در لحنتون
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    نظر آقا مشایی برای ما مهمه
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    یعنی شما با امام زمان ملاقات داری؟
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    lotfan sohbathaye shahid motahari ro beshnavid. ishan ham hamino migan
  • مرتضی ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    شما دنبال بل گرفتنید و هدفتان اصلاح نیست اما تا سخنرانی کامل دیده نشود نمی توان اظهار نظر کرد .
  • سید مجید ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    سلام - به آقای مشائی بفرمائید با دستگاه اباعبدالله ع در نیفتد. گرچه قبلا ÷ی این موضوع به تنشان خورده است، لذا بیشتر از این پای را جلو نگذارد و الا ... هرکه با آل علی درافتاد - ور افتادددددددددد.....
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    فارغ از اینکه حرفهای منسب به مشایی صحیح است یا نه - که بحث مفصلی است و موافقان و مخالفان بسیاری در خود حوزه ها هم دارد- نکته اساسی فراموش شدن تقوا در امر اطلاع رسانی است با نوشتن این عبارت: "مشايي در بخشي از سخنراني خود كه يكي از حاضران در جلسه آن را نقل مي كند، اظهار مي كند ..." کی ؟ کجا؟ کدام سخنرانی؟ کی نقل کرده است؟ چقدر صحت دارد و...؟؟؟ میان حق و باطل چهار انگشت بیشتر فاصله نیست. همه را به رعایت تقوای الهی سفارش می کنم.
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    این دیگر چه رویه ای است از اول و وسط و آخر حرف یک نفر آن چیزی که می خواهید درآورید و تحویل ملت می دهید؟
  • سنجر ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    اگر گریه کردن با فرهنگ متمدن جناب مشایی صهیونیسم پرور جور در نمیاد و به اصطلاح کار بیهوده ای هست پس حتما اما سجاد زینالعابدین که همیشه به یاد پدر بزرگوارشان گریه میکردند نیز کار بیهوده انجام دادند.علمای اسلام نیز لابد گریه بر امام حسین را بیهوده انجام دادند.وامصیبتا بر این تفکر شیطانی قل اعوذ برب الناس من شر ...
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    شاید تو این چندماه درست بودنمون مردیم اون موقع چی ؟؟؟ توبه حتی ثانیه ای هم خوبه چه برسه چند ماهه
  • فلاني ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    خجالت بكش
  • فلاني ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    مي بينم روزي كه از اين كاراتون به شدت پشيمان شديد
  • امیر محمودیان ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    افکار روشنفکرانه آقای مشائی بدرد آدمهای متحجر نمیخوره. آخه این مطالبی را که گفته، کدومیک از علما رد کردند. تورا به خدا دست از تشیع صف... بردارید و دنبال خداشناسی باشید. قران دارای آیات بیینی است که همه چیز را برای انسان تعریف کرده و دیپلم هم لازم نداره
  • مجتبي بيگلر ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    مشايي ادم شو يا برو ...
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    خودت آدم شو
  • lion2007 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام: پیرو ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد اشخاص می آیندو می روند خیلی ها با امام ق س به کشور آمدند ولی با امام نماندند همانطور که با امام حسین ع خیلی ها به مکه آمدند حتی به کربلا هم رسیدند ول نماندند معلوم نیست ما هم با اماممان بمانیم بصیرت با ید پیدا کنیم تا کس یا جریانی نتواند ما را با خود ببرد حال این جریان اموی باشد یا زبیری یکی با اصل دین مشکل دارد ویکی با انحراف آن می خواهد به هدفش برسد خدا عاقبت همه را به خیر کند انشائالله
  • جورجیس ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    کسی که سخن امام رو انکار کند سخنان خدا رو انکار کرده و به خدا در بالای عرش کفر ورزیده ( قابل توجه کسی که در برابر کلام امام معصوم دست به انکار میزنه )
  • کوثر ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    لطفا راجع به کسی حرفش را بزنید که ارزشش را داشته باشه هیچ را همه چیز نکنید
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    ایول خیلی قشنگ گفتی. مردم اینقدر بخیل و تنگ نظر شدن که حسودیشون میشه خدا یکی رو بخشه! تا چشمشون دراد اونایی که فکر میکنن اشک بر حسین فایده نداره.
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    علی آقا، لیان تابان حرف حقی زده. ادب مشایی ادب اسلامی نیست، ادب کت شلوار و کروات آمریکاییه که تا برسه جایی که کسی بالا سرش نباشه همه رو می خواد پاره کنه. گول نخور. نوبت شمام میرسه.
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    مشایی هم شد فوتبال؟!!
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    ذاتا نیست
  • دوست ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    به دوستان محترم خداوكيلي الكي الكي بزرگش كرديد .چه خبره ول كنيد.بچه ولايتيها مسير راگم نكنيد ،ببينيد نائب امام زمان چي ميگه والسلام. دشمن باپوشش قراردادن اينگونه مسائل حالشو ميبره ،اين عماريون حضرت آقا راه راگم نكنيد،مسئله چيزديگه اي هستش
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    از دستگاه حضرت ابا عبد الله (ع )چی میدونی پسرم ؟!!!!
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    از قدیم گفتن یه دیوانه یک سنگ میندازه تو چاه ،صدتا عاقل باید جمع بشن دربمیارن.
  • مجتبي بيگلر ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    0 0
    ناشناس ؟ گلم ميترسي اسمت و بگي ؟ بينم از مشايي به تو چقد ماسيده ؟
  • انصار ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    0 0
    کسی روکه رهبر ماصلاحیتشو تاییدنکرده به درداین مملکت نمی خوره دوستان به هوش باشید فتنه ای دیگردرراه است
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    0 0
    باسلام خدمت همه کاربران عزیز من برای اولین باره که به این جور جنجالها وارد میشم به نظر میاد دوستان عزیز یا اسلام رو نشناختن یا خودشونو زدن به خواب من فقط از ابالفضل یه چیز یاد گرفتم که غیرت دینی داشته باشم وپشت سر ولیم حرکت کنم اگه این باشه تموم زندگی حسینی میشه وخونه قلبت حسینیه وکل ایامت عاشورا پس همدیگه رو متهم به بی دینی نکنید باهم متحدباشید وپشت سر ولایت حرکت کنید* امام حسین، عباس میخواد نه مختار *نه کاری به آقای مشایی داریم نه هاشمی نه احمدی نژاد فقط میگیم حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس