کد خبر 169894
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 70 موشک به شهرها و شهرک‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری سما نوشت: گردان‌های القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ده‌ها موشک‌ و خمپاره 120 میلی‌متری به پایگاه نظامی کرم ابوسالم و شهرک صهیونیستی سدیروت شلیک کرده است.

این گردان‌ها همچنین موشک‌باران ناحل عوز، کفار عزا و اسناد صوفا با 13 موشک نوع (107) را پذیرفت و تاکید کرد که تا کنون بیش از 70 موشک به سمت شهرها و شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

در همین راستا رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که صبح امروز در اثر شلیک موشک به سدیروت 4 اسرائیلی زخمی شده‌اند.

«بوسکیله» شهردار سدیروت نیز گفت که طی ساعات اخیر 15 موشک به این شهرک اصابت کرده است.

وی از ارتش اسرائیل خواست تا ضربات محکمی بر فلسطینیان در غزه وارد آورد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز چندین هدف در نوار غزه را بمباران کردند که طی آن دو مبارز فلسطینی از گردان‌های القدس شهید و 7 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

گردان‌های القدس اعلام کرد که «محمد عبید» (20 ساله) از یگان توپخانه‌ای در جریان بمباران شمال نوار غزه به شهادت رسید.

بنابر این گزارش «محمد شکوکانی» دیگر عضو این گردان‌ها نیز در جریان بمباران شمال غرب شهر غزه شهید شد و همچنین چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی از دیروز تا کنون طی چندین نوبت حمله هوایی و توپخانه‌ای به نوار غزه 6 فلسطینی را شهید و بیش از 20 نفر دیگر را زخمی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 1
    اخه این موشکهای ترقه ایی چه فایده ایی داره 4 تا موشک درست وحسابی شلیک کنید
  • مهدی ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    1 0
    و ما رمیت اذ رمیت. و لکن الله رمی... کاشکی این برادران مجاهد فلسطینی با جریان مقاومت در لبنان متحد می شدند، اونوقت اسرائیل از ترس سید حسن نصرالله جرئت نمیکرد نگاه چپ بهشون بکنه. متاسفانه فشار تبلیغاتی روی فلسطینیا خیلی زیاده و خیلی بینشون اختلاف افکنی میشه. توکل به خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس