فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از اجتماع 110 هزار بسيجي استان تهران در روز عيد غدير براي تجديد بيعت با ولايت خبر داد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر، سردار عزيز جعفري با اشاره به تلاقي هفته بسيج با دهه امامت و ولايت و عيد سعيد غدير گفت: در سراسر کشور يک ميليون بسيجي به طور نمادين با مقام عظماي ولايت تجديد بيعت خواهند کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: اين حضور پرشور و با شکوه يادآور واقعه عظيم غدير خم و بيعت 110 هزار نفر از مسلمانان با وصي پيامبر اعظم(ص) است و بسيجيان ولايتمدار نيز در اين اجتماع بزرگ، حماسه غدير و پيام آن را براي ملت ايران و مسلمانان زنده مي کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: بسيج نيرويي منحصر به فرد است که مي تواند متناسب با هر شرايط و زمان، وضعيت خاصي پيدا کند و به کمک نظام و کشور بشتابد. وي با اشاره به دور انديشي حضرت امام راحل (ره) در فرمان تشکيل بسيج مستضعفين گفت: امروز دشمن در جنگ نرم برضد جمهوري اسلامي ايران اهدافشان تضعيف روحيه مقاومت و پايداري، القاي روحيه يأس و نااميدي و اسلام ستيزي است.
فرمانده کل سپاه همچنين، ايران هراسي و شيعه هراسي، پايمال کردن روحيه ايثار و شهادت طلبي، سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان، ترويج سکولاريسم و ارزش هاي غربي و مقابله با فرهنگ ديني و مذهبي را از ديگر اهداف جنگ نرم دشمن اعلام کرد.
وي تأکيد کرد: حوادث و رخدادهاي فراروي انقلاب و حرکت ملت ايران در سه دهه اخير و نقش آفريني هاي سرنوشت ساز و تاريخي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه ها و فتنه آفريني هاي دشمنان، آينده نگري و افق ديد بلند امام راحل (ره) و تدبير حکيمانه ايشان در تشکيل بسيج را نشان مي دهد.
سرلشکر جعفري، بسيج را مردمي ترين نهاد معرفي و با اشاره به مصاديقي از کارکردهاي بسيج در عمران و سازندگي و توسعه کشور و رفع نيازهاي مردم افزود: امروز مردم با مشاهده نقش بسيجيان در اجراي طرح هاي بزرگ ملي مانند راه سازي، سدسازي، تونل سازي، گازرساني، آبرساني و کمک هاي امدادي در هنگام بروز حوادث و بلاياي طبيعي، حضور مؤثر و خادمانه بسيج و بسيجيان را در زندگي خود حس مي کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به تحولات ساختاري اخير بسيج گفت: اين تغييرات در سازمان بسيج با هدف ترويج و نهادينه کردن نگاه حکيمانه رهبر معظم انقلاب به اين نهاد و توسعه نقش پذيري بسيجيان در عرصه هاي متنوع است.
سرلشکر جعفري گفت: بسيج قدرت نرم انقلاب و نظام و سرمايه عظيم ملت ايران در مواجهه با جنگ نرم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس