کد خبر 16308
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰

همرمان با عيد سعيد غدير، سايتي براي «تجديد عهد با اهل بيت در روز عيدالله اکبر» راه اندازي خواهد شد.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از صراط نيوز،اين سايت که اکنون به حالت روز شمار فعال بوده که زمان دقيق راه اندازي آن را نمايش مي دهد، براي 2 الي 3 روز از چهارم تا ششم آذرماه فعال خواهد بود.
علاقه مندان به تجديد بيعت با اهل بيت مي توانند با ورود به اين سايت به آدرس الکترونيکي www.beyat.ir هم از مطالب منتشره در اين سايت استفاده کرده و هم به صورت آنلاين با اهل بيت و ائمه اطهار(ع) تجديد بيعت نمايند.
در اين خصوص مدير کانون فرهنگي تبليغي برهان گفت: براي نخستين بار در فضاي مجازي به صورت نمادين در سراسر کشور شيعيان و محبان اهل ‌بيت مي‌توانند تجديد عهد و پيمان دوباره داشته باشند.
جواد عبدل‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کانون فرهنگي تبليغي برهان با همکاري سازمان تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي و شرکت فناوري پيشرفته پارس داده اقدام به طراحي سايت بيعت کرده است.
مدير کانون فرهنگي تبليغي برهان با اشاره به زمان فعاليت اين سايت گفت: سايت بيعت در روزهاي 18 تا 20 ذي‌الحجه (چهارم تا ششم آذر ماه 1389) اقدام به اخذ تجديد عهد از مومنان مراجعه کننده به سايت کرده و گستره فعاليت آن در سراسر کشور است.
عبدل‌زاده افزود: اين سايت که به صورت چند زبانه طراحي شده است، مي‌تواند مرزهاي مملکت اسلامي را در نورديده و پيام غدير را به همه مومنان جهان برساند.
مدير کانون برهان ضمن اشاره به شيوه بهره‌گيري از اين سايت توسط مخاطبان گفت: مخاطبان اين سايت دقيقاً با همان متني که پيامبر در 18 ذيحجه سال 10 هجري قمري اقدام به اخذ بيعت از مردم کرده است در صورت تمايل دکمه تجديد عهد را کليک کرده و موفق به تجديد عهد مي‌شوند.
وي افزود: پس از تجديد عهد براي مخاطبان هداياي الکترونيکي نيز در نظر گرفته شده است.
عبدل‌زاده با اشاره به زبان‌هاي هفتگانه سايت شامل فارسي، عربي، ترکي، انگليسي، آلماني، اسپانيايي و فرانسوي متذکر شد: اين سايت فقط در سه روز 18 تا 20 ذيحجه همانند واقعه غدير سال 10 هجري اقدام به تجديد عهد مي‌کند.
وي در ادامه اظهار اميدواري کرد اين سايت گامي در راه شناساندن معارف عظيم واقعه غدير به عنوان عظيم‌ترين عيدالهي محسوب شده و موفق به جذب مخاطبان علاقه‌مند از اقصي نقاط دنيا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس