مسئولان سیمافیلم درباره اعلام بودجه ارائه شده به فیلم ضد ایرانی «یک خانواده محترم» با یکدیگر هماهنگ نیستند. یکی می‌گوید پولی ندادیم و یکی از 114 میلیونی صحبت می‌کند که به دنبال بازپس‌گیری آن است!

به گزارش مشرق به نقل از فارس، فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده پس از حضور در جشنواره کن و حاشیه‌سازی‌های فراوان به دلیل ارائه تصویری نامناسب و غیرواقعی از ایران و توهین به مردم ایران در جشنواره ابوظبی حضور یافت و جایزه‌ای از این جشنواره گرفت.

این فیلم که با مشارکت سیمافیلم (زیرمجموعه سازمان صدا و سیما) تولید شده است، به دلیل زیر پا گذاشتن اعتقادات و باورهای مردم و توهین به مقدسات جمهوری اسلامی ایران به باور قریب به اتفاق منتقدان و فیلمسازانی که فیلم را دیدند، فیلمی ضد ایرانی محسوب می‌شود.

سیمافیلم به عنوان جاده صاف کن تولید این فیلم، سهم بزرگی در ساخت این فیلم داشته است؛ چرا که اگر سیمافیلم نبود این فیلم مجوز حضور در جشنواره‌های خارجی را دریافت نمی‌کرد. با اینکه سیمافیلم پس از نمایش فیلم در جشنواره کن، لغو مشارکت خود را اعلام کرد اما کار از کار گذشته بود و با توجه به قرارداد تهیه‌کننده ایرانی با تهیه‌کننده و پخش‌کننده فرانسوی، فیلم در جشنواره‌های خارجی با نسخه اصلاح نشده اکران شد.

در این میان مرور حرف‌های مدیر روابط عمومی و مدیر گروه انقلاب و دفاع مقدس سیما فیلم درباره بودجه و مشارکت این مرکز در تولید فیلم «یک خانواده محترم» جالب است.

چندی پیش «سیدحسین مسیح‌پور» مدیر روابط عمومی سیمافیلم در گفت‌وگویی با فارس گفت: هیچ پولی بابت یک خانواده محترم ندادیم.  این در حالی است که حجت‌الاسلام رحیم‌زاده مدیر گروه انقلاب و دفاع مقدس سیمافیلم شب گذشته در نشست خبری درباره مبلغ داده شده به تهیه‌کننده فیلم «یک خانواده محترم» گفت: حدود 114 میلیون تومان هزینه شد که برای بازپس‌گیری آن اقدام شده است.

از طرف دیگر هم شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که تهیه‌کننده فیلم اعلام کرده پول دریافتی را به سیمافیلم پس داده است!

با کنار هم گذاشتن این گفت‌وگوها مشخص نیست چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ.

گویا مسئولان سیمافیلم برای فرار از چاله‌ای که خود حفر کردند، با یکدیگر هم هماهنگ نیستند. به نظر می‌رسد به جای درجا زدن و منحرف کردن اذهان عمومی، اعتراف به اشتباه و پرداخت تاوان آن بهترین و عاقلانه‌ترین کار ممکن باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    0 0
    واقعا که دستشان درد نکند هم برای پولی که دادند و هم برای همه همکاریها و هماهنگی های انجام شده ، واقعا خبر نداشتند چه فیلمی است ، ذره ای از غفلت آن مسئولان قابل قبول نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس