به گزارش مشرق، مهمترین عناوین سیاسی چهارشنبه 19 مهرماه به شرح زیر است:

حسینی: احتمال برکناری‌ام شایعه است
سیدمحمد حسینی در مورد زمزمه های مطرح شده درباره برکناری خود از سوی رئیس جمهور، گفت: این حرف‌ها شایعه است.

پورمحمدی: نظارت بر بازار وظیفه ما نیست
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد بسایر مهم است، گفت: یکی از بسترهای عمده تخلف و انحراف حوزه اقتصادی است.


آنچه امروز در مجلس گذشت
توکلی گفت: قضیه این بود که وزیر اقتصاد و دارایی در دوم شهریور سال جاری در حضور رهبر انقلاب گفته بود دولت می‌خواهد قیمت ارز را بالا ببرد و از طریق مابه‌التفاوت آن یارانه‌های نقدی را پرداخت کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با رد اظهارنظرهای منتسب به وزیر اطلاعات در جلسه عصر سه‌شنبه این کمیسیون، گفت: مصلحی از برخورد با اخلاگران بازار ارز خبر داد.
نماینده مردم اسدآباد طی تذکری در صحن علنی مجلس گفت که دولت نرخ ارز را تغییر می‌دهد.
نماینده مردم ساری در مجلس گفت که طرح سوال از رئیس‌جمهور با ۱۰۲ امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.
بیانیه 170 نماینده در اعتراض به اظهارات رئیس جمهور در نشست خبری همچنین طرح سئوال از رئیس جمهور با 102 امضا به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شد.

آیت الله مکارم: مرحله دوم یارانه‌ها دارای مشکلات جدی است
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تقدیراز اقدام مجلس شورای اسلامی در جلوگیری از اجرای مرحله دوم یارانه‌ها، گفت: دولتمردان باید با همفکری و مشورت در جهت مصالح مردم، مشکلات را حل کنند.

دلجویی ویژه احمدی‌نژاد از یک خبرنگار
رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با تشکر از زحمات خبرنگاران، به صورت ویژه از خبرنگار فارس دلجویی کرد و گفت: من شما و خبرنگاران را دوست دارم.

«هاشمی» گزینه اول جبهه مردمی اصلاحات
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه هاشمی مطرح‌ترین گزینه این تشکل است، گفت: اولویت اصلاح‌طلبان انتخابات شورای شهر است.

عکس/ خودروی رهبری درسیل جمعیت

خودروی حامل رهبر معظم انقلاب به علت استقبال پرشکوه مردم خراسان شمالی در مسیر از حرکت باز ماند.



تکذیب وابستگی فیلمبردار جنجالی به دولت
معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری وابستگی فیلمبردار پناهنده شده به آمریکا را به نهاد ریاست جمهوری تکذیب کرد.

آملي لاريجاني به اخلالگران ارزی هشدار داد
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی به هیچ وجه تحمل نخواهد کرد که عده‌ای سودجو در شرایط موجود، با ایجاد التهاب در بازار ارز موجب فشار به مردم شوند و قطعا این افراد شناسایی و برخورد قاطعانه با سودجویان و اخلالگران ارزی ادامه خواهد داشت.

اژه‌ای:نمی‌توان گفت فقط ۱۴نفر اخلال‌کردند
دادستان کل کشور با اشاره به وضع بازار ارز در روزهای اخیر گفت: در برخورد با این پدیده نمی‌‌توان گفت که همه برنامه‌های اقتصادی درست بوده و فقط 14نفر در بازار ارز اخلال ایجاد کردند.

تکذیب خبر حمله سایبری به تاسیسات هسته‌ای
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخبار منتشره مبنی بر حملات سایبری سازمان یافته به تاسیسات هسته ای کشورمان را تکذیب کرد.

تماس جاسبی برای توقف تحقیق از دانشگاه آزاد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جاسبی برای جلوگیری از تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با برخی نمایندگان مجلس تماس شخصی داشته است.

آنچه در روز اول سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی گذشت

هدف ملت ایران پیشرفت با تعریف اسلامی است/ یكی از خطاهایی كه خود ما كردیم سیاست تحدید نسل است/ مشکل اساسی که مسئولین نتوانند حل کنند، نداریم/ بعضی از رسانه های داخلی با دشمن همراه می شوند/ مسئولان ‫تقصیرها را گردن هم نیندازند‬


مردم خراسان شمالی ازساعات بامدادی چهارشنبه 19 مهرماه، در میدان دولت بجنورد و خیابان‌های مسیر استقبال از معظم له،  به انتظار قدوم رهبر انقلاب گرد هم آمده بودند، با حضور پرشور خود در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایش میثاق با رهبری و ولایت را به نمایش گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس