کد خبر 169405
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳

قائم مقام حزب رهپویان با بیان اینکه در فتنه 88 اصول انقلاب مورد تاخت‌وتاز قرار گرفت اما کسانی که امروز ادعای دلسوزی دارند موضع‌گیری نکردند گفت: آنها سال 88 برای دشمنان دلسوزی داشتند و باید کارنامه خود را مرور کنند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم مقام حزب رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، درباره اظهارات برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه آنها در رأس دلسوزان نظام هستند، اظهار داشت: برای هر موضوعی باید معیاری داشت و معیار دلسوزی برای نظام، حرکت در چارچوب انقلاب و حفظ میراثی است که از امام (ره) به ما رسیده است.

سروری با بیان اینکه ملاک دلسوزی حرکت در راستای مصالح ملی نظام و مخالفت با هر حرکتی است که انقلاب را تضعیف کند تصریح کرد: همگرایی با مردم و مقابله با دشمنان نیز یکی دیگر از وجوه دلسوزی برای نظام است اما در فتنه 88 که اصول و مبانی انقلاب مورد تاخت‌وتاز قرار گرفت و فتنه‌گران شعار نه غزه و نه لبنان داده، اصل ولایت فقیه را زیر سؤال برده و مساجد و حسینه‌ها را مورد تهاجم قرار دادند ما ندیدیم کسانی که امروز مدعی دلسوزی هستند موضع‌گیری کنند.

* اصلاح طلبان در سال 88 برای دشمنان دلسوزی می‌کردند

قائم مقام حزب رهپویان ادامه داد: اصلاح‌طلبان نه تنها در برابر این اتفاقات موضعی نگرفتند بلکه با غربی‌ها، صهیونیست‌ها، سلطنت‌طلبان، بهائیان، و دشمنان قداره‌بند نظام هم موضع شدند و به جای پیگیری مطالبات خود در چارچوب قانون مردم را به خیابان‌ها کشانده و روح جامعه را جریحه‌دار کردند؛ آیا می‌توان اسم این را دلسوزی گذاشت؟

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در سال 88 برای دشمنان دلسوزی می‌کردند افزود: آنها اگر می‌خواهند در چارچوب جمهوری اسلامی حرکت کنند بهتر است کارنامه سال 88 خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

قائم مقام حزب رهپویان با اشاره به یکی دیگر از ادعای اصلاح طلبان مبنی بر انتخابات آزاد تصریح کرد: انتخابات آزاد کلید واژه‌ای است که اصلاح طلبان در فتنه 88 از آن استفاده کردند و بحث انتخابات سالم و کمیته صیانت از آرا راه انداختند و تلاش داشتند از این طریق انتخابات را زیر سؤال ببرند.

وی بر همین اساس متذکر شد: تاکید اصلاح طلبان بر واژه «انتخابات آزاد» در راستای استراتژی غلط فتنه 88 است و اسم رمزی برای فتنه جدید است.

سروری با اشاره به یکی دیگر از ادعای اصلاح طلبان مبنی بر اینکه نظام نیازمند حضور این جریان است خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که این ادعای اصلاح طلبان را قبول ندارند و عدم حضور آنها اثری در حمایت مردم از انقلاب نداشت ازاین رو آنها به جای بیان این موضوعات بهتر است از فتنه 88 ابراز تنفر کرده و رفتارهای ساختار‌شکنانه را محکوم کنند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم بر موضع تحریم پا فشاری داشتند و رفتار واگرایانه‌ای از خود بروز دادند خاطرنشان کرد: با این وجود ما دیدیم که مشارکت مردم در انتخابات نهم مجلس از انتخابات مجلس هشتم نیز بیشتر بود. لذا این اظهارات تو خالی کمکی به برون رفت آنها از این وضعیت نمی‌کند.

وی یادآور شد: اصلاح طلبان با گذشت 3 سال از اتفاقات غم‌باری که فرصت جمهوری اسلامی را به تهدید تبدیل کرد و کشورمان را از جایگاه مدعی به جایگاه متهم تنزل داد عذر خواهی نکرده‌اند.

سروری با اشاره به توهم منافقین مبنی بر حمایت مردم از آنها و اینکه بنی صدر همواره خود را مستظهر پشتیبانی ملت و حمایت مردم می‌دانست اما سر آخر با لباس زنانه از کشور فرار کرد گفت: البته بنده اصلاح طلبان را با آنها قیاس نمی‌کنم اما ما شاهد بودیم که این جریانات‌ها و افراد نیز چنین تفکری داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    0 0
    اسم رمز جدید : ما گشنمونه!!!
  • سیدطبائی ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    انتخات آزاد را اختراع کرده اند که از حالا نظام هر فتنه گر خائن یا هر ساکت و همدست فتنه گران خائن به کشور را رد صلاحیت کرد ، پیش از شروع انتخابات بگویند انتخابات آزاد نبوده است ام مردم خود بهتر از هرکس دیگری خادم و خائن را می شناسند و وقتی خائنان و ساکتین فتنه رد صلاحیت شدند ، راضی خواهند بود
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    0 0
    چرا هرکسی میخواهد نظر خود را بیان کند از مردم مایه میگذارد؟!شماها که یکدم مردم مردم میکنیدواقعا"نظراکثرمردم را میدانید؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس