کد خبر 177255
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

رییس‌جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که دولت واشنگتن ائتلاف مخالفان سوری را به رسمیت می‌شناسد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، باراک اوباما رییس‌جمهوری آمریکا دقایقی پیش در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه خبری ای.بی.سی اعلام کرد که دولتش ائتلاف متشکل از مخالفان دولت دمشق را که به تازگی تشکیل شده است، به رسمیت می‌شناسد.
 
اوباما گفت: از آنجا که ائتلاف مخالفان سوریه به اندازه کافی فراگیر بوده و نمایندگی تعداد قابل توجهی از جمعیت سوری‌ها را عهده‌دار است، تصمیم‌ گرفته‌ایم این ائتلاف را به عنوان نماینده مشروع ملت سوریه در رویارویی با حکومت بشار اسد به رسمیت بشناسیم.
 
شبکه خبری ای.بی.سی، رییس‌جمهوری آمریکا در ادامه این تصمیم را «گامی بزرگ» توصیف کرد و گفت: این به رسمیت شناختن، مسئولیت‌هایی را در پی دارد که از آن جمله حصول اطمینان از این مسائل است که آنها (ائتلاف مخالفان) خود را به خوبی سامان‌دهی کرده، نماینده تمامی جناح‌ها و احزاب بوده و خود را به نوعی فرآیند انتقال سیاسی متعهد بدانند که در آن به حقوق زنان و اقلیت‌ها احترام گذاشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    0 0
    آمریکا فکر می کند دنیا حوزه فرمانداری سیاسی اوست یک مملکت را به ویرانه تبدیل کرده اند کم کم می خواهند خرابکاران را در کشورشان پناه بدهند ومتوسل به به رسمیت شناختن اوهام وخیال شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس