کد خبر 162819
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از ارائه بیش از 250 میلیون تومان بن کتاب در سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، این تعداد کتاب در این نمایشگاه با حضور سردار نقدی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و در راستای برگزاری کنگره بزرگ سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس رونمایی شد.

کتاب 'شهید روحانی منصور بامداد' اثر حمید اکبر پور، 'مجموعه شعردفاع مقدس ' اثر سید محمدامین جعفری، 'اولین شهید شیراز شهید حبیب فردی' نوشته آرزو مهبودی، کتاب 'شهید هاشم اعتمادی ' نوشته محمد محمودی نورآبادی، کتاب 'سرو سروستان مجموعه شهدای شهرستان سروستان ' اثر خواهران حیدری و 'نبرد درهسجان' اثر محمد محمودی نورآبادی عناوین این کتاب ها هستند.

در این نمایشگاه که یک هفته در شیراز فعال است بیش از 6 هزار عنوان کتاب مربوط به دفاع مقدس با موضوعات مختلفی از جمله تاریخ جنگ، رمان، شعر، داستان کوتاه، زندگی نامه، پژوهش و تحقیق از 120 ناشر از سراسر کشور ارائه می شود.

در کنار برگزاری این نمایشگاه فعالیت های جانبی مختلفی از جمله نشست های تخصصی و جلسات نقد و بررسی کتاب های دفاع مقدس ، جلسه بصیرت افزایی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، بیان تاریخ شفاهی جنگ،غرفه کودکان و نوجوانان نیز اجرا می شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از ارائه بیش از 250 میلیون تومان بن کتاب در سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شیراز خبر داد.

آقای همتی بوشهری با اشاره به ارائه تخفیفات مختلف در این نمایشگاه گفت:  به طور کلی 40 درصد تخفیف در این نمایشگاه ارائه می شود که در این راستا 20 درصد تخفیف توسط ناشر و 20 درصد نیز سهم خریدار است.

سومین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس تا 28 مهر در نمایشگاه بین المللی شیراز دایر است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس