گزینه پرسپولیس: به دنبال مربیگری در خارج از لهستان هستم

یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیسی‌ها برای جانشینی اوسمار می‌گوید به دنبال مربیگری در خارج از لهستان است.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه پرسپولیس که پس از قطعی شدن جدایی اوسمار کار خود را برای یافتن جانشین این مربی برزیلی آغاز کرده‌اند، چند گزینه‌ از جمله والتر ماتزاری سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و ناپولی و چسلاو میخنیویچ سرمربی پیشین تیم ملی لهستان را مدنظر دارند. یان فنت شیپ مربی هلندی و پیشین آژاکس هم آخرین نام مطرح شده برای این باشگاه است.

قهرمان فصل اخیر لیگ برتر ایران روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال استخدام یک مربی خارجی کارنامه‌دار است.

میخنیویچ ۵۴ ساله که در سال ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال لهستان را برعهده داشت و در جام جهانی قطر هم برای اولین بار از سال ۱۹۸۶ موفق شد این تیم را به مرحله حذفی برساند، با حضور در ویژه برنامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ در شبکه تلویزیونی «کانال زیرو» لهستان گفت: هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به اِکستراکلاسا (بالاترین سطح لیگ لهستان) ندارم و می‌خواهم در خارج از لهستان مربیگری کنم.

سرمربی پیشین لژیا ورشو لهستان در آخرین تجربه مربیگری‌اش در سال ۲۰۲۳ هدایت تیم أبها در لیگ حرفه‌ای عربستان را برعهده داشت که حضورش روی نیمکت این تیم چندان طولی نکشید و پس از ۹ بازی که با ۳ برد و ۶ باخت همراه بود، اخراج شد.

در کارنامه‌ حرفه‌ای میخنیویچ که از ماه اکتبر ۲۰۲۳ دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، چند عنوان قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی لهستان با تیم‌های مختلف دیده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خیانتهای ملی !! IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    5 1
    چرا مربی یا بازیکن خارجی ؟!!! +++++++ فوتبال سراپا فساد !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان داخلی و مریبان داخلی را توجیه میکنند !! ++++++ با پول یک مربی یا بازیکن خارجی ( و حتی بازیکن داخلی ) میتوان زندگی دهها جوان ایرانی را سامان داد و زمینه اشتغال و ازدواجشان را فراهم کرد !! +++++
  • فوتبال سراپا فساد !! IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    5 1
    فوتبال سراپا فساد !!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    4 1
    تیم حکومتی هیچ احتیاجی به مربی نداره براش چند تا داور جدید جذب کنید
    • فرهاد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      1 4
      پماد برای شما تجویز میشه استفاده کن بهتر بشی
    • حمید IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      1 0
      میریم فرهاد مجیدی را می یاریم تا بدون باخت قهرمان بشیم
  • ایلیا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد . برای مشاهده سند لطفاً به ویکی‌پدیای دکتر قالیباف مراجعه کنین در قسمت شهرداری تهران این مطلب ذکر شده و آدرس سایت رو گذاشته میتونید با کلیک کردن جدول رتبه بندی رو تقریباً در وسط متن ببینید... . حالا فکر کنین اگر پزشکیان هشتمین شهردار برتر جهان میشد! دقت کنین هشتمین شهردار برتر کره زمین نه منطقه یا قاره میشد الآن سایت خبرگزاری هاشون وکانالهاشون چیکار میکردن🤔😶‍🌫️ شهر مثل یک کشور کوچک است...کسی که توانسته یکی از ۱۰ شهردار برتر جهان شود قطعاً می‌تواند یکی از ۱۰‌‌ رئیس جمهور برتر جهان هم شود 👌🥇 💟
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    1 0
    مربی و بازیکن برای این تیم دکور هست . تنها مافیای لنگ هست که کار را در میاورد
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 1
    خوب به نظر میاد که ایشون بدترین گزینه ای است که البته روی نیمکت هم خواهد نشست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس