کد خبر 1719266
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش مشرق، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در توئیتر نوشت:

سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری استخدامی و سایر نهادها و بخش‌ها اقدام به پیاده‌سازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر ۲ ساعت رسیده است.

این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استان‌ها نیز پیاده‌سازی خواهد شد.

کاربران می‌توانند در مواردی همچون شفاف نبودن قوانین یا فرایند خدمت، پاسخ‌گو نبودن سامانه‌های خدماتی، تأخیر در باز کردن در اداره‌ها، حضور نداشتن کارمندان و حتی ارجاع کار به روزهای آینده، گزارش خود را ثبت کنند.

وزیر ارتباطات: شکایت کنید، زیر ۲ ساعت پاسخ بگیرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کامران IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۰
    1 0
    شوخی تلخیه یک شماره تلفن شکایات این وزارتخانه ها دارند مال مخابرات که کاملا سرکاریه بقیه هم چیزی ازشون برای مردم گرفتار و شاکی در نمیاد
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۰
    0 0
    ترابخدا هیات تحریریه زنگ بزنند خواهند دید همش دروغه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس