کد خبر 168244
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴

وزرای کشور، نیرو و رفاه اجتماعی این هفته برای پاسخگویی به پرسش 3 نماینده مجلس در کمیسیون اجتماعی خانه ملت حاضر می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز و سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است گزارش گروه اعزامی از کمیسیون به شهرستان بروجن و همچنین گزارش رؤسای سازمان بازرسی کل کشور و سازمان تبلیغات اسلامی در مورد آن سازمان ارائه شود.

رسیدگی به طرح اصلاح قوانین، نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی و نظارتی مجلس و نیز بررسی طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش در دستور کار جلسات این هفته کمیسیون آموزش قرار دارد.

کارگروه‌های علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، آموزش عالی و آموزش پزشکی و آموزش مهارتی کمیسیون مذکور صبح روز دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند.

کمیسیون اجتماعی مجلس نیز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته در جلساتی بررسی لایحه حمایت کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست اعاده شده از شوری نگهبان و رسیدگی به لایحه الحاق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی را در دستور کار دارند.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور عصر روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به پرسش برومند نماینده پارس‌آباد در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود.

مجید نامجو وزیر نیرو و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز برای پاسخگویی به پرسش‌های مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی و حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان در این کمیسیون حاضر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس