۱۳ شهید در بمباران خانه یک فلسطینی در شمال نوار غزه

رسانه‌های فلسطین امروز (یکشنبه) از شهادت دستکم ۱۳ نفر در جریان بمباران یک خانه فلسطینی در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت علیه فلسطینیان، یک خانه فلسطینی در «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن ۱۲ نفر شهید و حدود ۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هشت مورد کشتار در این منطقه شد که در نتیجه آن ۸۱ نفر شهید و۲۲۳ نفر دیگر هم مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود که با احتساب این شهدا، آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۵ هزار و ۹۸۴ شهید و ۸۰ هزار و۶۴۳ مجروح رسید.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    جنگ جنگ تا پیروزی ،، همین چیزها رو داره . عجیب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس