کد خبر 1637491
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴

به گزارش مشرق،یکی از فعالان رسانه با انتشار ویدئویی از اظهارات رئیس جمهور نوشت:

حرف‌های بنزینی پزشکیان منطقی ست.

امسال ۲ ماه از درآمد نفتی صرف واردات بنزین می‌شود و با این روند در ۱۰ سال آینده، همه پول فروش نفت را باید با بنزین تهاتر کنیم!

اصلاح تدریجی قیمت بنزین امری الزامیست اما در بستری از راهکارهای غیرقیمتی.

به جای تسویه‌حساب سیاسی، به دولت کمک کنیم.

حرف‌های بنزینی پزشکیان منطقی است+ فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 168
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    28 3
    تسویه حساب؟؟؟؟
    • رضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      14 3
      راه حل ناترازی آب برق گاز سوخت دلار، رانت، قاچاق، اختلاس، اسراف: برداشتن همه یارانه‌ها بعد از افزایش دستمزدها به اندازه تورم
    • پویا نوری IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      22 9
      بله حالا دیگه حرفهای ایشون منطقی هست و هر حرفی بزنه از دیوار هم صدا درنمیاد ، ولی زمان شهید رییسی اصلا بحث گرانی بنزین مطرح نبود صد بار موضوع گرونی بنزین رو مطرح کردند و روح و روان رییس جمهور و مردم رو به ریختند
    • میرهاشمی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      19 4
      قیمت بنزین در کنار قیمت خودرو و حقوق و دستمزدها باید فوب خلیح فارس بشه والسلام یعنی حداقل حقوق 250 ملیون . تویوتا یاریس صدی سه لیتر هم 500 ملیون بنزین هم 60 هزارتومن. وگرنه الباقی نظرات بدرد لای جرز میخوره
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      9 7
      تسویه حساب با مردم ایران به نفع جیب اصلاح طلبان نجومی بگیر
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      13 17
      یه ظرف اب معدنی قیمش ۱۰ برابر بنزینه تو این مملکت در هر صورت غیر منطقیه حالا مشکل از هر کی هست منابع مملکت که فقط برای نسل ما نیست برای نسلهای بعدی هم باید بمونه یا نه
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      15 5
      10:52 سواد ندارید حرف نزنید پول آب معدنی پول ظرف آب معدنی هست که اتفاقا فراورده نفتی پلی اتیلن ترفتالات هست و اتفاقا با افزایش قیمت فراورده های نفتی افزایش پیدا میکنه خود اب قیمتی نداره. بنرین هم اگر بکنید تو قوطی پت بدید مردم میشه لیتری 15 هزار تومن!
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 4
      قیمت دستمزدها چرا باید جهانی شود ؟ مگر بهروری کار در ایران چند درصد جهانی است که به قیمت جهانی دستمزد میخواهیم ؟
    • SI ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 3
      احمق جون من نزدیک پنجاه سالمه هنوز زن ندارم نسل بعد کدوم مزخرفیه؟؟ نسل امروز تامین نشد که میلیونها میلیون‌ مجرد داریم دیگه . نسل بعد هم پاسوز نگهداری از ما پیر و پاتالها میشه . چرا شما نفهمها تموم نمیشید؟؟؟
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      3 6
      جواب اونکه میگه سواد نداری، بیا من بطری های آب معدنیمو دونه ای ده هزار تومان بفروشم به تو! مگه نمیگی پول بطریشه؟!
    • CA ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 0
      اگه کسی تو اون مملکت یک چیز و فقط یک چیز رو دید که سر جای خودش باشه !!!
    • FR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      8 0
      17:00 شما اشتباه میکنی ایشون درست میگن پول آب معدنی مجموع هزینه ظرف، چاپ و لیبل، حمل و نقل و بسته بندی هست که با احتساب سود تولید کننده و فروشنده میشه ده هزار تومن. نه اینکه یک لیتر اب ده هزار تومن باشه
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    40 11
    خوب چرا در تولید بنزین که این همه ما نفت کگاز داریم سرمایه گذاری نمی‌شود. حتما باید هزینه سیاست های غلط دولت هارا مردم بیچاره باید بدهند. بجای ساختن اینهمه فروشگاه های زنجیرهایی توسط بخش خصوصی یا دولتی که خودش معضلی هست برای مردم یکبار برای همیشه سرمایه گذاری در تولید بنزین شود واینقدر حرف غیر منطقی فوب کشورهای خلیج فارس را بر سر کچل این مردم نکوبند . اینها نمی‌گویند که درآنجا مردم چقدر درآمد دارند وماشین های به روز دنیا چقدر ارزان بدستشان می‌رسد. فقط گیر میدن به قیمت بنزین وهمچنین ناراضی کردن مردم.
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      5 12
      بس کنید تحلیلای احمقانتونو
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      9 16
      چی میگی برا خودت؟ هر لیتر بنزین برا دولت 30 هزار تومن درمیاد و روی هر لیتر بنزین 27 هزار تومن ضرر میده. کجای دنیا همچی حماقتی هست؟ قیمت 1 لیتر بنزین تو ایران یک سوم 1 لیتر آبه!! تو پاکستان 1 لیتر بنزین 50 هزار تومنه. آب مفت. گاز مفت (متری 100تا تک تومن). بنزین مفت. همه جا ترافیک. همه سوار ماشین های شخصی ولو تو خیابونا و دوردور. همه جا کولر گازی روی حداکثر. یارو می گفت تو اهواز کاپشن می پوشم از سرمای توی ساختمونای دولتی!!
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      1 4
      تحریم نیستن اونا
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      9 3
      بنزین 30تومن برای دولت در میآد قبول اما خودرو 500میلیونی را می خریدم 1.5میلیارد اون یک میلیارد رو بگذار بانک 20درصد سود سالیانه می سه سالی 200میلیون ماهی 17میلیون تقسیم به 50هزار تومن کنید می شه 3300لیتر یعنی دولت پول ماهی 3300لیتر بنزین را پیش خور کرده حالا بماند که خودروی تولیدی مصرف دو برابر استاندارد جهانی را دارد . الان باز مردم باید بی کفایتی را جبران کنند
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 6
      تا همین دو سه سال پیش معلوم شد بنزین را لیتری 500 تا تک تومن هم صادر کردن ضمنا این بنزین غیر استاندارد و مزخرف را حتی طالبان هم نمیخره و پس میفرسته
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 5
      غیراستاندارد اون مغز استعمار زده توئه
  • مانی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    47 8
    بله درست است. کاملا ... شک نکنید. چوبش را مردمی باید بخورند که با حقوق ریالی بنزین را به دلار بخرند. حقیقتا بنزین ۱۰۰۰ تومانی سه برابر شد قاچاقش حل شد؟ این ادرس های غلط را چه کسانی به سیاست مداران میدن؟ ارزش پول ملی را حفظ کنید و دلیل ان را پیدا کنید که همانا بانکها و شرکتهای بزرگ بورسی و مثلا خصوصی هستند که سودشون در گران شدن دلاراست. واقعا از طالبان و سوریه و عراق هم کمتر هستید؟ این نسخه های بانکهای جهانی و کشورهای غربی را دایم اجرا کنید و مردم را بدبخت تر کنید.
    • انتخاب شما چیست؟!!! IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      4 9
      مردم ایران باید بین سوخت مجانی و رفاه یکی را انتخاب کنند !! ............. انتخاب شما چیست؟!!!
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      5 1
      انتخاب شما چیست؟ افتادن در تله های دوگانه سازی قطعاً راه حل نیست. دو گزینه مورد نظر خودتون رو به عنوان راه حل اول و آخر مطرح می کنید بعد میگید فقط هم دو راه رو دارید و لاغیر.
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      4 2
      14:18 چقدر این حرفها آشناست! اها سال 98 دوره روحانی! بعدش؟ سال 1401 دوره شهید رئیسی یادش بخیر گفتن با پولش خوشبختتون میکنیم چی شد؟ روز به روز مردم بدتر شد! مردم دیگه گول این حرفا رو نمیخورن
  • NO ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    17 46
    متاسفانه در زمان روحانی برای بی اعتبار کردن او جک گفتن ها در باره ی من خودمم صبح جمعه فهمیدم راه انداختن و نگذاشتند قیمت بنزین و گازوئیل آن موقع کمی درست بشه که همون ۳۰۰۰ تومان هم کاملا اشتباه هست و باید بالای لیتری ۶۰ تومن باشه
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      35 13
      قطعا یکی از احمق های روزگار تویی
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      28 8
      چرا باید ضعف مدیریت دولت در کنترل مصرف رو. مردم طبقه ضعیف و متوسط بدن؟ چرا عبرت نمیگیریم از اجرای سیاست های خانمان برانداز بانک جهانی برای جهان سومی ها! آقای پزشکیان میدانیم اطراف شما را لیبرال ها گرفتند ولی برای نجات مردم و کشور از دست لیبرالیسم به ارادت شما به مولا علی ع و عدالتش که تفاوت شما با روحانی است اندک امیدی داریم
    • رضا IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      6 1
      سلام میشه بفرمایین با کدوم منطق اقتصادی میفرمایین 60 تومن؟؟ متأسفانه جریان درآمد در کشور ما مسدود و جریان هزینه سازی به شدت فعال هست. یعنی جور نبودن دخل و خرج. هر زمان بخوایم افزایش قیمت بنزین داشته باشیم باید مطمعن باشیم درآمد متناسب با اون برای اقشار مردم ایجاد شده. واقعیت اینه این قبیل برنامه ها بیشتر به خالی شدن جیب و عقب ماندن عامه مردم منجر شده.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      11 4
      باشه حقوق ماهی 6000 دلار بدید بنزین رو من لیتری 60 تومن میخرم. نمیشه که همیشه طرف خودت زرنگ باشی!
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      9 4
      تو اگر در ایران زندگی میکنی باید بدونی روحانی اصلا اعتباری واسه خودش نگذاشته.
    • لاهیجانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 1
      هر روز شایعه می ساختن که شهید رئیسی می خواهد بنزین گران کند نگو که اصلاح طلبان بودند که دوست دارند بنزین گران بشود لیتر یارانه ای 3 هزار تومان و آزاد تا 5 هزار تومان و گازوییل هم لیتری 3 هزار تومان حداکثر توان مردم با درآمد فعلی هست بیشتر بشود خیلی از صنایع کوچک و کارهای خرده و کالاها بشدت گران خواهد شد. بجای گران کردن بنزین تورم دیگر کالاها کنترل و قیمت دلار تا مرز 40000 تومان نگه دارید آهن آلات و مواد پتروشیمی و زمین کنترل کنید تورم کمتر می شود و سرمایه گذاری در زمین و خانه و دلالی کنترل کنید بجای آن پتروپالایشگاه بزنید درآمد دولت بیشتر می شود و نیاز به واردات نخواهد بود
    • SI ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      4 1
      خیلی خری . لیتری شصت تومن بشه مشکلات حل میشه؟ همه چی گرون میشه رکود بوجود میاد که ابله! الان راکده همه بازارها وای به روزی که بنزین بشه این اعداد ارقام
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    26 11
    آقای پزشکیان! راهکارهای قیمتی برای کنترل مصرف از سم برای جامعه ما مهلک تر است! این کارشناس نماهای توئیتری رو رها کنید و واقعیات رو ببیند! اگر میخواهید باز هم شلوغی و اشوب و معرکه نبینید از سرگذشت پیشینیانتان عبرت بگیرید
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 16
      غلط می کنید شلوغی و آشوب راه بیندازید! یه مشت اراذل چاقو کش آشغال کلّه می خواهید مملکت را کنترل کنید؟! هیچ کالایی نمی تواند قیمت ثابت داشته باشد. تورم هست، بنزین هم باید مطابق تورم بالا بره. الان هم چند سال بنزین ثابت بوده و باید یکجا به تلافی این چند سال گران شود
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      8 0
      ۰۹:۲۶ شما هر بلایی خواستید سر ملت بیارید سزمایه هاشونو بخورید و ببرید ثروت کشورشونو غارت کنید ملت هم غلط میکنن صداشون دربیاد! تازه تمام قیمتها دوره رئیسی 10 برابر شدن بنزین گرون شه باز قیمت های 10 برابر شده 10برابر میشن
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      1 0
      شرافت تو هم 10 برابر کم شده. بی وجدان نامرد
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    26 6
    شاید حرفت درست باشه اما اگر درست باشه شرعا پزششششکیان! باید کناره‌گیری کنه. چون با قول عدم افزایش قیمت بنزین اومد. پس اگر خلاف قولش عمل کنه دروغ‌گوست و رأی دروغ اعتبار نداره. پس میتونه کار درست رو انجام بده اما همراه با کناره‌گیری و عذرخواهی از غصب پست ریاست جمهوری
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 9
      پزشکیان راست میگه.چه خبره؟اونقدر بنزین ارزونه که مجبور به واردات هم میشیم.بنزین مازاد بر سهمیه دیگه چه صیغه ای هستش؟ماهی ۶۰ لیتر تمام و اونم لیتری سه تومن .تازه بیش از ۲۰۰ لیتر در کارت نمیشه ذخیره کرد
  • مهدی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    26 3
    نه منطقی نیست دولت پول بنزین آزاد رو از مردم هنگام خرید خودرو گرفته است. ۱-تفاوت قیمت خودرو را در داخل و کشورهای همسایه محاسبه کنید ۲-این تفاوت رو در بانک بگذارید ۳-از محل سود این تفاوت کل پول بنزین شما با قیمت جهانی تامین میشه و بنزین شما مجانی تمام میشه
    • انتخاب شما چیست؟!!! IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      6 6
      مردم ایران باید بین سوخت مجانی و رفاه یکی را انتخاب کنند !! ............. انتخاب شما چیست؟!!!
    • مهدی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 0
      انتخاب بنده آزاد سازی و جهانی سازی "همزمان" قیمت خودرو و سوخت هست. نمی شود هم از توبره خورد و هم از اخور. هم قیمت خودرو رو چندین برابر کشورهای همسایه باشد و هم قیمت بنزین هم جهانی
  • احمدرضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    28 5
    اصلا حرفهای پزشکیان منطقی نیست درصورتی منطقی هست که اولا ماشینهای به ملت ایران داده شود که مصرف سوخت آنها استاندارد روز باشد دوما حقوق کارمندان و کارگران ایرانی هم به میزان حقوق همون کشوری باشدکه قیمت سوخت در آن با ایران مقایسه میشود
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    28 3
    مگه پزشکیان نگفته بود با افزایش قیمت بنزین موافق نیستم وحرفی که زده بود م درمحیط دانشگاهی بوده؟
    • انتخاب شما چیست؟!!! IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 3
      مردم ایران باید بین سوخت مجانی و رفاه یکی را انتخاب کنند !! ............. انتخاب شما چیست؟!!!
  • موریس IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 2
    این نیست.از بیعرضگی تون هست که نمیتونید جلوی اسراف و حیف و میل و دزدی از بیت المال رو بگیرید.نمیتونید از منابع درست مصرف کنید.وگرنه یارانه بنزین با این شرایط اقتصادی و تورمی نمیتونه وجود نداشته باشه.اون شکم سیرهایی که میگند قیمت بنزین باید بالا بره ظاهرا کورهستند.میخواهیدصبر مردم لبریز بشه؟!مطمان باشید مردم کشش ماشین هشتصد میلیونی و بنزینی 60هزار تومنی رو ندارند
  • ساس IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    مردم چه میگویند همپیالگی حاکمان ایران با استعمارگران با اسلحه ی تورم،
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 1
    بنزین رو 50 خلاص
  • سید GB ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 1
    آقای رئیس کجای دنیا برای خروج از کشور عوارض میگیرن،کجای دنیا اتومبیل یک میلیاردی ۴ ملیارده ،و،،،،،،،
  • حسن IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    24 1
    آخرین باری که به ترکیه رفته بودم بنزین لیتری ۷۰ هزار تومان بود . عده ای از خانواده های پولدار با چندین اتومبیل در خانه چرا از بنزین سوبسید دار استفاده کنند ؟ رعایت عدالت اینجا است .
    • SI ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      4 0
      این چه قیاس نسنجیده ایست؟؟؟ من راضی و خشنودم پولدارها از فرط رفاه و سردرگم و غوطه ور شدن در پول حتی تور درخت نوردی و نظاره و شمارش حباب روی آب و شهاب آسمان بگذارند ولی من هم بتوانم در سن پنجاه سالگی زن بگیرم و بتوانم خرجش را هم بدهم عقده داشتن یک پراید نداشته باشم توان کرایه کردن و پرداخت اقساطم را داشته باشم . من رفاه نمیخواهم من میخواهم زنده بمانم و ناچار نباشم برای ادامه حیات به همنوع و همسطح خودم ظلم کنم یا کلاه سرش بگذارم زیارت سالانه مشهد بعلاوه یک حج‌ واجب و هر پنج یا ده سال زیارت عتبات و سوریه را هم در خواب ببینم خوشحالم . به جهنم که پولدار زیاد دارد و من کم دارم. دولت کاری کند که درآمد کم من جوابگوی یک زندگی کاملا نرمال و عادی باشد و ناچار به هزار کلک و دوز برای زنده ماندن نباشم
  • ناشناس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 0
    لطفا واردات خودرو ... لوازم خانگی ... پوشاک و خواربار را بدون گمرکی و با نرخ ارز آزاد برای همه مردم ازاد کنید ... بعد اونوقت قیمت بنزین را اصلاح کنید .. چون قیمت این اقلام در ایران چندین برابر نرخ جهانی است .. و یکعده مرد رد رند و باندهای مافیایی در نهادها ... زندگی مردم را بنام تولید به گروگان گرفته اند
  • نادر شاه IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    5 1
    منطق هم میگه ماشین باید به قیمت جهانی باشد توی کشور قیمت یک بنز آخرین مدل ۱۰۰ هزار دلار است ولی اینجا تازه اگر باشد یک ملیون دلار. این منطقی است؟؟در ضمن این آقا گفت قیمت افزایش پیدا نمیکند علنا در تلویزیون گفت.
  • شهاب IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 6
    اشتباه در نگه داشتن قیمت بنزین باید تو این چند سال خورده خورده میبردن بالا حالا یدفعه باید ببرن بالا و دوباره مصيبت میشه .همین الانم باید با یه شیب خیلی نرم ببرن بالا قیمت رو چیزی که واقعا قیمت تمام شده هست رو خوبه بگیرن همه چی رفت بالا بنزین هم باید بره
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      5 0
      اشتباه در اینه که ما تورم اینچنینی ناشی از افزایش قیمت ارز و بورس بازی های ارزی داریم! قیمت ارز باید کنترل بشه نه اینکه با افزایش قیمت کالا مردم بیچاره رو در تنگنا قرار بدهند!
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 7
    هیچ کالایی نمی تواند قیمتش برای چندین سال ثابت بماند. دولت قبل هم اشتباه کرد قیمت بنزین را چند سال گران نکرد. قبلاً هر سال بعد از عید بنزین گران میشد، تمام مردم هم قبول کرده بودند
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 1
      اصلاحات ریختن همه جا براتوجیه گرانی بنزین راستشوبگیدچقدرریختن حسابتون براتوجیه وماست مالی
  • جواد IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    7 2
    مصرف اتباع علت همه ناترازی ها است روزی بیست میلیون لیتر بنزین اتباع مصرف میکنند میلیونها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میگیرن نسبت به قیمت جهانی. چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند علت ناترازی برق آب گاز بنزین نون ووووو اتباعن اکثرشون هم وهابین وزادوولدی نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس. آقایان تصمیم گیر بداد ایران برسید بالا بیست میلیون نفر افغان اومدن ایران قحطی وناامنی درافغانستان صوریه هدف اصلی سقیفه نشین کردن ایران است یهود پشت کوچ اتباع به ایران است
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    6 7
    بنزین را گران کنید که حال این مهاجرها و حاشیه نشین ها گرفته بشه. ریخته اند اطراف تهران، گند زده اند به پایتخت. الهی بنزین بشه لیتری ۵۰ هزار تومان که شما گری گوری ها و غربتی ها کباب بشید برگردید بروید همان ده کوره ای که ازش اومدید
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      6 4
      خفه شو احمق مطابق معمول باافزایش قیمت بنزین همه چیز گرون میشه وفقط پول ملی بی ارزش تر
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 0
      احمق بیشعور یه جای نوشتی اطراف و حاشیه تهران یه جا نوشتی پایتخت؟؟ شهرهای اطراف تهران چه ربطی به پایتخت تو داره نفهم؟؟؟ تو هم غلط زیادی میکنی آخر هر هفته پا میشی میری سواحل جوجه میزنی!
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    برای ملت ایران عجیب است بنزین یعنی پاشنه آشیل انگار هیچ مشکلی در کشور نیست مگر بنزین تمام دولتها این مشکل بیان کردن می دانید چرا چون سریعترین راه بدست آوردن درآمد برای دولتها بنزین است وهیچ کس هم بفکر اصلاح نیست خودروی بنده داخلی سال یاختش ۴۰۱ است می دانید میزان مصرفش چقدر است بعد اصلاح سیستم سوختش توسط نمایندگی از صدی ۲۱به صدی ۱۵ رسیده رییس جمهور اگر می خواهد کارشناسی حرف بزند دبزند
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 1
    راهش اینه که این دره این دوتا خودروسازروگل بگیرین به جاش ماشینای قیمت پائین بامصرف کم بیارین
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 1
    راهش اینه حقوق مردم رو با قیمت دلارپرداخت کنین بعدبنزین روهم باهمون قیمت بدین به مردم
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 3
    هر آدم بامنطقی اگر واقعا به منطق خودش رو کنه تصدیق میکنه بنزین نباید ارزونتر از آب معدنی باشه .ترافیک آخر هفته های شمال هم نشون میده کسانی هستند که بی دلسوزی دارن بنزین میسوزونن
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      3 3
      بنزین لیتری سه تومن آزاد میشه زد.پول پفک نمکی هم نمیشه .بنزین مازاد بر سهمیه رو قطع کنید و یا لیتری ۵۰وتومن
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 1
    منطقی ولی غیر انسانی .ما در عصر جدیدی از برده داری زندگی می کنیم
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 0
    ایا تیپ قشر از حکومتیان در چهل سال گذشته شعار دادند ولی ذاتا نمی خواهند خود ایران در هیچ زمینه ای تولید کننده باشد تعطیلی کارخانجات در طول حکومتهای نشان این واقعه درد ناک است چون وارادات بنزین الخصوص در مکتب زنگنه و ابتکار که ته مانده اش پزشگیان واردادت است نه تولیدات و گران کردن و مشکلات مردم را زیادتر کردن البته به استقرار دار دسته زنگنه خاتن به صنعت نفت کشور گویا مساله است و این مطلب هم مثل رو خوانی های دیگر پزشکیان خواسته دیگران و دوستان و اشنایان هست که چند صباحی دور از بخور بخور بودند و پزشکیان مثل دروغ های دیگر تصمیم در این مورد را از رهبری تاییده خواهد گرفت وای به حال مردم بیچاره با این افکار مخرب که هر روز یک سری وطن فروش و خائن به مردم متصدی امورات می شود
  • US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 1
    چه جالب..... زمان مناظرات آقای پزشکیان گفت که این حرف ها که میخوایم قیمت بنزین رو افزایش بدیم دروغه و بدون رضایت مردم هیچ کاری نمی‌کنیم. حالا دیگه ظاهرا هیچ حرفی از رضایت مردم نیست و دارن مقدمه سازی میکنن واسه افزایش قیمت بنزین .
    • نیک سرشت IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      کلا اصلاح طلبان فقط حرف و وعده فراوان می دهند ولی عمل نمی کنند و پولداران فکری جز گرانی ندارند تا مردم از انقلاب و نظام ناراضی نمایند. قیمت منطقی وعادلانه بنزین مصوب شود نه قیمت جهانی جلو قاچاق سوخت بگیرید، خودروهای گازی و برق زیادتر بکنید، قطار و وسایل نقل عمومی بیشتر کنید که مصرف کمتر بشود
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 3
    صد در صد موافق جلیلی بودم و هستم و دل خوشی از دولت پزشکیان ندارم ولی با افزایش قیمت بنزین موافقم. نمیشه قیمت یک لیتر بنزین از یه بطری کوچک آب معدنی خیلی کمتر باشه. اینهایی هم که مخالفند اکثر دلیل مخاطفتشون چیز دیگه ای هست!!!
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      1 2
      بجز بطری آب معدنی نمیشه بهاته ی دیگری برای گران کردن بنزین بی کیفیتتان مثال بزنید
  • مری IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    زندگی ما را هم مثل کارمندان شریف شرکت نفت همسان سازی کنید پول ذخایر همه معادن و ۰۰۰۰۰ را بین همه مردم تقسیم کنید و پول پتروشیمی و ۰۰۰۰۰ که سود میلیاردی دارد تقسیم کنید همه درآمد ذخایر گاز و نفت و ۰۰۰ راشفاف بین مردم تقسیم کنید الکی برای مردم غر غر الکی نکنید همه کارمندان دولت زندگی راحت داشته باشند ما کارگران بمیریم
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    کارشناس هاتون هم مثل خودتون هستند دو کلمه حرف بدون تناقض نتوانسته بزنه اصلاح قیمت بنزین با راهکار غیر فیمتی !!!
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    7 1
    ۱۰ میلیون افغانی ریخته تو این مملکت و ۱۲ درصد مصرف هرجیزی مربوط به آنهاست.۱۲ درصد مصرف آب،برق،گاز،مسکن،.... از طرفی قاچاقچیان سازمان یافته ازادانه دارند فعالیت سازنانی می کنند. سال ۸۵ که حدود ۶۰-۷۰میلیون لیتر بنزین تولید می کردیم امارهای دولت میگفتش که ۱۵ میلیون لیتر قاچاق داریم. حالا هی بیایید فوت به ماست کنید. مصرف کمتر از این برای برخی از ایرانیها یعنی بمیرند.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      4 3
      مشکل فقط افغانی تنها نیس بیایید قم نصفش خارجیه از بنگلادشی و سودانی نیجریه سومالی هندی پاکستانی آمریکایی روسی من اگه بخوام بنویسم باید دویست ملیت رو بنویسم
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 1
    مرز های شرقی رؤ مسدود کنید تا جلوی قاچاق گرفته بشه ،چرا همش میخواهید به مردم بدبخت فشار بیارید
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    ما چندین برابر پول مصرف بنزین رو رو قیمت خرید خودرو پرداخت میکنیم
  • DE ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 1
    خود دولت مشکل درست کرده طلبکار مردم است شما هم خر می خواهید هم خرما رو نمیشه تولیدات شما پرمصرف‌ترین باشد وحمل نقل شما فشل وناکا رآمد باشد وشغل برای جوانان بجای تولید کارخانه اسنپ تاکسی وخودرو باشد بعد از مردم شاکی باشید خودرو کم مصرف وارد کنید یا تولید کنید وبعد حرف بزنید
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    فرض میکنم من به جای پزشکیان هستم فقط یک ساعت در مورد مشکل بنزین فکر میکنم ده ها راه حل به نظرم خواهد رسید مثلا یک نمونه هر شرکت خصوصی که بتواند از نفت خام بنزین استخراج کند تامین نفت خام و خرید با قیمت مناسب از دولت تولید بنزین از شرکت. و مشکلات دیگر مثلاً تحریم در فروش نفت و قاچاق سوخت راه حل تمام قاچاقچیان سوخت رو جمع می‌کنم و به جای زندان با آنها معامله میکنم تا یک سقف معین که بتوانید سوخت بفروشید من سوخت به قیمت توافقی و به دلار در اختیار شما قرار میدهم. مشکل تورم و گرانی راه حل شفافیت پول یعنی مثلاً به جای درج عدد صد هزار ریال روی پول درج میکنم رسید یک سود طلا و مشکلات دیگر همه راه حل دارد ولی تا زمانی که مانع میشوید که افراد جوان مومن متفکر دلسوز وارد اداره کشور شوند همین آش است و همین کاسه.
    • آرش IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 0
      درود بر شما، یه مقدار پیچیده تر هست، از دور نظر دادن راحته، در عمل سخت میشه، راحتترین کار راهی هست که بقیه دنیا رفته، اینقدر خودمون رو با بقیه فرق ندیم، در کل اکثر توقات هرکی فکر خودش و منافع خودشه.
  • سیف IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    نه به اون سالی که قیمت بنزین یه‌دفعه از ۱۰۰۰ تومن شد ۳۰۰۰ تومن! نه به بعدش که هیچ تغییری نکرد!! اگر بعدش هرسال حداقل در حد ۵۰۰ تومن که نمود خیلی خیلی کمتری داشت به قیمت بنزین اضافه میشد. ( و دو نرخی هم نمیشد) قیمت فعلی باز عادلانه‌تر شده بود. خدا نگذره از حسن فریدون با اون تدبیری!!
  • م ح IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    مثل اینه که فقط طرف خیلی پول میخواد چون میخواد هر کار دلش خواست بکنه وهرچی دلش میخواد بخره!!! اصلا نمیدونه چقدر نیاز داره!بعدش برای فرار از این ابهام بیشتر هم خرج میکنه..‌وهی بدهکارتر میشه ونمیدونه چرا بقیه اوضاعشون بهتره!!! دراقتصاد قسمت مصرف وهزینه مهمتر از درآمده...و رعایت نکردن این اصل داره اقتصاد ومنابع ما را نابود میکنه... یه فکری به حال مصرف واسراف در این مملکت بکنید..چه میدونم در مدارس یاد بدید..کتاب چاب کنید.‌چطور بچه ها را سر وقت واکسن میکنید ولی در مقابل این فرهنگ وارداتی استعماری کاری نمیکنید وهر روز نسل طلبکارتر وپر مصرف ترتحویل میدیدیم..که اصلا دخل وخرجش با هم جور در نمیاد... لعنت بر کسانی که فرهنگ اسراف را در این مملکت رواج دادند وشدند امام بقیه....
  • Bndboy IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    بله خب چون پزشکیان این حرف رو زده پس درست و کارشناسی شده حرف زده اما اگه زمان شهید رئیسی هزارتومن به بنزین اضافه می شد مملکت به آشوب کشیده می شد
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 4
    یک عده مدعی هستند اگر قیمت بنزین با قیمت منطقه یکی بشه باید دستمزدها هم همان مقدار بشود. حرف بی منطقی است. مگر هم اکنون دستمزد کشورها یکی است که گوشی همراه و خیلی چیزهای دیگر را به قیمت جهانی و حتی بالاتر میخریم و صدایمان هم در نمیاد؟! یک عده از برابر شدن قیمت خودرو با خارج حرف میزنند که حرف درستی است چون قیمت خودرو در داخل چند برابر قیمت خارج است که باید برای اصلاح قیمت بنزین مشکل واردات خودرو و اصلاح قیمت خودرو همزمان با بنزین اجرا شود. در مورد دستمزدها هم هیچ دو کشوری وجود ندارد که دستمزد یکسان و یا نزدیک هم داشته باشند، برای مثال دستمزد در قطر و کویت با افغانستان و پاکستان که هر چهار کشور همسایه ما هستند اختلاف بسیاری با هم دارند. دستمزد در هر کشوری متناسب با منابع و اقتصاد و موقعیت هر کشوری است. البته در ایران دستمزدها خیلی کمتر از وضعیت اقتصادی کشور تعیین شده .
    • ایرانی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      1 0
      سلام جناب، مردم خوب می فهمند ، کشور ما ایران خیلی منابع دا ره به همین خاطر مردم توقع زندگی خوبی دارند ، که متاسفانه بیشتر خانواده ها گرفتار کرایه مسکن و خرید خودرو هستند .
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 0
      قیمت دستمزدها چرا باید جهانی شود ؟ مگر بهروری کار در ایران چند درصد جهانی است که به قیمت جهانی دستمزد میخواهیم ؟
  • امیرحسین IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    کم کم باید عادت کنید یکی یکی رفتارهای دولت #وفاق رو ماله بکشید. خوشحالی شما از وفاق خیالی چیزی از واقعیت شکست مفتضحانه 3 میلیونی رو کم نمیکنه.
  • سعید US ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    بله چرا که نه ، اصلا وظیفه همه ما هست همیشه تاوان بی تدبیری مدیرانی رو بدیم که وضع رو به واردات کشوندن، از جیب مردم هزینه کردن بهترین و ساده ترین راهکار بوده و هست ، این کارا عین شعار انتخاباتی برای رفع فقر و عدالت اجتماعی هستش
  • IN ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    احسنت به پزشکیان.واردات بنزین ممنوع.سهمیه مازاد باید قطع بشه.بنزین سهمیه لیتری سه تومن بشه
  • IN ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    احسنت به پزشکیان.واردات بنزین ممنوع.سهمیه مازاد باید قطع بشه.بنزین سهمیه لیتری سه تومن بشه
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    خیلی ممنون که به فکر ما بازنشسته ها هم هستین.حقوق ما هم کفاف نمیده.بیخودی بنزین رو دود میکنن هوا و بیت‌المال رو به هدر میدن و هوا هم آلوده میشه و موجب ترافیک میشه.برن سراغ موتور برقی
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 1
    بنزین لیتری هزار و پونصد تومن پول یه بطری آب هم نمیشه.به فکر نسل بعدی هم باشین.سبب گرمایش کره زمین میشیم.بیچاره بچه های ما با هوای داغ چطوری زندگی کنن
  • KR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    راهکارش جایگزینی خودروهای بنزینی با خودروهای برقی هست. بعدش میتونید بنزین رو به قیمت فوب خلیج فارس بفروشید. هم از شر قاچاق بنزین خلاص میشید هم از شر یارانه بنزین. یارانه بنزین رو تبدیل کنید به یارانه برق خودروهای برقی. خودروهای برقی در ساعاتی که استفاده نمیشن می تونن بعنوان پشتیبان شبکه برق استفاده بشن تا جلوی قطعی برق رو هم بگیرن. به این صورت که مردم خودروی برقی رو شب با قیمت ارزان شارژ می کنن و در طول روز که پیک مصرف برق هست و خودرو استفاده نمیشه با اتصالش به شبکه توزیع برق، برق شارژ شده رو به شبکه برگردونن و با قیمت بالاتر به دولت بازفروشش کنن. این کار تا حدی هم ناترازی برق رو حل می کنه هم از طریق صرفه اقتصادی برای مردم جذابیت داره. این طرحیه که داره توی کشورهای پیشرفته هم امتحان و اجرا میشه
  • FR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    بله کاملا منطقی ست ولی در دولت سیزدهم برای بهم ریختن کشور هر چند روز به دروغ شایعه گرانی بنزین را راه مینداختند تا جلوی هر اقدام دولت را بگیرند انشالله تک تک افرادی که تا این مد به شهید رییسی عزیز و پاک و پاکیزه نفس بد کردند شخصا و در زندگی شخصی نود انتقام پس دهند
  • لُنگی سوز IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 0
    لعنت به آدم دروغگو ....خودش میدونه کی رو میگم !!!! با دروغ بزرگ سر مردم رو کلاه گذاشت
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 2
    بنزین ارزون باعث شده اسنپ زیاد بشه.تاکسیداران و آژانس های تاکسیرانی مشتری ندارن و مشکل مالی پیدا کردن
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 4
    برای مزدورانی که بهش رای دادن گرون کنید به ما چه
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 0
      آذربایجان شرقی و غربی با اردبیل و کردستان بنزین گران بزنند
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    اگه رییسی هم چنین حرفی میزد مثل پزشکیان می گفتید: به جای تسویه‌حساب سیاسی، به دولت کمک کنیم؟ چرا به دولت رییسی به جای تسویه حساب سیاسی کمک نکردید؟ بعد اگر اتفاقاتی مثل 98 بیفته شما پاسخ میدید؟
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    همیشه باید تاوان هر کاری رو مردم پس بدهند،گرون کنیم تا مردم مصرف نکنند و مشکل حل بشه!اصلا مشکل خودرویی که سه برابر استاندارد می سوزونه یا قاچاق سوخت نیست،راحت ترین کار بیچاره کردن مردمه و اسمش رو میذارند منطق و علم اقتصاد و...
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    به من بازنشسته کمک کنین.بنزین کم مصرف کنین.حیفه بیتالماله
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    برای واردات سیگار هم هیچ سوبسید ی ندین .برای بنزین هواپیما سوبسید ندین
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    بنرین سهمیه بشه لیتری سه تومن .مازاد بر سهمیه بشه کلا آزاد و لیتری ۵۰ تومن .در کارت هم نشه بیش از ۲۰۰ لیتر ذخیره کرد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    مشکل رو باید از ریشه حل کرد افزایش بنزین تنها فشار روی ملت ایران میزاره مث دولت ترکیه از هر خانواده یک نفر رو در مشاغل دولتی استخدام کنید حقوق رو سه برابر افزایش دهید تا حداقل مثل کشورهای همسایه برابری کنیم هروقت حقوق کارگر شد از 12 میلیون شد حداقل 24 میلیون اونوقت قیمت بنزین رو دوبرابر کنید هروقت خودرو کم مصرف به‌ازای هر 100 کیلومتر 3 لیتر وارد کردین قسمت بنزین رو دوبرابر کنید. اگه قیمت بنزین دوبرابر شود باید کرایه تاکسی ها هم دوبرابر شود چون حدود 20 درصد ملت ایران از بیکاری به مسافر کشی روی اوردن
  • DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 0
    غیر منطقی اینه کشوری که نفت داره بنزین وارد کنه.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    بنزین ارزان باعث قاچاق به کشورهای منطقه وبه کام مرزنشینان شده باید جلوش گرفته بشه -بنزین باید گران کرد در حد قیمت جهانی اما : 1-ماشین ارزان وکم مصرف تحویل داده بشه 2- درامد با دلار باشه 3-یارانه الن باید هر نفر 6میلیون باشه
  • DE ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    آزاد وارد کنید به قیمت آزاد بفروشید. این دیگه بحث نمیخواد! لطفا سهم بنزین داخلی که تولید میشه رو به تک تک ایرانی ها رو بدستشون برسونید. اگر میخواهید عدالت رعایت بشه. نه اینکه طبقات مرفع بالا شهری کلان شهرها بنزین ارزان سوبسیدار رو بشکل نجومی بسوزنن و زن روستایی از سهم بنزین اش هیچی نصیب اش نشه!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    حقوق دست مزد کمترین منطقه باشه ولی بنزیزن همراه با بالاترین منطقه آیا منطقی است ؟؟؟ خودروهای از رده خارج با قیمت خودرو روز و خودرو روز خارجی با سه برابر قیمت منطقی است ؟؟؟ فقط یک طرفه داستان را نگاه کردن آیا منطقی است ؟؟؟ در زمان انتخابات گفتن که گران نمی کنیم ولی به سال نرسیده حرف از گرانی آیا منافقانه نیست و این موضوع منطقی است ؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    به شرطی که درست اجرا بشه نشه طوری که به جای گرفتن دزد مردم عادی رو با افزایش قیمت بیشتر ضعیفتر کنن. الان یارانه ای که به اتباع می رسه و افراد ثروتمند دارن میگیرن ار جیب ملت و دولت داره میره
  • امیر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 0
    سلام به همه دوستان . این حرفها و افاضات روی کاغذی که لیبرالها براشون نوشتن درسته . شما هیچ نگاهی به حقوق و درآمد 200 الی 300 دلاری ماهانه مردم ایران و مقایسه اون با حقوق 3000 تا 5000 دلاری کشورهای لیبرال (البته اقشار متوسط جامعه ) کردید ؟ معلومه که با در آمد 200 300 دلاری باید بنزینش 3000 تومان باشه شما چرخ اقتصاد مملکت رو اونقدر خوب بچرخونید که رفاه و درآمد و اقتصاد خانوارها مثل کشورها سطح بالا خوب بشه ، اونوقت مردم نیازی به اعانه و صدقه و سوبسید شما ندارن
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    میزان قیمت بنزین و همچنین میزان سهمیه بنزین ماهانه باید طوری تنظیم بشه که سه چهارم بنزین تولیدی کشور در داخل مصرف بشه و یک چهارم تولیدی هم صادرات بشه.واردات بنزین هم نداشته باشیم
  • عباسم IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    چرا خودرو اشغال با مصرف دوبرابر استاندارد جهانی میسازید میدین دست مردم بعدش با افزایش قیمت قصد دارید مشکلی که خودتون ایجاد کردید رو جبران کنید
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    اقتصاد دانها در اسرع وقت تصمیمی اتخاذ کنن که واردات بنزین به صفر برسه .با تغییر قیمت و سهمیه بنزین
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 5
    گران کردن بنزین یعنی نابودی کشور . به جای این غلط‌ها جلوی اختلاس و بریز بپاشهای الکی گرفته بشه
  • عبدالله عبد خدا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 4
    لعنت بر آن هایی که ایشون را رئیس جمهور کردند !!!
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 6
    اون کودنی که قیمت آب معنی و بنزین رو مقایسه می‌کنه یعنی اگه آب معدنی شد بطری یک میلیون بنزین هم باید بشه ؟ یعنی اگه گوجه شد کیلویی پونصد هزار باید خیار هم بشه پونصد ؟ آخه احمق وقتی بنزین میزنی یک بطری خالی که نمیکنی یک باک میزنی ولی آب معدنی یک و نیم لیتره
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      7 1
      اینقدر احمق احمق نکن.ارزونی بنزین باعث ترافیک و آلودگی هوا هم شده
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    شما باهم حساب داشته و دارید چه ربطی به مردم داره؟ خجالت هم خوب چیزیه.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    اونی که میگه باید به اندازه تورم بنزین هم گران بشه اولا گرانی بنزین خودش تورم میاره چون اقتصاد ما زنجیره ای هست . تورم تو این کشور هر روز اتفاق می‌افته یعنی باید هرروز بنزین رو گران کنیم ! دوما به احمقی اینها نمی‌دونیم بخندیم یا افسوس بخوریم
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    دم خروستان با این اقرار ابلهانه حسابی بیرون زده! خدا لعنت کنه جریاناتی را که به هوای منافع پست جناحی جلوی خدمات و طرح های تحریم شکن و مردم نواز دولت دهم را سد کردند و کار را به التماس برای مذاکره با دشمنان سفاک دین و مردم ایران کشاندند! هزاران لعنت.
  • باعرض معذرت !! IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    7 1
    سوخت مجانی = نماد حماقت ایرانیان است !!
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 3
    بنزین همین الانم گرانه اون کسی که آب معدنی و مثال میزنه لابد وقتی می‌ره پمپ بنزین یک و نیم لیتر بنزین میزنه! نمیتونن جلو اختلاس بگیرن میان این طرح ها ی مسخره بیان میکنن .
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      1 0
      ۲۰ لیتر بنزین می زنم باهاش تا شمال میرم! فکر نمی کنی مفته؟ با بیست سی هزار تومان چی میدن؟ یا اصلا لیتری سه تومان حساب کن، میشه ۶۰ تومان. پول یک کیلو هویج
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    4 3
    سوخت مجانی ناشی از حماقت اکثریت جامعه و بیسوادی رسانه ها است !!
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    تا کشور میخواد به ثبات و آرامش برسه میان دوباره شروع میکنن .
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 5
    کسایی که موافق افزایش قیمت بنزین ولو هزار تومن هم هستند یه مشت احمق هستند .اگه قراره بنزین قیمتش بیشتر بشه باید معادل کشور آمریکا و امارات به مردم حقوق بدن .
  • معلم اصلاحاتی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    اصلاح طلبان دوباره دزدی هایشان ازجیب ملت مظلوم شروع شده،گفتیم دولت روحانی دزده،صد رحمت به پدر روحانی،جیب های پزشکیان واطرافیانش شلیفی هستد،کجای این حرفها منطقی است؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    موقعی که درآمدها بالا باشد بنزین قیمتش هر لیتر صد هزار تومان بشود کسی صدایش در نمی آید ولی با این وضعیت درآمدها وتورم ها فقط قشر ضعیف جامعه بیشتر نابود خواهند شد
  • معلم اصلاحاتی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    به عنوان یک معلم اصلاح طلب؛منطقی ترین حرف وکار،استعفای پزشکیان است.
  • معلم اصلاحاتی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    به عنوان یک معلم اصلاح طلب؛منطقی ترین حرف وکار،استعفای پزشکیان است.
  • لیدراصلاحاتی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    فتنه ی پزشکیان،فتنه ی جدید اصلاحات.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    بنزین سهمیه رو گرون نکنید.بنزین مازاد بر سهمیه باید به قیمت تمام شده برای دولت باشه .
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 2
    ازطرف یک معلم اصلاح طلبی که به پزشکیان رای دادم.پشیمان،پشیمان،پزشکیان،استعفا،استعفا؛مجلس استیضاح،استیضاح
  • مرتضی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    3 0
    اگر مردم میدونستن، دولت و مجلس با ارزان بودن دستوری انرژی ( مخصوصا بنزین) ، چه ظلمی میکنه و چه آسیبهای وحشتناکی برای مردم و کشور داره (بیکاری، مشکلات اقتصادی و پایین بودن دستمزدها، بیماری، مرگ و میرناشی از آلودگی هوا و و بدتر از همه خشکسالی که این مملکتو نابود میکنه استفاده زیاد از خودروهای شخصی و ، و اتلاف وقت زیاد در ترافیک و اعصاب خوردی ، کسری بودجه و تورم، ، افزایش شدید اختلاف طبقاتی) دولت رو مجبور میکردن قیمتا رو اصلاح کنه همه مشکلات بزرگی که بالا شمرده شده تا حد خیلی زیادی با اصلاح قیمت انرژی و سوخت حل میشه قیمت دستوری کالا و خدمات و سوخت، نابود کننده اقتصاد کشور و کسب و کار مردم است، بهترین جایگزین برای آن، آزادسازی قیمت بر اساس عرضه و تقاضا و پرداخت یارانه یا سهمیه مستقیم به مردم است. اصلاح قیمت و پرداخت سهمیه قابل مبادله انرژی و سوخت بر اساس کد ملی بسیار به سود همه مردم و دولت است و بسیاری از معضلات اقتصادی و زیست محیطی کشور را حل میکند.
  • انتخاب شما چیست؟!!! IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    5 0
    مردم ایران باید بین سوخت مجانی و رفاه یکی را انتخاب کنند !! ............. انتخاب شما چیست؟!!!
