کد خبر 173859
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸

پس از جنگ جهانی اول بسیاری از خانواده‌های کم جمعیت این «بی ام و» را به عنوان خودروی خانوادگی انتخاب می‌کردند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از جنگ جهانی دوم هنگامی که نیاز به وسایل نقلیه شخصی ارزان قیمت بود یک ماشین ایتالیایی کوچک به اسم «ایستا» تولید شد.

این خودرو خانوادگی جمع و جور در کشورهای مختلفی طرفدار پیدا کرد و شرکت‌های زیادی روی آن سرمایه گذاری کردند.

شرکت «بی ام و» در سال ۱۹۵۵ اولین تولیدکننده انبوه این وسیله بود و توانست بیش از ۱۶۰ هزار عدد از آن را بفروشد.















نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    ۱۹۵۵ جنگ جهانی ?!
  • محمد ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    به اش می آید مال پس از جنگ جهانی دوم باشد نه اول.
  • جمال ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    پراید سازان یاد بگیرند
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    فکر کنم پراید بهتره
  • لواسان بزرگ ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    ماشین این بنده خدا که واکسی تلفنی داره عین همین ه
  • سعید ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    بی.ام.دبلیو تونسته بعد از حدود 60 سال از همچین ماشینی به یک برند لوکس و تجملی برسه ولی ماشین سازی (بخوانید فرقون سازی) ما فقط می تونه تولیداتشو به خورد مردم ایران بده.جای بسی تاسف
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    مشرق جان این ماشین ب.ام.و هست درست بنویسیم
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    آقای مصحح! این بی.ام.و نیست. بی ام دابلیو هست. هیچ جای دنیا اینو اینطوری که شما تلفظ میکنی تلفظ نمی کنن: Bi Em VE حالا نقطه بذاری وسطش یا نذاری دردی دوا نمیشه. یا میگن بی ام دابلیو یا میگن بی ام
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    تقصیر مردمیه که با حرص میرن اون آشغال رو میخرن. اگر نخرن مجبور میشه مثل بی ام دابلیو خودش رو متحول کنه و پیشرفت کنه.
  • کامبیز ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    0 0
    نمیشد کمی دوربینو جابجا کنی شاید پرایدی - وانت پیکانی - چیزی ببینیم کمی به تولیداتمون افتخار کنیم راستی ببینم ایر بگ و ای بی اس داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس