آنها ثروت و سرمایه های حیات وحش ایران هستند مال نسلهای آینده ایران هستند و باید بخوبی ازشان مواظبت کرد که مثل ببر مازندران و شیر سیستان بلوچستان نسلشان منقرض نشوند.و نادان های که آرزو دارند با تفنگ به شکار اینها بروند باید فوری دستگیر شوند و برای درمان بردشان پیش پزشک روانشناس که درمانشان کنند!