  • ایرانی وطن پرست !! IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    5 0
    آقای پزشکیان ما به شما رای دادیم چون قول واقعی کردن قیمت بنزین را دادید .... لطفا زودتر به قول خود عمل کنید .
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 2
    اصلاحات کارش دست کردن توجیب مردمه
  • شبیه راز IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    کی بود که در جواب مجری گفت گرانی بنزین حرف مخالفان منه؟ دروغ بد است.
  • انتخاب شما چیست؟!!! IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 0
    مردم ایران باید بین سوخت مجانی و رفاه یکی را انتخاب کنند !! ............. انتخاب شما چیست؟!!!
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 1
      مرگ
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    7 1
    قیمت دستمزدها چرا باید جهانی شود ؟ مگر بهروری کار در ایران چند درصد جهانی است که به قیمت جهانی دستمزد میخواهیم ؟
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 1
      والا همینو بگو یه مشت از زیر کار درو
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      2 1
      دقیقا👏بهترین کامنت👍
  • ایرانی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    این درخت کج از بی عدالتی هاشمی خاتمی روحانی شروع شده و تا ثریا ادامه دارد فاصله طبقاتی نتیجه کار این دولت‌ها بود
  • SI ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    کو منطقش؟ با این اقتصاد داغون و بی پولی بنزین هم‌گرون شه مردم از زن و مرد و خانواده به انحراف میفتن که
  • SI ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    بفرما این هم نتیجه رای دادن
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    تله های دولت حسن روحانی برای دولت های بعد از خودش تمومی نداره. حذف ارز 4200 به دولت شهید رئیسی ضربه زد و بالا بردن قیمت بنزین هم این دولت را بدنام خواهد کرد. البته هر دو کار هم درست هستند چرا که اگه قیمت یک بخش از اقتصاد از تعادل خارج بشه هزینه اش رو از بخش های دیگه درمیاره. یعنی ناترازی بودجه، افزایش نقدینگی و در نهایت تورم. اما اگر در زمان جناب روحانی با شیب منطقی رشد میکرند، پر کردن این گپ بزرگ به گردن دولت های بعدی نمی افتاد. مثل توده ای که وقتی کوچیکه درش نیاری بزرگ بشه ممکن در اوردنش منجر به مرگ بشه.
  • SI ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    قبل انتخابات چرا این حرفها زده نمیشد؟ نه بیمه دارم نه شغل ثابت نه زن نه زندگی هنوز که هنوزه خونه پدرمم با سن چهل سال هر اندازه هم کار میکنم پول رو هم نمیاد بشه یه جا کرایه کنم مستقل بشم . آرزو زن و بچه رو که به گور میبرم هیچ یه گناه دل و درست هم بهم پا نمیده اقلا لذت بندگی ابلیس رو بچشم به درک منو‌ که خدا و رسول و فرشته ملائکه و زمین و زمان لعن میکنن اقلا خسر الدنیا و الاخره نشم بزار یکیشو ببازم
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 1
    پس چرا به شهید رئیسی حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ رو قالب و تحمیل کردید! حالا که نوبت شما شد، شد تسویه حساب سیاسی
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    اگر بنزین بقول دولت ارزان به دست مردم می رسد دولت در عوض با گران کردن ماشین های بی کیفیت و دلار و سکه و طلا و خدمات و سایر حامل های انرژی وووو.... دهها برابر آن را جبران می کند
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    از دولت درخواست مینماییم قیمت بنزين را افزایش بدهند
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    تو کشورای دیگه قیمت یک لیتر بنزین چنده هاا؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    تا کی صبر باید هر چه سریعتر قیمت سوخت را افزایش بدهید
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    قیمت بنزین چرا ثابت مانده ولی در مقابل قیمت همه موا خوراکی افزایش پیدا کرده
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    2 2
    به شدت حضور لشکر سایبری اصلاح طلبان رو حس می کنیم.
    • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      0 1
      زمان اصلاح طلبان بنزین رو گرون می کنید تا مردم فحشش رو به اصلاح طلبان بدن البته که هر دو از یه قماش هستید
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    ارزانی بنزین باعث گسترش حاشیه نشینی شده و حاشیه نشینی به نفع پایتخت نیست
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    قیمت اجناس به دلار، ولی حقوق به ریال، اگر راست میگید حقوق هم به نرخ کشور های در حال توسعه و توسعه یافته دنیا و به دلار بدین. فلسطین ترکیده در ماه ۹۰۰ دلار حقوق میده در حالیکه ایران ماهی ۲۰۰ دلاره
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    گناه مردم چیه بنزین یه ایالت پاکستان از بنزین قاچاق مردم تامین میشه؟از کم کاری کدام دوستان این اتفاق بوجود میاد؟تو این مملکت باب بوده هست ،همچنان ادامه داره بجای حل صورت مسئله، خود مسئله پاک میشه،ظرف آب معدنی چند فروخته میشه به کارخانه، کارخانه اونو چند با مردم حساب میکنه؟اول قیمت ظرف آب معدنی رو تفکیک کنین،بعد واویلا ،واعسفا سر بدین،قیمت اب معدنی از بنزین گرونتره،باسواد های هیچی ندون
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    بنزین را به‌ افراد بدهيد تاعدالت برقرار شود وجلو قاچاق سوخت هم گرفته شود
  • انتخاب سخت !! IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    1 0
    مردم ایران باید بین سوخت مجانی و رفاه یکی را انتخاب کنند !! ............. انتخاب شما چیست؟!!!
  • خیلی پرتید !! IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    کسانی که افزایش تورم بلند مدت را به افزایش قیمت سوخت مربوط میکنند فاقد شعور اقتصادی هستند !!
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    نه نیست رفع ناترازی باید در جواب توسعه باشد ....
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 1
    شهید رییسی کجا و این کجا
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    0 0
    اینها همشون استاد دوگانه سازی کذایی هستن برای ایجاد فتنه و اشوب. جلو فاچاق و بگیرین و اتباع رو بیرون کنید ببینید نا ترازی چقدر ترمیم میشه
  • نامدار IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 0
    یه راه حل اینه که یارانه سوخت فقط به یه ماشین و یه موتور سیکلت برا هر کارت ملی داده بشه
  • سوخت مجانی=تورم IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    3 0
    سوخت مجانی = تورم
  • محمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 0
    تو که گفتی گران نمی کنم این حرفات هر ترفندی هم بزنی حیله است یعنی گران کردن، با این حرفا گرانی که شاخ و دم نداره ،رای تو اوردی راحت هر کار دلت خواست بکن یه فرازی از نهج البلاغه هم بخون که گفته چطور دروغ بگید
  • DE ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    0 0
    خودرو برقی با تعرفه پایین وارد کنید. به جای هزینه کردن در خرید بنزین. نیروگاه برق جدید بسازید. مشکلات کشور حل می شود. برق انرژی آینده است. بر روی برق تمرکز کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس