کد خبر 162746
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از انتخاب میرسلیم به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه خبر داد و اعلام کرد با توجه به تعدد کاندیداهای دبیر کلی این حزب مقرر شد، کاندیداهای دبیر کلی برنامه جامع خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنند.

به گزارش مشرق، حسن لاسجردی در گفتگو با مهر با اشاره به اولین جلسه شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  در دوره جدید گفت: در این جلسه بر اساس اساسنامه حزب ، انتخابات داخلی شورای مرکزی انجام شد.

وی افزود: بر این اساس در جلسه شورای مرکزی حزب موتلفه رئیس، نایب رئیس و دو منشی شورای مرکزی انتخاب شدند.

لاسجردی با بیان اینکه بر اساس اساسنامه حزب موتلفه  در اولین جلسه شورای مرکزی جدید باید ترکیب مدیریت مشخص شود تصریح کرد: بر اساس اساسنامه در این جلسه با رای مخفی اعضای صاحب رای و یا معرفی افرادی که علاقه مند به پذیرش مسئولیت هستند یا افرادی که علاقه مندند افراد دیگری را برای مدیریت شورای مرکزی معرفی کنند انتخاب می شوند که در جلسه اخیر حزب موتلفه نیز این روال انجام شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در جلسه امروز مصطفی میرسیلم به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه، و آقایان سید مهدی جولایی و پزشکیان نیز به عنوان دو منشی هیئت رئیسه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس اساسنامه حزب موتلفه انتخاب دبیرکل یکی از نکات مهم است، گفت: در جلسه امروز در خصوص انتخاب دبیر کل حزب طرح موضوع شد و به جهت اینکه وقت کافی برای شنیدن نظرات مختلف نبود و به لحاظ اینکه احتمالا نامزدهای مختلفی برای دبیرکلی کاندیدا خواهند شد مقرر شد در جلسه آینده نامزدهای دبیرکلی دیدگاهها و برنامه های خود را مطرح کنند.

لاسجردی تاکید کرد: با تصویب شورای مرکزی حزب موتلفه مقرر شد دبیرکل حزب موتلفه هفته آینده انتخاب شود تا فرصت کافی برای اعلام برنامه نامزدها و ارزیابی دیدگاهها وجود داشته باشد و سپس دبیرکل و قائم مقام انتخاب شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص برخی اخبار مبنی بر نامزدی اسدالله بادامچیان برای دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی گفت: اعضای شورای مرکزی ابتدا باید خود را در معرض نامزدی قرار دهند و سپس برنامه های خود را مطرح کنند تا شورای مرکزی به آنها رای دهند . تاکنون افراد مختلفی برای دبیرکلی مطرح شده اند و احتمال دارد آقای بادامچیان نیز یکی از آنها باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به تصویب شورای مرکزی حزب موتلفه و لزوم تدوین یک برنامه جامع برای انتخابات ریاست جمهوری ، شورای مرکزی اصرار داشت دبیرکلی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و نقش حزب موتلفه در این انتخابات برنامه داشته باشد تا بر این اساس یک رای معنادار حزبی پشت سر آقای دبیرکل برای فعالیت سه ساله باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس