سه کتاب«لحظه‌های انقلاب»، «دال» و «سگ کوره پز» سیدمحمود گلابدره‌ای سرانجام تجدید چاپ خواهند شد.

 به گزارش مشرق، علی خلیلی، وارث و مسئول ساماندهی و انتشار آثار مرحوم سیدمحمود گلابدره‌ای در گفتگو با مهر با اشاره به آماده انتشار شدن سه اثر از آن مرحوم در آینده نزدیک گفت: نسخه نفیس و بدون سانسور از کتاب «لحظه‌های انقلاب» به زودی توسط انتشارات عصر داستان منتشر می‌شود. ویژگی اصلی این کتاب، افزوده شدن اضافاتی به آن در آخرین ماه‌های زندگی مرحوم گلابدره‌ای است.

وی افزود: این کتاب برای نخستین بار در سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره مدیریت پرویز خرسند بر انتشارات سروش، توسط این ناشر در سال 59 منتشر شد، اما برای خود مرحوم گلابدره‌ای هم مایه تعجب بود که این کتاب دیگر تجدید چاپ نشد و هیچ جا نمی‌شد نسخه‌ای از آن را پیدا کرد. شاید اگر خرسند به این کتاب توجه نمی‌کرد این اثر تا به امروز هم فراموش می‌شد و به گوشه‌ای می‌افتاد، ولی از 22 مهر ماه امسال امتیاز انتشار این کتاب از سروش بازگرفته شد و ان‌شاءالله به زودی تجدید چاپ می‌شود.

خلیلی ادامه داد: کتاب «دال» دیگر کتاب این نویسنده فقید است که نسخه بدون سانسور آن که مرحوم گلابدره‌ای پنج روز پیش از فوت خود و در منزلش به آن آخرین اضافات را وارد کرده است نیز توسط انتشارات عصر داستان در دست انتشار قرار گرفته است و به زودی منتشر خواهد شد.

به گفته وی کتاب «سگ کور‌ه‌پز» هم سومین اثری است که نسخه بدون حذفیات آن توسط همین ناشر در دست انتشار قرار گرفته است. این کتاب که از ظلم و ستم نظام شاهنشاهی است به عنوان یکی از آثار گلابدره‌ای که پیش از انقلاب اسلامی منتشر شده، تجدید چاپ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی رضایی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    0 0
    لطفاً تصحیح کنید: لحظه های انقلاب نخستین بار سال 1358 توسط انتشارات سروش منتشر شد. بار دیگر در دهه 1370 انتشارات کیهان با طرح جلدی ضعیف و ظاهری نامناسب، این کتاب را منتشر کرد. البته نمی دانم محتوای کتاب هم سانسور شد یا خیر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس