کد خبر 170036
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۲

یک اندیشمند مسیحی پس از مطالعه و تحقیق درباره اسلام ضمن مسلمان شدن به یکی از حامیان سرسخت دین اسلام مبدل شد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از پایگاه خبری «العمل»نوشت: «آرینا هاندونو» یکی از متفکران و اندیشمندان مسیحی که قصد داشت با تحقیق و مطالعه درباره دین اسلام به شبهات دین اسلام پی ببرد پس از تحقیق درباره آن به یکی از شیفتگان و طرفداران دین اسلام و از حامیان سرسخت آن تبدیل شد.

در همین راستا، وی موسسه‌ای را تاسیس کرد که فعالیت آن در زمینه تفکر درباره دین اسلام و حمایت و نشر آن تمرکز دارد. این موسسه همچنین نهادی خیرخواهانه بوده که به ساماندهی کودکان بی‌خانمان اندونزیایی می پردازد تا آنها را از خطرهایی که تهدید می‌کند در امان نگه دارد.

آرینا هاندونو معتقد است دو خطر کودکان اندونزیایی را تهدید می‌کند که یکی بهره برداری از آنها برای درآمدهای نامشروع و دیگری جذب آنها به مسیحیت است.

این اندیشمند تازه مسلمان معتقد است فعالیت وی اقدامی عقیدتی نبوده بلکه فعالیتی انسان دوستانه است که تلاش دارد از طریق این سازمان از کودکان بی خانمان حمایت کرده و مانع از جذب آنها به مسیحیت شود.

آرینا هاندونو می‌گوید در اندونزی موسسه‌های زیادی وجود دارند که همگی به دنبال یک هدف بوده که هدف آنها جذب کودکان به مسیحیت با صرف پول است.

این اندیشمند تازه مسلمان ضمن دفاع از دین اسلام و رد اتهام‌ها علیه آن می‌گوید: اسلام کاملا با تروریسم مخالف است چون اسلام رحمتی برای انسان‌ها است و هیچ آیه‌ای در قرآن یافت نمی‌شود که تنفر و خشونت را تایید کرده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    0 0
    اگه شیعه شده که هیچی ولی اگه ... این همه .. تو دنیا وجود داره که هیچ بخاری ازشون بلند نمیشه
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    0 0
    مسلمانی به شیعه و سنی بودن نیست ، مسلمانی به تبعیت از اصول اسلام و پیروی از اسلام ناب محمدی (ص) است. بعضی از ما شیعه ها ،از تشیع فقط قسم خوردن به نام مبارک امام اول(ع) را حفظ کرده ایم وای در عمل پیرو نفس شده ایم. خوشبخت کسی است که از رویارویی با جمال پرنور حضرت ولی عصر(عج) روسیاه نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس