مهدی طارمی

مربی اسبق تیم ملی گفت: تیم هنگ کنگ را شکست دادیم اما واقعاً از خط دفاعی تیم ملی ترسیدیم. با این شرایط در دیدار مقابل ازبکستان با آن بازیکنان خوبش کار سختی داریم.

سرویس ورزش مشرق - مهدی مناجاتی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با مشرق، درباره نتیجه رقم خورده بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: متاسفانه ما در این بازی دو گل خوردیم که هر دو گل به دلیل اشتباهات محرز بازیکنان خط دفاعمان بود. ما نباید این قبیل گل‌ها را دریافت کنیم. اگر تیم ملی ما می‌خواهد به جام جهانی برود با این وضعیت کارش خیلی دشوار می‌شود.

وی افزود: ما هر چقدر در بحث تهاجمی خوب عمل می‌کنیم و خودمان را راحت به دروازه حریف می‌رسانیم به همان راحتی هم فضا می‌دهیم تا بازیکنانی هر چقدر ضعیف، راحت خودشان را درون محوطه ۱۸ قدم ما پیدا کنند. این شرایط در شأن خط دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان نیست و واقعاً نگران کننده است.

نگران اورونوف و ماشاریپوف هستم/ از هنگ‌کنگ دوتا خوردیم با ژاپن چه می‌کنیم؟

مناجاتی اضافه کرد: از امیر قلعه نویی بعید است! من تا جایی که از امیر شناخت دارم و خودم با او کار کرده‌ام می‌دانم که همیشه به سازمان دفاعی تیم‌های تحت امرش اهمیت زیادی می‌دهد. او نباید تا این اندازه تیمش را رها کند. وقتی به این آسانی از هنگ کنگ دو گل می خوریم جلوی استرالیا و ژاپن چه می کنیم؟

نگران اورونوف و ماشاریپوف هستم/ از هنگ‌کنگ دوتا خوردیم با ژاپن چه می‌کنیم؟

وی ادامه داد: اگر قرار باشد تیمی مثل هنگ کنگ دو بار دروازه ما را به این راحتی باز کند خدا می‌داند در بازی بعدی مقابل ازبکستان یا تیم های مطرح تر آسیا چه وضعیتی در انتظارمان است. آن هم با وجود بازیکنانی مثل ماشاری‌پوف و اورونوف که حالا از سبک و سیاق فوتبال ایران هم خوب شناخت دارند و می‌دانند چطور می‌توانند خودشان را به دروازه ما نزدیک کنند. با این شرایط ما در بازی بعد کار سختی داریم.

نگران اورونوف و ماشاریپوف هستم/ از هنگ‌کنگ دوتا خوردیم با ژاپن چه می‌کنیم؟

مربی سالهای گذشته تیم ملی همچنین درباره زوج بوشهری تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاید تنها نقطه قابل توجه و امیدوار کننده در این بازی تشکیل زوج موفق مهدی قائدی با مهدی طارمی بود. خوشبختانه ما در خط حمله تیم ملی زوج طارمی و آزمون را از قبل داشتیم و همیشه امیدوار بودیم که با حضور این دو نفر تیم ملی گلزنی کند که این اتفاق هم افتاد و هر دو شان گل زدند اما حالا که مهدی قائدی به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی به میدان می‌رود کنار مهدی طارمی توانسته شرایط خوبی را برای همشهری اش ایجاد کند. امیدوارم این اتفاقات خوب با گل خوردن‌های تیم ملی، شیرینی مسابقات پیش رو را برای ما تلخ نکند.

نگران اورونوف و ماشاریپوف هستم/ از هنگ‌کنگ دوتا خوردیم با ژاپن چه می‌کنیم؟

مناجاتی همچنین درباره حریف بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ازبکستان و به طور کلی تیم‌های آسیای میانه تیم‌های قدرتی و فیزیکی هستند. ما باید قبل از هر چیز بتوانیم توپ را به درستی روی زمین و هوا به گردش در بیاوریم تا بازیکنان تکنیکی مان از سد بازیکنان فیزیکی و قدرتی ازبکستان عبور کنند. امیدوارم با یک دفاع متمرکز و هوشمند بتوانیم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 2
    چرا جو میدید با یک بازی که مشخص نیمشه دوما زمانی که با مربی تمدید میکردید به به چه چه میکردید میگفتید مربی ایرانی فعلا که یک مربی خارجی لیگ برد مربی های ما از نظر علمی عقبن باید کلاس های مربی گری با ونگر برگزار میکردین
    • فوتبال بی خاصیت IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      2 0
      فوتبال بی خاصیت :::: دستمزدهای فضایی و پول کشوربرای فوتبال سراپا فساد و بازیکنان نجومی .... افتخار آفرینی در سایر ورزشها !!! .... عجب رسمیه !! ....
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 4
    ادای علی دایی را در نیار قبل از جام ملتها ژاپن را فراتر از آسیا می دونست بعد شکست اژ ایران مات و مبهوت امیرخان. فوتبال همه سرزمین ها رشد کرده و فاصله ها نزدیک
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    2 1
    بازی بردن آنهم با چهارگانه ناراحتی چيه
  • نام اشنا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 0
    همه انهائی که با دقت بازی را نگاه کردند دیدند که مدافع راست ما که تازه کار بود وجوان در سمت راست توپ را لوداد و باعث گل اول شد وگل دوم هم که خطای بازیکن هنگ کنگ در محوطه جریمه ایران روی جهانبخش کاملا مشخص بود که داور انرا ندید و گل دوم به ثبت رسید. تیمهای مثل هنگ کنگ چون به هیچوجه حریف ایران نیستند لذا فقط مترصد فرصت هستند تا از اشتباه ما استفاده کنند و به ما گل بزنند. اقای امیر قلعه نویی بایستی دوکار انجام دهد: اول اینکه دفاع تیمی را ترمیم کند تا به سادگی گل نخوریم . دوم اینکه ازمهاجمانش بخواهد که در ضربات اخر منتهای دقت را داشته باشند و شانسهای بالای 80% و 90% را حتما به گل تبدیل کنند. اگر در بازی با هنگ کنگ از تمام شانسهای گلی که داشتیم استفاده کرده بودیم و مثلا 6 گل به این تیم میزدیم مثلا این انتقادات کمتر وجود داشت. در ضمن یادمان باشد که تیم زیر 23 سال هنگ کنگ تیم زیر 23 سال ما را حذف کردو تیم بزرگسالش هم مثل تیم ملی هندبال قطر چند ملیتی است و دیگر زنگ تفریح نیست.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 1
    ژاپن رو که شکست دادیم... دیگه اینقدر جو ندین
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 0
    الان تو بازی بعدی، نگران مصدومیت بازیکنای تیم ملی باشیم یا نگران مصدومیت بازیکنای ازبکستان؟ XD
  • US ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    کلا تک رو اند جون به جونشون کنی ۳ تا پاس سالم پشت ۱۸ به هم نمیدن فقط تک روی حتی مدافعین مگر شانسی با دو سه تا پاس تو عمق توپ گل بشه تا معنی گذشت را نفهمند و خود برتر بین نباشند و بازی گروهی را درک نکنند وضع همینه
  • رضا IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 0
    آقا مهدی تاج است و دسته گل به آب دادن های تمام نشدنی اش!! امان از مافیای لنگ!!
  • خیلی جکی !! IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 0
    طرف روزی بیست دقیقه پیاده روی نمیکند ... اما صبح تا شب در حال تفسیر مسابقات فوتبال ، عملکرد مربیان و بازیکنان و بگو مگو با دیگران است !!
  • راه کاهش فساد فوتبال IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 0
    فساد فوتبال و دستمزدهای چند میلیاردی بازیکنان و مربیان ، عموما ناشی از پول هنگفت و بی حساب صنایع ثروتمند است ... ارتباط صنایع ثروتمند مانند فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، شرکت ملی مس ، صنایع خودرو و .... با فوتبال حرفه ای قطع شود .... فساد فوتبال کاهش خواهد یافت !! ><><>><> دستمزد بیست میلیاردی یک فوتبالیست برای یک فصل (هشت ماه ) چگونه با حقوق ده میلیونی و حتی بیست میلیونی یک کارگر یا کارمند توجیه پذیر است ؟! ..... از ظلم و بی عدالتی که بگذریم ... کشور را به ورطه ناامیدی و کاهش شدید سرمایه اجتماعی میکشاند یا کشانده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس